Minusta HP4 on nimenomaan katukäyttöön. Ratakäyttöön kelpaa halvemmat katteet ym. ja eiköhän Öhlinsit ym. ole säädettävissä paremmiksikin kuin DDC. Tai sitten DDC pitää säätää kisakäyttöön esisäädöt.
Hinnasta olen kovasti pettynyt, jos Suomen BMW muuttaa politiikkaansa seurata aika läheisesti Saksan hintoja. Se hintaindikaatio minkä olen nyt nähnyt oli semmoinen, että mieli tekisi perua koko homma. Ei ehkä muuten, mutta periaatteesta. Osamaksuprosentista onneksi sovittiin ja se on sopiva niin lisätään sitten kuukausia, mutta harmittaahan se jos hinta ei ole sitä mitä odotti tai tiesi Saksan hinnan perusteella. Tai myyn K1600 GT:n pois.
Odotan pyörää kyllä innolla, mutta tässä on nyt ensin jäärata- ja kelkkakausi niin ei pahasti polttele.