Terve,Minulla on K1200R sillä korkealla Sport-pleksillä. jota olen täällä ennekin kehunut Olen 178 cm pitkä ja kyllä sillä voi aika kovaakin vetää ilman että pää irtoaa. Sport-pleksi suojaa siis melko hyvin, veikkanpa, että jossain minimoton kokoisessa kyykyssä tuulee enemmän. Muistikuvat on tosin viime kaudelta, tänä vuonna en ole vielä pemarilla ajanut. Niistä pienemmistä lipareista ei ole kokemusta, mutta veikkaan, että aika paljon enemmän tuulee pelkällä mittarinsuojuksella varustetussa mopossa.Omani toin viime keväänä Saksasta, ostin sen ekalta omistajalta. Saksan pelien varustetaso saattaa ehkä olla vähän parempi kuin ns. suomipyörien, niistä aika usein puuttuu ainakin ESA. Mulla on ESA, ABS, ajotietokone, Sport-pleksi, kahvalämmöt, Sport-takavanne ja alkuperäiset valkoiset vilkut. Aika perussaksalainen varustepaketti sen perusteella mitä niitä viime keväänä mobile.de:stä kattelin.Emäntä ei kovin kehunut takapenkkiä, sanoi että siinä istuu jotenkin hirveän korkealla, se on kova ja tuntuu koko ajan, että putoaa kyydistä. 1200:ssa meno on vähän nykivämpää kuin 1300:ssa. 1300:n ruiskun ja vaihteiston toiminta on jouhevampaa, eli nykiminen on vähäisempää, tämä varmaan helpottaa kyytiläisen asemaa. Penkkikin taitaa olla erilainen.
Joo sen verran huomioita täältä käsin, että kun mulla oli viimekesänä k12r Sport niin selkeästi nyt kun olen ajanut n 1500 kilsaa tällä k13r:llä tuntuu siltä, että kädet puutuivat sportissa enemmän, johtunee erilaisista värinöistä ja huimasta alavääntöerosta (ehkä) kun tarkkaan kuuntelee . Tämä sportti tuulilasi k13R:ssä on myös erinomainen on meinaan sellainen tunne että tällä pystyy ajelemaan reippaammin kuin varttikatteellisella k12r sportilla maantienopeuksiakin. Mutta eihän se haittaa
Suosittelen vaihtoa