Kirjoittaja Aihe: Miten GPS?  (Luettu 21823 kertaa)

Poissa tahvo

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 351
  • R 1200 GS A, KTM 640 Adv.
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #30 : 11.05.10 - klo:21:10 »
Kävin reilun 100 kilsaa iltalenkillä ja ei mitään ongelmia, navi toimii,lataa ja mitään häiriövaloja ei syty. idea3

 hali_peukku hali_peukku

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #31 : 14.05.10 - klo:11:43 »
Nyt on jo kohta 300 kilsaa takana ja sekä navi että DTC pelittää hyvin.

Ihan vähän hiipii mieleen ettei sulla Pepsi vaan mennyt joku noista piuhoista oikkariin(tai käynyt oikosessa), taikka sitten ei kärsii ottaa virtoja pin2 ja pin3 välistä? grin

Poissa Pepsi

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 30
  • S1000RR
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #32 : 14.05.10 - klo:18:31 »
Hyvä että Navi pelaa ilman ongelmia.

Voihan se olla että jotain meni perseelleen.
Ruskea eli pin2 on maa se nyt on selvä, omituista vaan ettei ladannut Rideria kumpaakaan pin1 tai pin3 vasten.
Ja pin2 - pin1, väliltä ei edes käynnistänyt Rideria telineessä.

Jos laiskuudeltani viitsin, saatan tuohon vielä paneutua ihan akateemisen tutkimuksen merkeissä.
Navi kuitenkin tulee saaman sähkönsä suoraan akulta jatkossakin, sen verran nätisti tuli johdot vedettyä.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #33 : 15.06.10 - klo:08:32 »
Viikonloppuna Garmin Zumo ei enää ladannut telineessään ja näyttöön rupes tulemaan vaikka mitä sekoiluja.

Noh, mittailin että jännitteet tulee telineeseen ja ei muuta kuin teline auki.

Sieltä löytyi aika vahvasti hapettunut lattakaapeli, joka menee siihen moninastaiseen pohjaliittimeen, eli vettähän se on saanut sisäänsä.

Yritin duunista löytää samanlaista kaapelia, mutta kaikki oli juuri millin tai pari eri kokoisia ja sillon ei onnistu.

Kyselin varaosia ja ei tietenkään mitään saatavilla vaan uusi tellinki tilalle hintaan 99€.

Tästä opin ettei tuo tellinki todellakaan ole täysin vesitiivis ja suojaan kyllä seuraavan telineen pesun aikana ja huppu päälle myös jos jättää ulos sateeseen, ajaessa tietty tulee myös vettä, mut jos tuo vähän hidastas.

Poissa tahvo

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 351
  • R 1200 GS A, KTM 640 Adv.
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #34 : 15.06.10 - klo:14:08 »
Viikonloppuna Garmin Zumo ei enää ladannut telineessään ja näyttöön rupes tulemaan vaikka mitä sekoiluja.

Noh, mittailin että jännitteet tulee telineeseen ja ei muuta kuin teline auki.

Sieltä löytyi aika vahvasti hapettunut lattakaapeli, joka menee siihen moninastaiseen pohjaliittimeen, eli vettähän se on saanut sisäänsä.

Yritin duunista löytää samanlaista kaapelia, mutta kaikki oli juuri millin tai pari eri kokoisia ja sillon ei onnistu.

Kyselin varaosia ja ei tietenkään mitään saatavilla vaan uusi tellinki tilalle hintaan 99€.

Tästä opin ettei tuo tellinki todellakaan ole täysin vesitiivis ja suojaan kyllä seuraavan telineen pesun aikana ja huppu päälle myös jos jättää ulos sateeseen, ajaessa tietty tulee myös vettä, mut jos tuo vähän hidastas.

Terve..

Harmillista tuollainen, itse pidin aina tuota pussukkaa päällä, näämmä silti saanut vettä sisäänsä  hedari

Tekohengitä tuo vielä kuntoo putsaamalla ym..  vai eikö onnistu? Vuosia tuo palveli minua..  eikä ongelmia esiintynyt..   ashamed

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #35 : 15.06.10 - klo:14:36 »

Terve..

Harmillista tuollainen, itse pidin aina tuota pussukkaa päällä, näämmä silti saanut vettä sisäänsä  hedari

Tekohengitä tuo vielä kuntoo putsaamalla ym..  vai eikö onnistu? Vuosia tuo palveli minua..  eikä ongelmia esiintynyt..   ashamed

Nokun mä näitä teen ammatikseni niin toki olisin putsannut sen jos pystyis. hesse_wink2

Lattakaapeli oli syöpynyt poikki monesta kohtaa ja liitinkin oli jo siinä rajoilla että olisko mennyt putsaamalla.

Eihän tuo mikään hirmusen kallis teline ole ja sattui vaan sopivasti juuri mulla tuleen vesikiintiö täyteen. :mrgreen:



Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #36 : 15.06.10 - klo:14:57 »
Kauanko kyseinen osa ehti palvella?
Oon itse ihmetellyt vesisuojausta sillä magneetin omaavalla kumipeitteellä joka ei kyllä lukitu mitenkään vakuuttavasti liittimien päälle.
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa tahvo

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 351
  • R 1200 GS A, KTM 640 Adv.
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #37 : 15.06.10 - klo:15:06 »

Terve..

Harmillista tuollainen, itse pidin aina tuota pussukkaa päällä, näämmä silti saanut vettä sisäänsä  hedari

Tekohengitä tuo vielä kuntoo putsaamalla ym..  vai eikö onnistu? Vuosia tuo palveli minua..  eikä ongelmia esiintynyt..   ashamed

Nokun mä näitä teen ammatikseni niin toki olisin putsannut sen jos pystyis. hesse_wink2

Lattakaapeli oli syöpynyt poikki monesta kohtaa ja liitinkin oli jo siinä rajoilla että olisko mennyt putsaamalla.

Eihän tuo mikään hirmusen kallis teline ole ja sattui vaan sopivasti juuri mulla tuleen vesikiintiö täyteen. :mrgreen:





No joo niin epäilinkin..  Kyseinen tellinki oli itselläni, ehkä n.4 vuotta(+- 1vuosi) ja käytin jo silloin pussukkaakin sen härpättimen lisäksi, joka sittenmin irtosikin siitä...

Nasu

  • Vieras
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #38 : 15.06.10 - klo:15:56 »
Garmin on palvellut kaksi kesää, kolmas menossa. Ei ongelmia ja on ajettu sateessakin. Kawa kun keräs ne kaik loistavat ajokelit eli sateet.  hesse_blink

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #39 : 22.06.10 - klo:22:39 »
Uusi tellinki paikallaan ja matka jatkuu. ajelu

Taitaa olla näiden telineiden kestoikä about 4v, Atomicilla meni myös noissa lukemissa uusiksi.

Nasu

  • Vieras
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #40 : 22.06.10 - klo:22:47 »
Uusi tellinki paikallaan ja matka jatkuu. ajelu

Taitaa olla näiden telineiden kestoikä about 4v, Atomicilla meni myös noissa lukemissa uusiksi.

Pitänee budjetoida sitten ensi kesälle uus tellinki.  hesse_biggrin

Poissa atomic

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1021
  • R1200GS LC Triple Black
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #41 : 23.06.10 - klo:14:56 »
Uusi tellinki paikallaan ja matka jatkuu. ajelu

Taitaa olla näiden telineiden kestoikä about 4v, Atomicilla meni myös noissa lukemissa uusiksi.

Mulla kesti 4 kesää. Meni telineessä oleva piikki poikki. Osittain omaa laiskuutta kun en puhdistanut hapettumaa heti pois. En ole isommin suojannut pesun aikana telinettä. Piikkien päälle laitettava kumisuoja murtui vuoden jälkeen jonka sain uuden takuuseen mutta eipä tullut ikinä laitettua paikalle. Nyt on varalla uuteen telineseen.
"Vain eksymällä voi löytää jotain uutta"

Poissa Pasi

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 44
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #42 : 15.09.10 - klo:07:41 »
Ajattelin laittaa samanlaisen asennussysteemin kuin JaRRskalla on. GPS:ksi olen suunnitellut Garmin Zumo 660:sta.
Mitä osia voi hyödyntää Zumo paketista, ja mitä pitää ostaa erikseen? Siis että saan asennettua Zumon paikoilleen S1000RR:ään?
Ainakin tarvitaan "pallukka" ohjausakselin mutteriin, mutta tarvitsenko varren joka tulee tuon pallukan ja asennustelineen väliin?
Tuo pallukka näyttää sopivalta pyörään, ei pilaa "racing" tunnelmaa, siis kun gps-teline on pois pyörästä.
GPS telineineen on paikoillaan vain "touring" reissuilla.  hesse_wink2

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #43 : 15.09.10 - klo:08:44 »
Ajattelin laittaa samanlaisen asennussysteemin kuin JaRRskalla on. GPS:ksi olen suunnitellut Garmin Zumo 660:sta.
Mitä osia voi hyödyntää Zumo paketista, ja mitä pitää ostaa erikseen? Siis että saan asennettua Zumon paikoilleen S1000RR:ään?
Ainakin tarvitaan "pallukka" ohjausakselin mutteriin, mutta tarvitsenko varren joka tulee tuon pallukan ja asennustelineen väliin?
Tuo pallukka näyttää sopivalta pyörään, ei pilaa "racing" tunnelmaa, siis kun gps-teline on pois pyörästä.
GPS telineineen on paikoillaan vain "touring" reissuilla.  hesse_wink2

Tarviit pallukan keskelle+lyhimmän varren, muut tilpehöörit taitaa tulla navin mukana.

Poissa tahvo

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 351
  • R 1200 GS A, KTM 640 Adv.
Vs: Miten GPS?
« Vastaus #44 : 15.09.10 - klo:09:30 »
Ajattelin laittaa samanlaisen asennussysteemin kuin JaRRskalla on. GPS:ksi olen suunnitellut Garmin Zumo 660:sta.
Mitä osia voi hyödyntää Zumo paketista, ja mitä pitää ostaa erikseen? Siis että saan asennettua Zumon paikoilleen S1000RR:ään?
Ainakin tarvitaan "pallukka" ohjausakselin mutteriin, mutta tarvitsenko varren joka tulee tuon pallukan ja asennustelineen väliin?
Tuo pallukka näyttää sopivalta pyörään, ei pilaa "racing" tunnelmaa, siis kun gps-teline on pois pyörästä.
GPS telineineen on paikoillaan vain "touring" reissuilla.  hesse_wink2

Tarviit pallukan keskelle+lyhimmän varren, muut tilpehöörit taitaa tulla navin mukana.

Mun mielestä navin mukana tuloo tuo varsi.. Tietysti, jos tuo on väärän mittanen sit menee tilaushommiks.

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal