Tuo on kyllä ihme kun joillakin kestää PR3 tosi kauan. Itsellä olisi ollut 10tkm tiukassa, myös etusella. Renkaana se on touringissa muuten ok, kuten lähes kaikki muutkin. Nopeus ei nähdäkseni yksin selitä kulumista, koska nykyiset PP3:t kuluivat Norjan rauhallisissa nopeuksissa varsin paljon. Itse en myöskään laske mitään painoa kesän rengaskerran hinnalle, kun kaikki mahtuu 50€ haarukkaan kuitenkin. Jos useampaa settiä alkaisi menemään, niin toki sitten.
ja sitten ne jotka saa kestämään renkaat pitkään on kevyitä ja ajavat hiljaa suuremmin kiihdyttelemättä.
Aiempaan Dunlop Q3-uutiseeni liittyen: ei kuulemma ole tulossa EU-markkinoille! Joku oli kysellyt Dunlopilta saaden tuollaisen vastauksen.
Ajatuksissa olisi kokeilla Pirelli Angel GT:tä K1300S:ään. Pirellin sivuilla valitsin antaa malliksi GT (A):n eteen ja taake, jossa tuo A on jokin vahvistettu 2-kerrosrakenne (2 ply carcass for improved stability). Jos kokeilee hakua vaikkapa K1200S:ään niin tarjoaa A -versiota vain taakse, tai Kawan ZZR 1400:een niin ei tarjoa mitään A -versioita vaan ihan "normia". Tuota A -versiota ei tunnu varsinkaan eteen löytyvän tällä hetkellä oikein mistään, ja toisaalta arveluttaa onko rengas muutenkin liian jäykkä? Ei tuo Kawa ainakaan kevyempi ole ja siihen ei tyrkytä mitään vahvistuksia. Liekkö kellään parempaa tietoa?