Keulimisen kannalta on kyllä niin, että bemarin kaasuläppien avautumista rajoitetaan pikkuvaihteilla aika tukevasti, läpät aukenee ehkä jotain 85-90% maksimista. Justiin tuo loppuosa sen keulan nostaa. Huomaa aika selkeästi, kun on ottanut stopparin pois. Eli se toimii kuten on tarkoitettukin. K13:ssa on myös tuo sama keksintö.
Jestas Repa, näistä sun kuvista kyllä kans selviää aika tarkasti mitä tehdä. Edit: Ton liittimen irrotuksessa pitää varmaankin purkaa katteita myös saman verran kuin holkituksessa jotta saa sen irti?
Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.04.10 - klo:22:14Jestas Repa, näistä sun kuvista kyllä kans selviää aika tarkasti mitä tehdä. Edit: Ton liittimen irrotuksessa pitää varmaankin purkaa katteita myös saman verran kuin holkituksessa jotta saa sen irti?Lempinimi taitaa tehdä paineita.Kohta taitaa Jarskalla keulia.....