Kirjoittaja Aihe: BMW:n nupukkinahkapuku!?  (Luettu 14684 kertaa)

Poissa Roadster

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 7
BMW:n nupukkinahkapuku!?
« : 18.03.10 - klo:02:20 »
Millainen verme;
- istuvuus
- kestävyys
- vedenpitävyys
- hinta/laatusuhde
 
Eli onko  jumpie vai  633.gif ?
 

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #1 : 18.03.10 - klo:08:39 »
Motorrad-lehti testasi numerossa 26/2009 noita pukuja, ja olipa siellä myös BMW Atlantis 4, eli nupukkinahkainen puku ilman kalvoa. Kyllä sitä kovasti kehuttiin, 'sehr gut' oli arvosana. Kehuttiin hyvää istuvuutta, hyviä suojia ja taskuja. Kuulemma päällä kuin hölkkäpuku, mukavuutensa puolesta. Miinuspuolella lyhyet lahkeet housuissa. Lämpövuori puuttuu.

Vedenpitävyys, tai ainakin vettähylkivyys, saavutetaan nahan käsittelyllä.

Poissa Kunkku

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 53
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #2 : 26.03.10 - klo:10:13 »
BMW-kerhon lehdessä Rikastimessa nro 2 tulee olemaan juttua Atlantis 4:sta, verrokkina Rukan nahkapuku Merlin. Jos osto oikein polttelee, niin saa minulta kysellä kokemuksia jo aikaisemminkin.
Tunnetusti vanha pieru ja muutenkin ikävä ihminen.

Poissa atomic

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1021
  • R1200GS LC Triple Black
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #3 : 26.03.10 - klo:10:21 »
 hesse_hellou foorumille Kunkku !
Voisitko kirjoittaa tänne kokemukset ? Varmaan monia kiinnostaa tietää.
"Vain eksymällä voi löytää jotain uutta"

Poissa Roadster

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #4 : 01.04.10 - klo:12:26 »
BMW-kerhon lehdessä Rikastimessa nro 2 tulee olemaan juttua Atlantis 4:sta, verrokkina Rukan nahkapuku Merlin. Jos osto oikein polttelee, niin saa minulta kysellä kokemuksia jo aikaisemminkin.

Tuo ihmeessä julki kokemukset!!  jumpie  jumpie Nythän (siis juuri nyt!) on aika hankkia ajokamat. Itsellänikin on vaihtoehtona juuri Rukka tai Atlantis. Ei viitsisi noin suurta summaa laittaa siihen "huonompaan" vaihtoehtoon. TIETOA PLEASE  bowdown

« Viimeksi muokattu: 01.04.10 - klo:12:31 kirjoittanut Roadster »

Poissa Kunkku

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 53
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #5 : 01.04.10 - klo:22:55 »
   Tällä hetkellä tilanne on se, etten ole vielä päässyt käyttämään BMW:n pukua tien päällä. Rukan pukua on tullut käytettyä jo riittävästi.

   Tietoa en halua pantata, mutta tässä tulee esiin ongelma kahdesta tahosta, virallisesta kerhosta, jonka kautta minulla on mahdollisuus testata näitä kamppeita ja vastuu tiedon jakamisesta. Jokainen voi miettiä, miten itse kokisi, jos oma kerho on panostanut tällaisten juttujen saamiseksi ja sitten tieto olisi ensin luettavissa jossain muualla kuin sen kerhon jäsenistön keskuudessa. Menisikö oikein?
   Tämä olkoon vaan yksi pieni esimerkki siitä, miten ainakin jotkut asiat olisivat yksinkertaisempia, jos toimittaisiin saman kerhon alaisuudessa.
Tunnetusti vanha pieru ja muutenkin ikävä ihminen.

Poissa atomic

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1021
  • R1200GS LC Triple Black
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #6 : 01.04.10 - klo:23:13 »
   Tällä hetkellä tilanne on se, etten ole vielä päässyt käyttämään BMW:n pukua tien päällä. Rukan pukua on tullut käytettyä jo riittävästi.

   Tietoa en halua pantata, mutta tässä tulee esiin ongelma kahdesta tahosta, virallisesta kerhosta, jonka kautta minulla on mahdollisuus testata näitä kamppeita ja vastuu tiedon jakamisesta. Jokainen voi miettiä, miten itse kokisi, jos oma kerho on panostanut tällaisten juttujen saamiseksi ja sitten tieto olisi ensin luettavissa jossain muualla kuin sen kerhon jäsenistön keskuudessa. Menisikö oikein?
   Tämä olkoon vaan yksi pieni esimerkki siitä, miten ainakin jotkut asiat olisivat yksinkertaisempia, jos toimittaisiin saman kerhon alaisuudessa.

Ok, kirjoita sitten tänne epäviralliselle puolelle kun olet kirjoittanut ensin viralliselle puolelle  bowdown
"Vain eksymällä voi löytää jotain uutta"

Poissa Roadster

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #7 : 03.04.10 - klo:00:47 »
   Tällä hetkellä tilanne on se, etten ole vielä päässyt käyttämään BMW:n pukua tien päällä. Rukan pukua on tullut käytettyä jo riittävästi.

   Tietoa en halua pantata, mutta tässä tulee esiin ongelma kahdesta tahosta, virallisesta kerhosta, jonka kautta minulla on mahdollisuus testata näitä kamppeita ja vastuu tiedon jakamisesta. Jokainen voi miettiä, miten itse kokisi, jos oma kerho on panostanut tällaisten juttujen saamiseksi ja sitten tieto olisi ensin luettavissa jossain muualla kuin sen kerhon jäsenistön keskuudessa. Menisikö oikein?
   Tämä olkoon vaan yksi pieni esimerkki siitä, miten ainakin jotkut asiat olisivat yksinkertaisempia, jos toimittaisiin saman kerhon alaisuudessa.

Ok, kirjoita sitten tänne epäviralliselle puolelle kun olet kirjoittanut ensin viralliselle puolelle  bowdown
Milloin juttu on Rikastimessa. Ehtiikö tässä horisko sitä ennen?

Poissa atomic

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1021
  • R1200GS LC Triple Black
« Viimeksi muokattu: 03.04.10 - klo:09:16 kirjoittanut atomic »
"Vain eksymällä voi löytää jotain uutta"

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #9 : 03.04.10 - klo:09:03 »
   Tämä olkoon vaan yksi pieni esimerkki siitä, miten ainakin jotkut asiat olisivat yksinkertaisempia, jos toimittaisiin saman kerhon alaisuudessa.

Totta, toisaalta jos Toyotan testaaja ajaa Sunny ja Corollan testin niin kuinka luotettavana pidät kommenttia Nissanin häviämisestä.
Mun mielestä sitoutumattomuudella selkeitä etujakin.

Itsekin oon jäsenmaksun maksanut biimerikerhoon, tuleehan sieltä se lehti luettua.
Ei sikäli, kai sieltä enemmänkin saisi irti jos olisi itse aktiivisempi.

Mun mielestä odotellaan Rikastimen juttu jos ei kellään ole asiasta valmiiksi puolueetonta infoa?
Ei sikäli että oisin pukuostoksille menossa.
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa Kunkku

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 53
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #10 : 03.04.10 - klo:10:09 »
Totta, toisaalta jos Toyotan testaaja ajaa Sunny ja Corollan testin niin kuinka luotettavana pidät kommenttia Nissanin häviämisestä.
Mun mielestä sitoutumattomuudella selkeitä etujakin..................................
Mun mielestä odotellaan Rikastimen juttu jos ei kellään ole asiasta valmiiksi puolueetonta infoa?

Ei valjennut, mitä mahdoit tarkoittaa tuolla puolueettomuudella? Toki kyseessä on aina yhden ihmisen näkemys, jos yksi ihminen jutun kirjoittaa, mutta...
En ainakaan minä koe olevani sitoutunut mihinkään merkkiin näitä juttuja tehdessäni. Rikastin on vain yksi foorumi, minne kirjoitan, enkä siinäkään koe itselläni olevan mitään tarvetta korostaa Bemari-tuotteiden paremmuutta.
   Ajovarusteita olen testannut ja aiheeseen tutustunut noin viidentoista vuoden ajan ja luulen niistä jotain ymmärtäväni. Lisäksi minulla on jo pitkään ollut mahdollisuus käyttää useita erilaisia ja eri valmistajien pukuja rinnan. Tilanne on toinen kuin niillä, jotka omistavat vain yhden puvun ja kertovat sitten mielipiteitään siitä. Mutta kuten jo totesin, aina nämä jutut kirjoitetaan yhden ihmisen näkökulmasta, joten eivät ne voi mitään absoluuttista totuutta olla.
Tunnetusti vanha pieru ja muutenkin ikävä ihminen.

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #11 : 03.04.10 - klo:10:49 »
En tarkoittanut henkilöistää juttua sinuun Kunkku.

En myöskään tarkoittanut kommenttia mitenkään liittyväksi suoraan pukutestiisi, lähinnä tarkoitin että sitoutumatta virallisen mopokerhon toimintaan pysyy hommassa läpinäkyvyyttä.


There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa Kunkku

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 53
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #12 : 03.04.10 - klo:13:39 »
.......... sitoutumatta virallisen mopokerhon toimintaan pysyy hommassa läpinäkyvyyttä.

Nyt mielipidekysymys porukalle: Ajatteletteko, että kuuluminen viralliseen BMW-kerhoon estää suhtautumasta tasapuolisesti eri valmistajien varusteisiin?
Tunnetusti vanha pieru ja muutenkin ikävä ihminen.

Poissa JTK

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1573
  • R 1200 GS & Tunturi SS
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #13 : 03.04.10 - klo:13:40 »
BMW-kerhon lehdessä Rikastimessa nro 2 tulee olemaan juttua Atlantis 4:sta, verrokkina Rukan nahkapuku Merlin. Jos osto oikein polttelee, niin saa minulta kysellä kokemuksia jo aikaisemminkin.
   Tällä hetkellä tilanne on se, etten ole vielä päässyt käyttämään BMW:n pukua tien päällä. Rukan pukua on tullut käytettyä jo riittävästi.
   Tietoa en halua pantata, mutta tässä tulee esiin ongelma kahdesta tahosta, virallisesta kerhosta, jonka kautta minulla on mahdollisuus testata näitä kamppeita ja vastuu tiedon jakamisesta...
   Tämä olkoon vaan yksi pieni esimerkki siitä, miten ainakin jotkut asiat olisivat yksinkertaisempia, jos toimittaisiin saman kerhon alaisuudessa.
...
En ainakaan minä koe olevani sitoutunut mihinkään merkkiin näitä juttuja tehdessäni. Rikastin on vain yksi foorumi, minne kirjoitan, enkä siinäkään koe itselläni olevan mitään tarvetta korostaa Bemari-tuotteiden paremmuutta.
   Ajovarusteita olen testannut ja aiheeseen tutustunut noin viidentoista vuoden ajan ja luulen niistä jotain ymmärtäväni. Lisäksi minulla on jo pitkään ollut mahdollisuus käyttää useita erilaisia ja eri valmistajien pukuja rinnan. Tilanne on toinen kuin niillä, jotka omistavat vain yhden puvun ja kertovat sitten mielipiteitään siitä. Mutta kuten jo totesin, aina nämä jutut kirjoitetaan yhden ihmisen näkökulmasta, joten eivät ne voi mitään absoluuttista totuutta olla.
Hyvä kun täsmensit tilannetta Kunkku.
Ekasta viestistäsi sain sen käsityksen että sulla on kokemusta Atlantis-puvusta ja kiinnostuneille voit asiasta kertoa jo ennen Rikastimen juttua.
Toisen viestin perusteella peljästyin, jotta olet yksipuoluejärjestelmän kannattajia. Noi totalitarismi jutut ei kiinnosta.
Kolmas selvensi tilanteen. Tuo useamman eri puvun tms. ajovarusteen käyttömahdollisuus antaa varmasti laajamman kokemuksen. Toivottavasti saamme lukea kommenttejasi jatkossa, täältä foorumiltakin. hali_peukku
 offtopic
Jäsen olen BMW-kerhossa, nyt kolmatta vuotta, saattaa jäädä viimeiseksi. Syy varmaan itsessäni, noi kerhon tapahtumat on jääneet vähälle huomiolle. Toisaalta tieto piti aiemmin itse etsiä. Nyt sivusto on hiukan parempi. Jännä nähdä lähestyykö virallinen kerho tätä foorumia.
« Viimeksi muokattu: 03.04.10 - klo:13:42 kirjoittanut JTK »
Quot homines, tot sententiae.

Poissa Bem-Ari

  • The spirit of adventure lives.
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1017
  • exK12S-06,13S-10,ZX14R-13,TT1200XRT -18,K13GT-09
Vs: BMW:n nupukkinahkapuku!?
« Vastaus #14 : 03.04.10 - klo:19:37 »
.......... sitoutumatta virallisen mopokerhon toimintaan pysyy hommassa läpinäkyvyyttä.

Nyt mielipidekysymys porukalle: Ajatteletteko, että kuuluminen viralliseen BMW-kerhoon estää suhtautumasta tasapuolisesti eri valmistajien varusteisiin?


Eipä kai se mitään vaikuta suhtautumiseen,eihän se kerho kai mitään varusteita valmista.Mielestäni BMW-ajovarusteet ja BMW-Moottoripyöräkerho ovat kaksi täysin eri asiaa.
PS.Kateltiin tänään Salossa Takatalolla sellaista Rukan 2-osaista gore/nahan näköistä pukua.Housut 1000€ ja takki 1500€.Laitoimme äkkiä takaisin tankoon,huh huh.  hesse_biggrin  offtopic
« Viimeksi muokattu: 03.04.10 - klo:19:39 kirjoittanut Bem-Ari »
Man cannot live on beer only.

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal