Oisko vänkäreissä eroja?JaRRskan emäntä vissiin viihtyi kohtuu hyvin RR:n kyydissä?Ettei menis emäntä vaihtoon? (jos menee niin älä JaRRskan rakasta vie)
Pari viikkoa ovat RR:ien toimitukset myöhässä, helmikuun alussa tilattu. Turkkilaiset karvakädet ovat ilmeisesti lakkoilleet. Ensi viikollapitäisi viimeinkin olla luovutus. On harkittava vakavasti itsemurhaa ellei ala tulemaan.Hain Espoon Heinolta "sijaispyörän" niin tuli samalla kokeiltua RR:ää. Ei kaduta että tuli tilattua, hyvältä tuntui. Esiintyy jonkun verranvärinöitä siinä satasen tienoilla 6vaihteella, tuntui oikeassa jalassa ja kädessä. Koeajon puitteissa ei oikein ehtinyt perehtyä asiaan.Mitenkäs enemmän ajaneilla, häiritseekö, puutuuko kädet värinästä? Joku tässä valitti ettei peileistä näe mitään, voin vakuuttaa ettäsiinä on kyykyksi harvinaisen pitkät peilinvarret, joten näkyvyys on suorastaan erinomainen (vrt. Ducati 1098-1198).En malta olla mainitsematta että Ducatin (1098S) jälkeen tuntuu mikä kyykky tahansa hyvältä, jopa tämä "sijaispyörä" ZX10R Kawavm.2004. Tuli tästä D aiheesta avauduttua aikoinaan Orgin puoleella, kaikkea saatanan paskaa sitä tuleekin ostettua.
Maantielenkki pienemmillä ja mutkasemmilla teillä+vähän kaupunkikruisailua tuli heitettyä. Erittäin mukava ajella mutkapätkillä, mutta radallehan se on tarkoitettu. En ostaisi puhtaasti katukäyttöön. Kädet puutu aikalailla tärinöiden takia ja on se niin kyykky, että vauhtia tarvii matka-ajossa olla reilusti yli sallitun ettei käsiin tule liikaa painoa.
Mun mittasella(186cm) ei tarvii nopeuden nousta paljoa yli satasen kun alkaa tuulikin kannatteleen hyvin.
Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.05.10 - klo:22:19Mun mittasella(186cm) ei tarvii nopeuden nousta paljoa yli satasen kun alkaa tuulikin kannatteleen hyvin.hmmm... Ei se pituus vaan se leveys Tankin päällähän siinä kuuluu maata, tourerit on erikseen =)Kemorassa olis kiva vaikka yksi täysi stintti koittaa opetella RR:llä kuinka oikeella mopolla ajetaan.. Ottaako joku vaihdossa KS:N??
... vaihteita pystyy survomaan virallisesti myös alaspäin ilman kytkintä, kun tuntui tarjoavan jonkinlaista välikaasua ja vaihdot kyllä onnistuivat?
Meneehän ne tollakin tyylillä alaspäin , itseasiassa jokaisessa mopossa , mutta kyllä sitä kytkintä kuuluisi käyttää
Lainaus käyttäjältä: mototollo - 21.05.10 - klo:16:30Meneehän ne tollakin tyylillä alaspäin , itseasiassa jokaisessa mopossa , mutta kyllä sitä kytkintä kuuluisi käyttää Jaa, en muista ettöä bemari olisi mainostanut tälläistä funktiota.Mikään uusi juttu se ei olisi. Muistaakseni Suzuki kehitti systeemin joka blippas kaasun kun vaihtoi alaspäin.=> Poistaa sen taiteilun etujarrun ja välikaasun kanssa. (sinänsä harmi se välikaasu on varsin hauskaa touhua)