Samaa, raakaa metallista ääntä, olen omassanikin huomannut käynnistettäessä. Kävinpä sitten tallissa katsomassa ja huomasin, että mullakin on tuo "vanha malli". Kävin siitä sitten Riku Motorin huollossa mainitsemassa, ja siellä he lupasivat palata asiaan tuossa vuoden vaihteen tienoilla. Työnjohtaja oli sitä mieltä, että näin vähän ajettuun (17800km) ei vaihdeta mahdollisesti kuin juuri tuo "lisäsäiliö" mutta yli 30tkm ajettuihin pitäisi samalla vaihtaa myös kiristäjät ja nokkaketjut, ettei satu käynnistettäessä niin, että hyppää jako yli...Tässä vielä kuva tuosta vanhasta versiosta:
Jaaha, tuo kiristin pitää laittaa vaihtoon. Olen tuosta asiasta ennenkin lukenut, mutta vasta nyt oli tarpeeksi hyvät vinkit.
Lainaus käyttäjältä: hidas57 - 26.11.09 - klo:10:02Jaaha, tuo kiristin pitää laittaa vaihtoon. Olen tuosta asiasta ennenkin lukenut, mutta vasta nyt oli tarpeeksi hyvät vinkit. Mistä näkee/tietää, että tuo nokkaketjun kiristin on "vanhaa mallia" ja pitäisi vaihdattaa? Eedit Piaf: Siis mopona K1200S vm 2008/2010.
Lainaus käyttäjältä: Ttuttu - 02.03.10 - klo:08:57Lainaus käyttäjältä: hidas57 - 26.11.09 - klo:10:02Jaaha, tuo kiristin pitää laittaa vaihtoon. Olen tuosta asiasta ennenkin lukenut, mutta vasta nyt oli tarpeeksi hyvät vinkit. Mistä näkee/tietää, että tuo nokkaketjun kiristin on "vanhaa mallia" ja pitäisi vaihdattaa? Eedit Piaf: Siis mopona K1200S vm 2008/2010.Onko se K12:ssa sama juttu ja näkee tosta "tötteröstä"?Jos on niin:
Itseäni lainaten, asiassa on tapahtunut seuraavaa: Lahdessa kun ei enää tehdä BMW:n takuuhuoltoja, niin kysyin mahd. vaihtoa BikeTeamista, ja siellä asia otettiin hienosti työn alle. Nyt ollaan siinä tilanteessa, että kunhan vaan saan pyörän jotenkin vietyä Vantaalle, niin BikeTeam vaihtaa omaani kiristimen ja myös rattaat yms. takuuseen. KR sporthan on siis -08 mallia, ja 17800km ajettu. - Hienosti ovat tähän asti Biketeamissa asian hoitaneet, joten siitä pisteet!Lainaus käyttäjältä: macceS - 26.11.09 - klo:08:03Samaa, raakaa metallista ääntä, olen omassanikin huomannut käynnistettäessä. Kävinpä sitten tallissa katsomassa ja huomasin, että mullakin on tuo "vanha malli". Kävin siitä sitten Riku Motorin huollossa mainitsemassa, ja siellä he lupasivat palata asiaan tuossa vuoden vaihteen tienoilla. Työnjohtaja oli sitä mieltä, että näin vähän ajettuun (17800km) ei vaihdeta mahdollisesti kuin juuri tuo "lisäsäiliö" mutta yli 30tkm ajettuihin pitäisi samalla vaihtaa myös kiristäjät ja nokkaketjut, ettei satu käynnistettäessä niin, että hyppää jako yli...Tässä vielä kuva tuosta vanhasta versiosta: