..Radalla taas en näe oikein järkeväksi ajaa pystypyörillä, joskin jotain poikkeuksia voi olla.
No mulla ON pystypyörä, ja ihan tarkoituksella. Ja vielä kookas sellainen, myöskin tarkoituksella.Pari vuotta sitten oli Alastarossa se rosvo-poliisi leikki, jossa polliisi ajoi FZ1:llä, eli pystypyörällä. Ihan hyvin se pärjäsi, vain yksi rosvo kyykkytukaatilla jäi niukasti ottamatta kiinni. Mutta toki sekin olisi otettu kiinni kyykyllä.En siis ole ottamassa keneltäkään iloa pois, jos 'pystypyörällä' haluaa rataa ajaa. Totesin vain, että siihen on soveliaampiakin välineitä.
Aika löyhässä on ilottelut jos keskustelusta lähtee poijes, ole huoleti Hitas...kaikilla naatitaan, kuka missäkin ja milläkin. Kun nyt satuin hurahtaan noihin nakuihin streetfaittereihin, niin luin jostain hyvän määritelmän:Ne ei ole suunniteltu yhtikäs mihinkään ja siksi ovatkin hauskoja joka paikassa. Ps. Hitas57, otetaanko erä rosvoa ja polliisia radalla, mä kokeilen pärjätä tällä:
Oon edelleen sitä mieltä että radalla voipi ajella ja itteään viihdyttää muillakin kun kyykyillä. Mielestäni se on jopa suotavaa, radalla ajaminen siis.
=> pitääkö varata kakspäiväkseksi ainakin toinen ratapäivä? Että me omaks iloks radalle haluavat päästään ajamaan?
Kun käy kokeilemassa, niin tietää ainakin kaluston asettamat rajoitteet ja sen kuinka mikäkin pyörä käyttäytyy silloin, kun se viedään lähelle suorituskykynsä rajoja.Tietysti jos on kovin kilpailuhenkinen, niin ns. "massasta poikkeavalla" kalustolla ei mitään kierrosennätyksiä tehtailla tai pistetä päihin yhtä taitavaa kuskia, joka ajaa tarkoitukseen paremmin sopivalla pyörällä.Kannattaa muuten laajentaa vähän reviiriä ja käydä vaikka ensi kesäkuussa Gotlandringillä. Selviää aika pienillä kustannuksilla ja rata on hieno. vaikuttaa siltä, että olen jo saanut muutaman kaverin ylipuhuttua mukaan ensi vuonna.
Olispa kyllä upeeta päästä joskus tonne Gotlantiin!
Lainaus käyttäjältä: spk_1978 - 20.09.11 - klo:05:57Jarskalla vain pari vaihtoehtoa.1) RSV42) Ducsu3) Kusiainen. 4) Ohkasemmat nahat.Veikkaisin vaihtoehtoa 1. Ducsu noista istuis kyllä parhaiten aikuisen miehen käteen.(noin niinkuin kokonsa puolesta)Viikonloppuna ihmettelin 1198 Corsea, sen varustelua ja etenkin hintaa.Ota Jarska sellanen, ei se voi ihan paska olla.Hyviä vaihtoehtoja kaikki.Mullahan kävi niin että kun ratoja on tullu kierrettyä niin prkeleesti tälle kesälle, ei maantie ajo maistunut kyykyllä miltään, totaalinen kyllästyminen.Jokainen ratoja tahkonnu tietää ton, ei niitä samoja fiiliksiä irtoa noilla vinkuleluilla radan ulkopuolella.Loppukauden kuskasin tuota kymppiä autolla radalle, en nähny siinäkään mitään järkee ja luulen et sama homma olis toistunu ens kesänä.Noh, perjantaina haen Kawan Zetan maantielle, ei sitä tourinki mallia vaan nakun, sellasta en ole vielä kokeillut ja voipi olla aika hauska vehje.Toki kokeilen Zetaakin radalla, mut haaveissa joku kilvetön puhtaasti ratakäyttöön.Tässähän on aikaa kattella, mut voipi hyvinki kallistua vaihtoehtoon 3.
Jarskalla vain pari vaihtoehtoa.1) RSV42) Ducsu3) Kusiainen. 4) Ohkasemmat nahat.Veikkaisin vaihtoehtoa 1. Ducsu noista istuis kyllä parhaiten aikuisen miehen käteen.(noin niinkuin kokonsa puolesta)Viikonloppuna ihmettelin 1198 Corsea, sen varustelua ja etenkin hintaa.Ota Jarska sellanen, ei se voi ihan paska olla.
Olisithan voinut siitä kympistä rakentaa faitterin?Olis jo saanu katurispektiäkin pampers-pojilta... Pojallahan on 636:sta tehty "katutappelija"
WTF....siis kymppikö vaihtoon....?Mitä nää ny meinaat?Ja edelleen VÄÄRÄÄ merkkiä
No jo olikin aika päästä siitä kympistä.