Hei muuten arvoisat ratatietäjät, mulla on pieni ongelma...nimittäin kun kallistelen vasemmalle puolelle, siirrän sujuvammin persusta, roikun rennommin ja tuntuu hiton hyvältä syöksyä esim. karusellin ekaan vasempaan.Mut annas olla kun tulee oikea, yritän siirtää samoin persusta, tukea kunnolla vasenta säärtä pyörään, polvea ja jopa kyynärpäätä tankkiin ennenkuin alan siirtään painoa kurvin puolelle ja käy näin...ei tunnu rennolta, fiilis on kuin olis irtonainen pyörän kanssa ja väliin tuntuu jotta putoo pyörän oikeelle, eli kurvin puolelle....Edit: Tuli mieleen semmonenki perusjuttu et onko se vaan niin et toinen puoli on auttamatta huonompi jostain miehisestä aivovammasta johtuen?...
Lainaus käyttäjältä: jarZXa - 18.07.11 - klo:15:07Hei muuten arvoisat ratatietäjät, mulla on pieni ongelma...nimittäin kun kallistelen vasemmalle puolelle, siirrän sujuvammin persusta, roikun rennommin ja tuntuu hiton hyvältä syöksyä esim. karusellin ekaan vasempaan.Mut annas olla kun tulee oikea, yritän siirtää samoin persusta, tukea kunnolla vasenta säärtä pyörään, polvea ja jopa kyynärpäätä tankkiin ennenkuin alan siirtään painoa kurvin puolelle ja käy näin...ei tunnu rennolta, fiilis on kuin olis irtonainen pyörän kanssa ja väliin tuntuu jotta putoo pyörän oikeelle, eli kurvin puolelle....Edit: Tuli mieleen semmonenki perusjuttu et onko se vaan niin et toinen puoli on auttamatta huonompi jostain miehisestä aivovammasta johtuen?...Sama asia askarruttaa, ihan sama ajanko radalla vai normi hidasajoa, vasemmalle kääntyy helpommin. Voisko syynä olla että ku ulkokurvin puoleisella kädellä hoituu ohjaus (enimmäkseen kait) niin vasemmalle olis oikea kätisen helpompi kääntää? Inehmot lienee epäsymmetrisiä. Toivottavasti joku tietäis, oikeesti, miksi?
Herrat Carbon ja Atomic mahdollistivat tämän kivan videon viime kesän ratapäiviltä, joten leikkelin pienen clipin kohottaakseni miehisyyttäni.....
Olipa kiva clippi. ...Korpiaho tänään soitti että voisin viedä pikkuhiljaa Bemun synttärituunaukseen , kerron myöh lisää.Yritän päästä paikalle videokameran kanssa kun dynotetaan, after and before....
Kyllä vielä ens vuonna täytyy yrittää kun tämä vuosi meni ihan penkin alle. Ajelin Zetorilla parempia aikoja kun nyt Bemulla ? Pyörästä ei ole kiinni vaan korvien välistä.
Lainaus käyttäjältä: jarZXa - 09.11.11 - klo:21:02Herrat Carbon ja Atomic mahdollistivat tämän kivan videon viime kesän ratapäiviltä, joten leikkelin pienen clipin kohottaakseni miehisyyttäni..... Jos pidettäis noi kohottamiset ihan omana tietona?
Kävin tiistaina tosiaan paikalla, otin mopon pois kärrystä, ja laitoin lämppärit päälle. Sitten kopille maksamaan ratamaksua, ja oho! kurssipäivä .Eilen paikkasin virheen, ja huonosta tuntumasta huolimatta sain kun sainkin klo 19.10 tienoilla omasta ennätyksestä 1.2 s pois, lukemaan 1.31.05. Sitten kaks kierrosta, ja pääsuoran jälkeen ensimmäisessä vasemmalle kääntyvässä mutkassa perä irtosi avauksessa tykkänään. Lippa tuntui olevan kohdalla, kun mopo oli aivan speedway asennossa, mutta ihme ja kumma kädet pysyi sarvissa, ja mopo nousi kun nousikin itsestään takaisin pystyyn. Jalat oli tapeilta irti, ja olin rähmälläni tankin päällä, kun menin sisäkurvin puolelta suoran alussa hiekalle. Etujarrulla pystyin ottamaan kaikeksi onneksi vielä vauhdin pois, ja pysyin kun pysyinkin pystyssä. Maapohja oli just siinä kohtaa niin tiivistä, ettei edes etupyörä ollut huteran tuntuinen. Nyt selvis sekin, että ei sitä kaasua voi reippaasti avata liian aikaisin, ja luottaa luistonestos hoitelevan homman. Eniwei, tämän kesän tavoite 1.30 alitus otetaan tähtäimeen ens viilolla uusien renkaiden kera, kun aikomus on olla paikalla joka päivä MP-TUKI:n viikolla.Kaatumisenestoa odotellessa...