BMW Sportbikes Finland
Sporttipyörät => K1200R & K1300R => Viat & Huollot => Aiheen aloitti: Entelodontti - 05.05.10 - klo:16:07
-
Tapahtuipa tänään Tallinnassa..
Normikiihdytys ykkösellä about 6 tonniin ja samantien kun nostin kakkoselle ja väänsin kaasun nollille, kun liikennetilanne muuttui, niin mopo hyytyi. Kaikki tulet lähti taulusta. Total black out. hesse_blink
Sain rullattua ruuhkan seasta jalkakäytävälle ja kun avainta käytti 0 asennossa heräsi pannu normaalisti henkiin. Softaversiosta ei ole hajuakaan. Akku on kuukauden vanha.
Löytyykö muilta samantyyppisiä kokemuksia?
Saako ton pannun muka todella tumpattua noin herkästi kaasulla? withstupid
-
Tapahtuipa tänään Tallinnassa..
Normikiihdytys ykkösellä about 6 tonniin ja samantien kun nostin kakkoselle ja väänsin kaasun nollille, kun liikennetilanne muuttui, niin mopo hyytyi. Kaikki tulet lähti taulusta. Total black out. hesse_blink
Sain rullattua ruuhkan seasta jalkakäytävälle ja kun avainta käytti 0 asennossa heräsi pannu normaalisti henkiin. Softaversiosta ei ole hajuakaan. Akku on kuukauden vanha.
Löytyykö muilta samantyyppisiä kokemuksia?
Saako ton pannun muka todella tumpattua noin herkästi kaasulla? withstupid
Jep.
Normikiihdytyksessä keula on niin korkealla, että kone haukkaa ilmaa tankista ja sammahtaa siihen paikkaan...
t. repa
-
Tuo täydestä kaasusta stumppaus liittyy K13 ongelmiin ja poistuu softalla.
12-sarjalaisessa tarkastaisin sivuseisontatuen anturin jos ongelmat uusii.
Ennenkuin valitat huoltoon niin kovaa ajoo.. bowdown
-
Kiitoksia vastauksista!
Kyllä mulla oli koko ajan katu ihan perustasossa eikä kukaan kallistanut sitä alta pois.
Alusta oli kyllä aika pomppunen joten täytyypä kollata toi tukikeppi.
03Biker
-
jos on pahasti pomppua ja samaan aikaan lasket täydestä kaasusta kaikki pois niin saattaa hyvinkin sivutuki hiukan seilata.
Sen lisäksi on ollut vissiin ongelmaa ihan siinä anturissakin.
Noi väyläjutskat on sen verran ihmeelliisiä ettei niistä aina pääse oikein jyvälle muutakuin vaihtamalla.
Mulla K13 sarjalainen stumppaili kanssa pääosin täydellä kaasulla, tiiä sitten mikä siinä oli mutta softa ja kahvat vaihdettiin ja hyvin on tykittänyt.
Nyt kunnon kuumatestit päälle kunhan pääsee taas lomilta mopon luokse.
Kuten sanoin niin kovvoo ajjoo ja jos ongelmia niin huoltoon valituksien kanssa.
Kyl ne päpiirtein osaa niitä korjatakin.