BMW Sportbikes Finland
Sporttipyörät => Muut mallit => Modaukset => Aiheen aloitti: ttdriver - 08.08.10 - klo:16:59
-
Eikä kahta ilman kolmatta:
Kallein modaus LT:hen tuli laivasarjan myötä. Se maksoi peräti kymmenen euroa ja se mahdollistaa lotjan kiinnittämisen laivaan tai junaan nopeasti, vaivattomasti ja tukevasti. Mainittakoon, että alkuperäinen bemarin oma kiinnityssarja maksaa muistaakseni n. 200 euroa... Tämä nyt "asennettu" lienee pozo izquierdon suunnittelema? Olisi ollut tarpeen silloinkin, kun meiltä meni rengas ja lotja piti saada kiinnitettyä hinurin lavalle.
Kaikki nämä kolme modausta olivat aiheena Euroopan suurimman LT-tapaamisen tech sessiossa lauantaina Imatralla.
-
Siis tä ?
Mikä tää tämmönen miitinki ol ? hesse_blink
-
Siis tä ?
Mikä tää tämmönen miitinki ol ? hesse_blink
Sehän oli tietysti tämä. (http://www.bmwkltibmixof.com/)
Kyllähän sun nyt tää piti tietää...
-
Mihin kiinni? Emt....koskaan oo ihmeemmin kiinni laitettu. Ei oo kyllä elopainoa yli 300kg, mut silti.... ashamed
-
Mihin kiinni? Emt....koskaan oo ihmeemmin kiinni laitettu. Ei oo kyllä elopainoa yli 300kg, mut silti.... ashamed
Tottahan nyt mopo kiinni pitää laittaa, jos sitä laivalla tai junalla kuljettaa. Sillehän käy muuten huonosti, jos vaikka syöksyvirtaus iskee... hesse_biggrin
-
Eikä kahta ilman kolmatta:
Kallein modaus LT:hen tuli laivasarjan myötä. Se maksoi peräti kymmenen euroa ja se mahdollistaa lotjan kiinnittämisen laivaan tai junaan nopeasti, vaivattomasti ja tukevasti. Mainittakoon, että alkuperäinen bemarin oma kiinnityssarja maksaa muistaakseni n. 200 euroa... Tämä nyt "asennettu" lienee pozo izquierdon suunnittelema?....
Kaikki nämä kolme modausta olivat aiheena Euroopan suurimman LT-tapaamisen tech sessiossa lauantaina Imatralla.
Laivasarja? worthless_without_pics
-
Mihin kiinni? Emt....koskaan oo ihmeemmin kiinni laitettu. Ei oo kyllä elopainoa yli 300kg, mut silti.... ashamed
Tottahan nyt mopo kiinni pitää laittaa, jos sitä laivalla tai junalla kuljettaa. Sillehän käy muuten huonosti, jos vaikka syöksyvirtaus iskee... hesse_biggrin
Junasta en tiedä, mutta laivassa (Silja, Viking,Finnlines yms.) mopo ei kaadu vaikket muuten laita kuin sivuseisontatuelle. Kyllähän siellä on tarjolla liinaa mutta joka kerta ei pyörää edes ohjata sellaiseen kohtaan kantta, että siinä olisi ne liinan kiinnikkeet kohdallaan. Hyvin on kestänyt pystyssä! Siis pyörä. :mrgreen:
-
Laivasarja? worthless_without_pics
Joskus sai tuoda useemman salkun bisseä ja muutaman litran väkeviä.
Ihan viimesimpiä sääntöjä en tiedä, mutta ei huolta. Ei mene normimopolla lähellekään rajoituksia.
LT:hen saattaa mahtua enempi.
-
Joskus sai tuoda useemman salkun bisseä ja muutaman litran väkeviä.
Ihan viimesimpiä sääntöjä en tiedä, mutta ei huolta. Ei mene normimopolla lähellekään rajoituksia.
LT:hen saattaa mahtua enempi.
Ai, semmonen on laivasarja reps
-
Eikä kahta ilman kolmatta:
Kallein modaus LT:hen tuli laivasarjan myötä. Se maksoi peräti kymmenen euroa ja se mahdollistaa lotjan kiinnittämisen laivaan tai junaan nopeasti, vaivattomasti ja tukevasti. Mainittakoon, että alkuperäinen bemarin oma kiinnityssarja maksaa muistaakseni n. 200 euroa... Tämä nyt "asennettu" lienee pozo izquierdon suunnittelema?....
Kaikki nämä kolme modausta olivat aiheena Euroopan suurimman LT-tapaamisen tech sessiossa lauantaina Imatralla.
Laivasarja? worthless_without_pics
Täältä (http://www.scannoora.fi/BMWKLT_2010/) löytyy, kun kääntää riittävästi sivuja...