BMW Sportbikes Finland
Sporttipyörät => S1000RR => Modaukset => Aiheen aloitti: RaoulToujourd - 01.12.09 - klo:14:12
-
Tältä pajalta löytyy Tidy Tailiä ja Crash Protectoreita uutukaiseen:
http://www.rg-racing.com/browseBike/BMW ... /2010.aspx (http://www.rg-racing.com/browseBike/BMW/S1000_RR/2010.aspx)
-
Hyvä linkki Raoul, laitan sen tonne portaaliin, thanks. hali_peukku
-
Asensin myös R&G:n kaatumatatit kaiken varalta: grin
-
Hyvän näköiset hali_peukku.
-
Hyvän näköiset hali_peukku.
Nojuu, kyllä nuot minustakin on parhaimman näköiset mitä on markkinoilla mut silti näyttää kuin puuttuisi karvoitus tuolta juuresta. :mrgreen:
-
Schnitzeri on ehtinyt raiskaamaan Ärrärränkin.
Tässä sakemannien oma näkemys kaatumatapeista:Schnitzerinleike (http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-motorcycles/products/k-1300-serie/k-1300-r/general-info/)
Tuo Schnitzerin modaama ohjaustanko varmasti lämmittää mieltä ratanarkkien keskuudessa.
Tourinkimopoon se olis hyvä lisä.. innocent
Ei riitä Jarskankaan pallit moiseen modiin? knuppel2
-
Tässä taas vertailun vuoksi Gillesin tatit:
-
Schnitzeri on ehtinyt raiskaamaan Ärrärränkin.
Tässä sakemannien oma näkemys kaatumatapeista:Schnitzerinleike (http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-motorcycles/products/k-1300-serie/k-1300-r/general-info/)
Tuo Schnitzerin modaama ohjaustanko varmasti lämmittää mieltä ratanarkkien keskuudessa.
Tourinkimopoon se olis hyvä lisä.. innocent
Ei riitä Jarskankaan pallit moiseen modiin? knuppel2
Ei olleskaan pahat nuo snitseldippelitkään.
Hyi satans mikä ohjaustanko. hesse_blink
-
Pasha juttu kun esim K 12/K 13 S malleihin ei saa noita kiinni rikkomatta katteita. angry
-
Pasha juttu kun esim K 12/K 13 S malleihin ei saa noita kiinni rikkomatta katteita. angry
Juu ja noihin malleihin jos johonkin niitä todella tarviis sen huteran sivutuen takia. hedari
-
Momentista vielä,
R&G:n ohjeessa sanotaan että kiristysmomentti olis 40Nm ja jenkit väittää foorumillaan että bemarin huolto on ohjeistanu kiristämään 56Nm vaikka mitä ripustas siihen paikalle.
Kun otin nuot alkuperäiset pultit irti niin käsituntumalla ja räikällä päättelin suurinpiirtein kireyden.
Nyt kun kokeilin tolla liitelin momenttiavaimella niin ei hemmetissä uskalla vääntää 56Nm:n saakka, tuntuu menevän hurjasti tiukemmalle kuin alkuperäiset pultit.
Jätin kuitenkin momenttiin 42Nm, pitää lainata joltain parempaa avainta, mut en usko että noin kireellä alunperin oli.
-
Pasha juttu kun esim K 12/K 13 S malleihin ei saa noita kiinni rikkomatta katteita. angry
Niissähän on ne jo. Tosin katteen alla...
t. Repa
-
Momentista vielä,
R&G:n ohjeessa sanotaan että kiristysmomentti olis 40Nm ja jenkit väittää foorumillaan että bemarin huolto on ohjeistanu kiristämään 56Nm vaikka mitä ripustas siihen paikalle.
Kun otin nuot alkuperäiset pultit irti niin käsituntumalla ja räikällä päättelin suurinpiirtein kireyden.
Nyt kun kokeilin tolla liitelin momenttiavaimella niin ei hemmetissä uskalla vääntää 56Nm:n saakka, tuntuu menevän hurjasti tiukemmalle kuin alkuperäiset pultit.
Jätin kuitenkin momenttiin 42Nm, pitää lainata joltain parempaa avainta, mut en usko että noin kireellä alunperin oli.
Onpas aika kovat momentit. Noin äkkipäätään ajatellen. Mikä kierre noissa on? M10?
t. Repa
-
Momentista vielä,
R&G:n ohjeessa sanotaan että kiristysmomentti olis 40Nm ja jenkit väittää foorumillaan että bemarin huolto on ohjeistanu kiristämään 56Nm vaikka mitä ripustas siihen paikalle.
Kun otin nuot alkuperäiset pultit irti niin käsituntumalla ja räikällä päättelin suurinpiirtein kireyden.
Nyt kun kokeilin tolla liitelin momenttiavaimella niin ei hemmetissä uskalla vääntää 56Nm:n saakka, tuntuu menevän hurjasti tiukemmalle kuin alkuperäiset pultit.
Jätin kuitenkin momenttiin 42Nm, pitää lainata joltain parempaa avainta, mut en usko että noin kireellä alunperin oli.
Onpas aika kovat momentit. Noin äkkipäätään ajatellen. Mikä kierre noissa on? M10?
t. Repa
Jep, M10 kierre on ja tuntui kyllä että nyt ne jenkit ja niiden huollot puhuu ihan höpöjä, enkä uskaltanu vääntää.
Edit:löysin PDF:nä R&G:n ohjeet, laitan liitteeksi:
-
Tuo Schnitzerin modaama ohjaustanko varmasti lämmittää mieltä ratanarkkien keskuudessa.
Tourinkimopoon se olis hyvä lisä.. innocent
Ei riitä Jarskankaan pallit moiseen modiin? knuppel2
Ei hyvää päivää, miten tota ajetaan? Kädet levällään ja maaten tossa tankin päälläkö?
-
Momentista vielä,
R&G:n ohjeessa sanotaan että kiristysmomentti olis 40Nm ja jenkit väittää foorumillaan että bemarin huolto on ohjeistanu kiristämään 56Nm vaikka mitä ripustas siihen paikalle.
Kun otin nuot alkuperäiset pultit irti niin käsituntumalla ja räikällä päättelin suurinpiirtein kireyden.
Nyt kun kokeilin tolla liitelin momenttiavaimella niin ei hemmetissä uskalla vääntää 56Nm:n saakka, tuntuu menevän hurjasti tiukemmalle kuin alkuperäiset pultit.
Jätin kuitenkin momenttiin 42Nm, pitää lainata joltain parempaa avainta, mut en usko että noin kireellä alunperin oli.
Onpas aika kovat momentit. Noin äkkipäätään ajatellen. Mikä kierre noissa on? M10?
t. Repa
Jep, M10 kierre on ja tuntui kyllä että nyt ne jenkit ja niiden huollot puhuu ihan höpöjä, enkä uskaltanu vääntää.
Edit:löysin PDF:nä R&G:n ohjeet, laitan liitteeksi:
No niin. Nyt ollaan oikeassa haarukassa. On tuo 40 Nm sentään vielä aika kova momentti alumiinikierteeseen kiristettettäessä. Jenkit sotkevat mielessään jalat/tuumat/coordit/libsit ym. Että se siitä 56 NMstä.
t. repa
-
Tässä kyllä selvästi kerrotaan, että momentti olis sittenkin 56Nm: icon_rolleyes
-
No niin. Vedänpä sanani takaisin. RR:ssä käytetty aika kovia momentteja.
t Repa
-
No niin. Vedänpä sanani takaisin. RR:ssä käytetty aika kovia momentteja.
t Repa
Se vaan että ei ainakaan mun käsituntuman/momenttiavaimen mukaan ollut lähelläkään 56Nm kun irrotin tehdaspultin.
-
Onnistuuko sivukatteiden irroitus, lähinnä kaasukahvan puoli, noitten kaatumatattiksien kiinni ollessa?
-
Onnistuuko sivukatteiden irroitus, lähinnä kaasukahvan puoli, noitten kaatumatattiksien kiinni ollessa?
Ei taida mahtua tuleen välistä mut helppohan se kaatumatatti on irrottaa.
-
Onnistuuko sivukatteiden irroitus, lähinnä kaasukahvan puoli, noitten kaatumatattiksien kiinni ollessa?
Ei taida mahtua tuleen välistä mut helppohan se kaatumatatti on irrottaa.
Juu, ei mahdu kate pois tatin kanssa.
-
Asensin myös R&G:n kaatumatatit kaiken varalta: grin
Nämä härpäkkeet maksoivat yllättävän äkkiä hintansa takaisin. oops2
Viimeks kun kävin Kemorassa, olin hirveessä räkätaudissa(vieläkin), vähän ennen Pyhäjokea tuli nenästä tavaraa oikeen kunnolla suut,silmät ja visiirin sisäpuoli täyteen...
vedin äkkiä vaan pientareelle kun ei kunnolla nähnyt eteensä.
Parkkeerasin mopon siihen paikalleen ja kuitenkin jäi liian pystyyn vaikka kuin tsekkailin, sillä käänsin selän, niistin autuaasti penkereellä kun rekka puhalsi ohi, tuuli pujautti pyörää ja oikeelle kyljelleen. hesse_blink
Omaa tyhmyyttäni kiroillen ja hirveellä raivolla mopo takas pystyyn, muutama sata metriä ajelua lähimpään kunnolliseen parkkipaikkaan ja kauhulla tutkiin vaurioita.
Kaatumatatti ihan ruvella, mutta AINOA vaurio missään muualla oli vilkun nokassa oleva pikkiriikkinen "rupi" hesse_blink hesse_blink
Tsekkasin vielä pesun jälkeen kotona oikeen suurennuslasin kanssa ja totta se oli, ei edes peileissä, kahvoissa, tangon painossa, katteissa, ei missään naarmuakaan, huh.
Vaikka nuot "irtok*****t ei mitkään kauniit ole niin suojas kyllä loistavasti mopoa ja tilasin heti uuden sarjan.
-
Asensin myös R&G:n kaatumatatit kaiken varalta: grin
Nämä härpäkkeet maksoivat yllättävän äkkiä hintansa takaisin......
.. käänsin selän, niistin autuaasti penkereellä kun rekka puhalsi ohi, tuuli pujautti pyörää ja oikeelle kyljelleen.
...
Tsekkasin vielä pesun jälkeen kotona oikeen suurennuslasin kanssa ja totta se oli, ei edes peileissä, kahvoissa, tangon painossa, katteissa, ei missään naarmuakaan, huh.
Vaikka nuot "irtok*****t ei mitkään kauniit ole niin suojas kyllä loistavasti mopoa ja tilasin heti uuden sarjan.
Tossa HG:n mainoksessa on oudosti tutun näkönen kuski, kypärää yritetty photosotata tunnistamisen vaikeuttamiseksi. Ettei tää olis meitin JaRRska, testaamassa airrev ohjelmoitavia kaatumasuojia, näyttää oleva supersafe-moodi päällä. :mrgreen: