Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
MKKV:n koulutapahtumakausi alkaa jälleen talven jälkeen.
Koko toukokuuksi on siis taas luvassa mahtavia kokemuksia ja iloisia ilmeitä kun vierailemme lukuisissa Suomen kouluissa.
Löydät koulutapahtumamme joko Facebookista , nettisivuiltamme tai MKKV-appista. Voit liittyä Facebook-seuraajaksemme  https://www.facebook.com/groups/582652751773042 , se ei velvoita tulemaan kouluille tms.
HUOM! Facebookin tapahtumasivut kun ei aina näytä kaikkia tapahtumia, niin muistathan katsoa tarkat tiedot nettisivultamme, www.mkkv.fi ...

Motoristeille on apuna myös appi, josta löytyvät kaikki tarvitsemasi tiedot. Appi on saatavilla Android- ja iOS-laitteille.
Käy lataamassa omasi!

Lähes joka arkipäivä toukokuun lopulle asti on jollain paikkakunnalla koulutapahtuma johon toivotaan suuri määrä motoristeja paikalle. Aivan... tarkoitan juuri sinua!
Tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki nais- ja miesmotoristit, riippumatta siitä kuulutko kerhoon vai et, tai millä pyörällä ajat!

Osallistuaksesi sinun ei tarvitse olla MKKV:n jäsen, riittää että saavut kokoontumispaikalle. Kerromme paikanpäällä miten toimitaan, joten ensikertalaisetkin voivat tulla leppoisin mielin. MKKV ei pyydä tai vaadi rahaa yhdeltäkään motoristilta, kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen ja lasten koulukiusaamisen vähentäminen on se tärkein asia!


Lisätietoja saat: marko.saarinen@mkkv.fi
22
Viat & Huollot / Vs: K1200S ja abs-yksikön korjaus
« Uusin viesti kirjoittanut Jussipolo 06.03.23 - klo:10:38 »
Minun 2005 vuosimallin K1200S pyörääni uusittiin syksyllä 2022 koko servo abs systeemi. Hintaa tuli osineen töineen 2300 euroa. Yksikön hinta 1700 e. Se on semmoista, mutta nyt toimii. Tiedoksi kun alkaa prakaamaan. Käytetty osa on aina halvempi, mutta kestääkähän kovin pitkään...
23
Viat & Huollot / Vs: Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ?
« Uusin viesti kirjoittanut Jussipolo 09.02.23 - klo:20:25 »
Valmiina tehtaalta. Jokainen voi tunnustella tai peräti katsoa onko tunnelin loppupäässä alapuolella sellainen noin 3cm pitkä kolmiomainen reikä, joka omassani on. Ihmettelen jos ei löydy jokaisesta K12/K13 pyörästä.
Täytyypä tarkistaa kun seuraavan kerran näkee talvisäilössä.
24
Viat & Huollot / Vs: Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ?
« Uusin viesti kirjoittanut hidas57 23.01.23 - klo:12:39 »
Valmiina tehtaalta. Jokainen voi tunnustella tai peräti katsoa onko tunnelin loppupäässä alapuolella sellainen noin 3cm pitkä kolmiomainen reikä, joka omassani on. Ihmettelen jos ei löydy jokaisesta K12/K13 pyörästä.
25
Viat & Huollot / Vs: Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ?
« Uusin viesti kirjoittanut Jussipolo 23.01.23 - klo:08:10 »
Mulla ainakin K1200R sportissa (-07) on jo se reikä, eikä todellakaan ruosteongelmia. Veikkaisin S-mallista myös löytyvän.
Jaa. Onko se niin kuin tehtaalla tehty jo valmiiksi? Mutta hyvin on toiminut systeemi vaikka 17 vuotta pyörällä ikää.
26
Viat & Huollot / Vs: Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ?
« Uusin viesti kirjoittanut hidas57 18.01.23 - klo:15:15 »
Mulla ainakin K1200R sportissa (-07) on jo se reikä, eikä todellakaan ruosteongelmia. Veikkaisin S-mallista myös löytyvän.
27
Viat & Huollot / Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ?
« Uusin viesti kirjoittanut Sytky 14.01.23 - klo:17:59 »
Gessun kardaanitunneli saa vesireiän. Miten Ässän tunneli eroaa Gessun vastaavasta ? Onko kutsua odotettavissa ?
28
K1200S & K1300S / Vs: K1300S kokemuksia ja korjausopasta
« Uusin viesti kirjoittanut Jussipolo 13.08.22 - klo:22:01 »
Mulla kaksikin vakiopleksiä. Ei ole kokemusta muista plekseistä. Kuljettajan korkeus pleksin jättöviimaan aiheuttaa melun. Itse kun nousen hieman ylemmäs, noin 10 cm niin melu lakkaa. Pyörteet tulee korviin vakiopleksillä. Korvatulppia käytän, joten ei ongelmaa.
29
K1200S & K1300S / Vs: K1300S kokemuksia ja korjausopasta
« Uusin viesti kirjoittanut petehak 12.08.22 - klo:15:29 »
kiitos vinkeistä ja linkistä, tuoltahan manuaalin saikin ladattua.
hyvin on pelannut tähän saakka.
Pleksi tuntuu vähän matalalta maantienopeuksissa, tuuli iskee melko lailla. Mahtaisiko tuollainen MRA Vario Touring auttaa asiaa...
 
30
K1200S & K1300S / Vs: K1300S kokemuksia ja korjausopasta
« Uusin viesti kirjoittanut Jussipolo 02.08.22 - klo:09:14 »
Minulla on kokemusta K1200S pyörästä. 2005 vuosimalli. Omallani olen itse ajanut sen 138000 km itse 12 vuoden aikana. Uusittu on vaikka mitä, mutta kuluvaa osaa. Se mitä 1300s mallista ei yleensä mene, on polttoainetankin anturi. 1200S mallista ja samanvuotisista gs, gt, rt malleista se nk. filmianturi menee. Mulla mennyt 6 kpl. Viimeisin vaihdettu 2019 ja toimii hyvin edelleen, koska käytän 98E5 bensaa, etanoli sen tappaa. 1300S mallissa on se kohomalli niinkuin autoissakin. Muuten on vaihdettu laakeria, jarrupaloja, perushuoltoa. Kytkin uusittiin kokonaan 120000 km kohdalla. Kytkinkori äänteli, tyyppivika kun jouset helisee, kaikki uusiksi. Ei luistanut mutta samalla uusittiin. Vesipumppu vaihdettiin 150000 km:n kohdalla, halusin, vaikka ei vikaa. Sitä kun ei halua jäädä välille.
Kardaaniin vaihdettiin laakerit ja stefat 120000 km:n kohdalla. Muutoin peräöljyn vaihtoa 20000 km:n välein. Iskarit on orkkikset, samoin jarrulevyt. Matka jatkuu... Kohti 200000 km. R1250RT on jo mielessä... Josko semmonen sitten seuraavana...
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10