Kirjoittaja Aihe: K12S kytkin??  (Luettu 151241 kertaa)

Poissa 1234

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 299
  • BSA 31
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #195 : 02.12.11 - klo:19:47 »
MOi.
« Viimeksi muokattu: 26.12.11 - klo:17:24 kirjoittanut 1234 »

Poissa 1234

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 299
  • BSA 31
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #196 : 04.12.11 - klo:21:06 »
MOi. DrPain.       
« Viimeksi muokattu: 26.12.11 - klo:17:24 kirjoittanut 1234 »

Poissa DrPain

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 156
  • K1200S -08
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #197 : 05.12.11 - klo:09:41 »
MOi. DrPain. Kysyisin oliko kuvassa oleva kytkinlevy päälimmäinen levy, ja kuvassa näkyvä pinta kytkinpakan-  runkoa (alumiini) vasten. Levyt jotka ovat päätyjä vasten (alumiinia), kuluvat tai jopa palavat, vaikka välilevy ja loput 6 kytkinlevyä ovat kuin uusia, pintaa voi hyvinkin olla 0,7mm. Kuvassa näkyy kuinka pinta kulutuslevy on eriurassa kuin muut. Tämä ura on hyvin lyhyt joten saattaa olla mahdollista että tässä oleva pintalevy jää kantamaa ja kuluu. Itselläni kyseinen levy on muutettu samaan uraan kuin kaikki muut levyt.  Uudessa kytkimessä kytkinlevyt ovat kaikki samassa vetourassa. Olen myös päädyissä olevat levyt siirtänyt keskelle.             
Kyllä se päälliimmäinen levy oli ja runkoavasten tuo häipynyt puoli
DrPaiN & K1200S -08

Poissa 1234

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 299
  • BSA 31
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #198 : 09.12.11 - klo:19:03 »
MOi.
« Viimeksi muokattu: 26.12.11 - klo:17:25 kirjoittanut 1234 »

Poissa 1234

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 299
  • BSA 31
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #199 : 09.12.11 - klo:19:49 »
MOi.
« Viimeksi muokattu: 26.12.11 - klo:17:25 kirjoittanut 1234 »

Poissa JukkaE60

  • HP
  • *
  • Viestejä: 275
  • Focus Lost Lagoon fillari
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #200 : 09.12.11 - klo:20:48 »
MOi. Tarkentaisi kirjoitustani ennen kuin saan kovan arvostelu ryöpyn. Jos olisi oletettavaa, että syntyisi kaasukuplia, olisi tämän järjestelmän oltava hydrodynamiikan puolella,  hyvin vaikeaa on myös katsoa, että tämä järjestelmä täyttäisi hydrostatiikan piirteet.
Oon kyllä hutikassa mutta mitähän mahdat yrittää sanoa?

Poissa 1234

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 299
  • BSA 31
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #201 : 09.12.11 - klo:21:32 »
MOi.
« Viimeksi muokattu: 26.12.11 - klo:17:25 kirjoittanut 1234 »

Poissa 1234

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 299
  • BSA 31
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #202 : 09.12.11 - klo:21:53 »
MOi.
« Viimeksi muokattu: 26.12.11 - klo:17:26 kirjoittanut 1234 »

Poissa Eka

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 613
  • HP2 Sport & Megamoto, K1600GT
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #203 : 09.12.11 - klo:23:34 »
Pysyttele vaan puhekielessä. Tuo: "Jos olisi oletettavaa, että syntyisi kaasukuplia, olisi tämän järjestelmän oltava hydrodynamiikan puolella,  hyvin vaikeaa on myös katsoa, että tämä järjestelmä täyttäisi hydrostatiikan piirteet. " kuulostaa elvistelyltä. 

Periaatteessa ilma nousee nesteessä ylöspäin ja ilman pitäisi poistua itsestään. Näin ei valitettavasti automaattisesti aina tapahdu. Kyllä se on parempi ilmata aina koko nestesysteemi.
« Viimeksi muokattu: 10.12.11 - klo:10:47 kirjoittanut Eka »
Nyt: HP2 Sport 2011 + HP2 Megamoto 2007 + K1600GT 2011 + Husqvarna 650 Terra 2013

Poissa 1234

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 299
  • BSA 31
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #204 : 10.12.11 - klo:12:40 »
MOi. KIITOS EKA.
« Viimeksi muokattu: 26.12.11 - klo:17:26 kirjoittanut 1234 »

Poissa 1234

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 299
  • BSA 31
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #205 : 10.12.11 - klo:16:10 »
MOi. Kyllä minäkin olen valmis tunnustamaa että, BMW kytkin ei ole parhaastapäästä
« Viimeksi muokattu: 26.12.11 - klo:17:27 kirjoittanut 1234 »

Poissa Jami-75

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 64
  • R1200GS
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #206 : 11.12.11 - klo:10:52 »
Siitä olen samaa mieltä että riippuu paljolti käytöstä paljonko kytkin kestää. Koskee kaikkia laitteita, alasinkin leviää kun tarpeeks kovaa taotaan.
BMW R1200 GS -06
Fordson Major -58

Poissa 57pannu

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 28
  • K12s,Wla45, FLH74,FXST80,TR120r,YZ250,Cr500
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #207 : 11.12.11 - klo:14:31 »
Niin varmasti riippuu käytöstä ja ajotavasta, jne äkkilähtölajeissa ja nopeusajoissa kytkin voi tosiaan kestää joko yhden lähdön tai korkeintaan muutaman. Mutta kun tässä ketjussa puhutaan K12S pyörästä, niin on ala-arvoista laatua jos kytkin täristää 5000 km jälkeen. Tuskin kukaan tavallinen maatiepyöräilijä saa kytkintä kappaleiksi 5000 km ajolla, ajoipa miten tahansa. Puhumattakaan siitä että jo korjatutkin oireilevat. Surkeaa laatua, siitä ei pääsen mihinkään. Eli vetolinjastossa on joku perustavaa laatua oleva kämmi.

Normaali maatieajelijalla kestää kytkin usein koko pyörän eliniän tai ainakin hyvin pitkään, ei niitä ensimmäisenä olla vaihtanmassa.
Ei tämä tästä.

Poissa Ekku

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 187
  • Bmw K1200s -05, Bimota Sb6 1995, bmw G450x ym.
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #208 : 11.12.11 - klo:19:04 »
Normaali maatieajelijalla kestää kytkin usein koko pyörän eliniän tai ainakin hyvin pitkään, ei niitä ensimmäisenä olla vaihtanmassa.

Jospa se Bmw on muuttanut käsitystään "pyörän eliniästä?"

Minä olen jokseenkin pettynyt, jos joudun tuota moottori/voimansiirtopuolta avaamaan paljon ennen 100 tuhatta kilometriä, mutta eiköhän kytkin mene uusiksi ennen sitä.

Toistaiseksi se ei ole oirehtinut muuten kuin pienellä sivuäänellä ja tärinällä, mutta eipähän kilometrejäkään ole kuin 30 tuhatta ja risat.

Jatkossa otan onkeeni joskus kuulemastani vinkistä: "älä osta uuden Bmw-mallin ensimmäistä vuosikertaa".

Laitan sitten kytkimen kerralla uusiksi, kun se pettää ja maksan oppirahani sitten kerralla.

Poissa 57pannu

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 28
  • K12s,Wla45, FLH74,FXST80,TR120r,YZ250,Cr500
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #209 : 11.12.11 - klo:22:16 »
Viimeistä mallisarjaa minäkin ostin rek 2/08 valmistettu viimeisimpien K12S joukossa. Onneton tunari, siis minä ja BMW. Ensimmäisten mallisarjojen kytkinongelmat eivät kulkeutuneet tehtaalle saakka eikä ilmeisesti toisenkaan. Nokkaketjun kiristäjä näytti olevan uudempaa mallia, vai liekö sekin vaihdettu. Herr BMW laskee että tämä tapa toimia tekee osakkeen omistajan lihavammaksi, ei se sen kummoisempaa ole. Onneksi ei vielä omia rahoja ole tarttenut laittaa puolivalmisteen saattamisesta ajokuntoiseksi.
Ei tämä tästä.

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal