^Höpsistä, 10 minuutin juttu laittaa mopo pakuun ja ei kun menoksi. Viime kesänä mopo oli pakussa parikin kertaa, kun piti yhdistellä mp- ja asuntovaunumatkailua
Tuo vaihtotarjous on luokiteltava normaaliksi, kun katselee vaihtopyörien hintoja. Aika nopsasti 10k€ lähtee näistä bemareista. Sitten ehkä vähän tasoittuu. Joten ajan vanhalla mutta hyvällä.
Lainaus käyttäjältä: hidas57 - 03.02.11 - klo:12:38Tuo vaihtotarjous on luokiteltava normaaliksi, kun katselee vaihtopyörien hintoja. Aika nopsasti 10k€ lähtee näistä bemareista. Sitten ehkä vähän tasoittuu. Joten ajan vanhalla mutta hyvällä.Sitähän tuo voivotteli se saksalainen kaveri, joka minulle tuon R:n myi. Sanoi maksaneensa siitä uutena vuonna 2006 16 000 enskaa ja myi sen minulle keväällä 2009 kahdeksalla ja puolella tonnilla. Puolet suli pois kolmessa vuodessa, mopolla ajettu 8 100 kilsaa. Kalliita oli kilsat, sano saksalainen.On muuten mopot aika kivan hintaisia Saksalandiassa. Tuossa minunkin yksilössä on kaikki tarvittavat esat, vesat sun muut varusteet. Luistonesto on ainoa isompi juttu, mikä puuttuu. Silti uushinta Saksassa 16 000, tänä päivänä toki ehkä vähän enemmän. Hintaero Suomen vastaaviin lähenee kymmentä tuhatta.Aiheesta: eipä ole postia näkynyt, vaikka oli puhetta, että ihan kutsu tulisi. No, eipä tuon väliä, kun sen tietää, mutta kaikki eivät varmaan tiedä.
Kävin tiistaina tuon "koiranluun" Heinolla vaihdattamassa. Ei ollut entisessä mitään vikaa, eikä ruostetta neulalaakereissa. Partasen Aimoa siinä jututin ja hän kertoi ettei yhdestäkään laakeroinnista ole toistaiseksi löytynyt vikaa. Nou hätä siis, jos vaihto jostain syystä viivästyy.Oli myös takajarrusatulan liukutapit jumissa. Huomasin sen paloja vaihtaessani ja korjautin vian samalla reissulla. Takasatulan toiminta kannattaa varmistaa, jos itse paloja vaihtelette. Samalla innostuin kysymään vaihtotarjousta uuteen ässään. Siellä on yksi punainen, jossa erehdyttävä hintalappu päällä, taisi olla 22.800. Siitä saa ensisilmäyksellä kuvan, että se olisi ko. pyörän hinta, mutta onkin alkaen hinta. Pyörässä olevat varusteet päälle, niin hintaa tuleekin >2500 eskoa lisää.Liikaa.. 10.800 € välirahaa ei innosta. Jos olisi ollut hintalapun hinta varusteineen, niin olisin todennäköisesti, tai oikeastaan aika warmastikin uuden ässän omistaja.
En tiedä kuinka noi mopoverojutut menee.Mun mielestä ne ei eroa autojen verotuksesta?Uuden K13S:n hinta näkyi nyt olevan noin 13k€.