Tuhti setti tuossa kuvassa. Givin 46:een menee kaksi kypärää, mutta tyhjähän se silloin muuten pitää olla.Mitkä mahtaa nuo sivupakaasit olla?
Takalaukku on jännä juttu. Itse olen käyttänyt sitä paljon yksin ajaessa, eikä se aluksi tuntunut tuossa nykyisessä pyörässä niin paljon aiheuttavan tuntemuksia, mutta kuluneella kaudella jo melkein liikkeelle lähdettyä tuli ihmeteltyä että onkos renkaissa paineet viturallaan vai mikä. Liekö alustan tai jonkin muun klappia tullut lisää?
Kovaa perälaukkua minulla ei ole koskaan vielä ollut, joten ei ole paljon kokemuksia.Olen kyllä muutaman kerran ajanut sellaisia pyöriä missä on ollut kiinni, aika purjeeltahan se on tuntunut.
Lainaus käyttäjältä: hidas57 - 14.01.13 - klo:13:32Takalaukku on jännä juttu. Itse olen käyttänyt sitä paljon yksin ajaessa, eikä se aluksi tuntunut tuossa nykyisessä pyörässä niin paljon aiheuttavan tuntemuksia, mutta kuluneella kaudella jo melkein liikkeelle lähdettyä tuli ihmeteltyä että onkos renkaissa paineet viturallaan vai mikä. Liekö alustan tai jonkin muun klappia tullut lisää?Olisikohan käyttämäsi renkaat eri profiilia kuin aiemmat?Minä olen ainakin omassa pyörässä huomannut jonkin asteista suuntavakauden huononemista sen jälkeen, kun siirryin käyttämään 190/55-profiilin renkaita alkuperäisen 50-sarjalaisen tilalla. Lisäksi nuo sporttisemmat renkaat näyttävät muutenkin enemmän V-olkaisilta verrattuna tourinkikumeihin.
Olenko tekemässä isoa virhettä jos noiden kovien sivulaukkujen erinomaisuudesta huolimatta päätyisin tavarateline+Bmw:n pehmeä (pieni) takalaukku yhdistelmään?Oon nyt miettinyt asiaa usealta kantilta ja kun viimekädessä laukun tarve on luokkaa 1 krt per kesä (lomareissulla), niin tuon tavaratelineen+pehmolaukun ostamalla säästäisi melkein 400€ rahaa noihin koviin laukkuihin verrattuna. Tilojen puolesta pehmolaukku riittäisi, mutta nyt jäin miettimään edellisten kommenttien perusteella sitä, että miten paljon se vaikuttaa lopulta ajo-ominaisuuksiin yksin ajettaessa max 150kmh nopeuksilla? Pitkällä matkalla ei kaipaa ihan hirveesti mitään älyttömiä ilmanpyörteitä tai täristävää/vaeltelevaa pyörää.
Kypärän osalta olen käyttänyt sellaista ratkaisua, että laitan sen vaijerilukolla kiinni pyörään pysähtyessä. Vaijeri visiirin aukosta läpi, ei siitä remmin silmukasta. Vaijerilukko kulkee aika helposti mukana, sen voi tietysti valita haluamansa turvatason mukaan.