Huomattavaa on että uuden mopon (talvitesti) sama mopo pyritti rullaa 184 pollen teholla täysin vakiona.Artikkeli päättyy lauseeseen "It all depends on the weather"..Dyno-mestarin kommentit oli että putkisto on hiukan haastava asennettava, sillä Bemun elektroniikka puuttuu peliin varsin helposti kun huomaa että ilma virtaa paremmin. Samoin kommentoi että PC:n lisääminen ja sen säädöt näyttelee aika isoa roolia.Toinen huomattava asia on että onhan softa päivitetty huollossa ja se kaikkein ruudikkain moodi käytössä?Ei muutakuin elokuussa Kemoraan kokeileen kuinka kannu kulkee.Siellä varmaan pääsee suorittamaan pikku vertailua muihin RR:iinkin.
Minä kävin myös dynossa vakio pyörällä jolla oli ajettu n.5500km.Teho n.171hp,käppyrät voi käydä katsomassa sivulta pwr-moto.fi.Pyöräni valmistusviikko on muistaakseni 10.Kulki lappeenrannan lentokentällä 299.
...Vakiopyörästä irtosi takapyörältä 170hv, ja putkitettuna 177hv. Nämä luvut on niin alakanttiin, kun niitä vertaa netistä löytyviin dynomittauksiin.Vastaavanlaisissa DynoJetin penkeissä vakiopyöristä on lähtenyt 180-185hv:ta. Toinen pyöräni R1 -07 varustettuna Akran slipareilla ja PC3:lla antoi huhtikuussa samassa penkissä 161hv:ta takapyörälle.Eli siihen nähden on eroa on vain 16hv. ...
Onko imupuolelle tehty mitään muutosta vai vain poisto-osastolle?Tästä aiheesta oli valaiseva lehtijuttukin, koski samaa pyörääkin. Koitan kaivella esiin ja skannailla. Jos se vahvistaisi uskoa Oikeaan Merkkiin ja Tehtaan Insinööreihin.
siihen ZX-10R:ään on tehty käsittäkseni vaikka mitä.
Tässä Suomi Biken mittaus tulokset, mitähän tässä pitäis uskoa:
Jostain italolehti äkkiä, jos siinä toi rärrär olis tehottomin?
Laitahan käppyrät sitten näkyviin, niin päästään niitä ihmettelemään.
Lainaus käyttäjältä: Pasi - 08.07.10 - klo:12:53Laitahan käppyrät sitten näkyviin, niin päästään niitä ihmettelemään. Varmasti laitan, mikä väri sulla muuten on, voitais vaikka sitten sopivalla välirahalla vaihtaa nää keskenään, mulle riittäs se matalaviritteinen malli ihan hyvin.