Sportsmart2:t saivat 13000km ajoa ja olivat niin edestä kuin takaakin finaalissa. Takarenkaan muoto vielä kohtuullinen, mutta edessä pinnan V-kuvion ulommat reunat kuluivat pois, kun taas keskilinjalla olevassa reunassa oli hyvin tavaraa, eli ns lommoille kuluivat. Mutta varsin hyvät silti kokonaisuutena ja varsinkin radalla tykkäsin, tuntuivat lämpenevän hyvin ja pito oli aina hyvä.
Ja seuraavahan on aiemman ennustukseni mukaisesti metukan M7RR. Oikein miellyttävän oloinen on kyllä ajaa. Vaimentaa hyvin tien pieniä epätasaisuuksia eikä tunne tien urapaikkausten pitkittäisiä saumoja tai tiekarhun uria. Mutkiin kääntyy levollisen tuntuisesti, eikä kallellaan jarrutuskaan aiheuta turhaa ohjelmaa. Kevääseen jää varsinaisten pito-ominaisuuksien arviointi radalla. Takarengas on profiililtaan korkeampi kuin tunloppi, asian huomaa pyörä sivutuella sekä nopeusmittarin näytöstä suhteesssa GPS:n näyttöön. Tunlopeilla oli (uutena) satasessa 2-3km/h liikaa näyttämää, näillä uusilla näyttämä on aivan tarkka. Mullahan on siis käytössä 190/55 vakion 190/50 sijasta.