BMW Sportbikes Finland

Sporttipyörät => S1000RR => Modaukset => Aiheen aloitti: Carbon - 24.11.10 - klo:19:03

Otsikko: Nostosarvet?
Kirjoitti: Carbon - 24.11.10 - klo:19:03

    Moro
Onko RR miehet laittaneet tälläisia sarventynkiä? Taidan olla kiinnostunut. Asennus vain vähän hirvittää.
Letkut/vaijerit pitäis ylettyä, katteisiin ei tarvitse koskea. Mites tuo racing henkisyys kärsii?
http://pirateslair.net/S1000RRLSLbars.htm
Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: jarska - 24.11.10 - klo:19:13
Mä olen kokeillut moneen mopoon  erilaisia tangon korotussarjoja ja huomannut ettei niistä ainakaan mulle ollu mitään hyötyä.

Niiden tarjooma sentin parin nosto ei helpottanut yhtään ajoasentoa ja se taikasana on ollut oppia kannatteleen sitä roppaa muulla tavoin, vannon RR:n hyvän ajoasennon, liikkuvuuden ja tankgripsien nimeen. hesse_yahoo


Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: Nasu - 24.11.10 - klo:19:19
Ymmärsinkö oikein, 70mm korkeammalla kun omat. Seuraavaksi menee vissiin pleksi vaihtoon. Tuo nostaa aika paljon, mitenkähän se normi pleksi toimii sen asian kanssa.
Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: JTK - 25.11.10 - klo:00:07

    Moro
Onko RR miehet laittaneet tälläisia sarventynkiä? Taidan olla kiinnostunut. Asennus vain vähän hirvittää.
Letkut/vaijerit pitäis ylettyä, katteisiin ei tarvitse koskea. Mites tuo racing henkisyys kärsii?
http://pirateslair.net/S1000RRLSLbars.htm

Letkut voi tarvittaessa vaihtaa, laadukkaita HEL-merkkisiä rst-punosletkuja saa suoraan valmistajalta http://www.helperformance.com/, värejä on paljon. Muistaakseni saa myös titaanisena (muutenkin kuin väri), jos painossa haluaa säästää hesse_biggrin.
Samoja HEL-letkuja myy (valmistaa haluttuun mittaan) Dunlop-Hiflex http://www.dunlophiflex.fi/, mutta värivalikoima taitaa olla suppeampi.
HEL:n kamoista on vain positiviisia kokemuksia.

Racing on asenne, ei muoto tai rakenne, näin ajattelen :mrgreen:
Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: app - 25.11.10 - klo:07:32
vähimmällä vaivalla pääsee, kun vääntää oikean puolen kahvaa ajon aikana auki sen verran, että paine käsien päältä hellittää. Näin säästyy asennuskulut ja kahvojen hinta. Polttoainekustannus/ajettu matka kohoaa, mutta sehän onkin tavoite.
Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: jarska - 25.11.10 - klo:08:00
Racing on asenne, ei muoto tai rakenne, näin ajattelen :mrgreen:

Jumaleisson tätä meidän JTK:ta, on se semmonen filosoohvi, tätähän se on vaikka mitä tunkis pyörään, ihan kuten tourinkikin. :mrgreen:
Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: hidas57 - 25.11.10 - klo:09:01
Muistelin joskus itsekin tätä mainostaneeni, ehkä en. Tuotehan on saksalaisen LSL:n Twin-Match ja monikin näkyy sitä myyvän. Kukaan ei mainitse letkujen yms jatkotarpeesta, kahvapainot pitää kyllä vaihtaa. 70mm ylös ja 15mm lähemmäs kuskia on aika paljon, mutta pikkunysväyksillä tuskin vaikutuksia saakaan. Mutta ainakin bemarituunaukseen erikoistunut m-tec.org hehkuttaa ajoasentoa hyvin mukavaksi (eine Sensation!), sporttiominaisuuksien liikaa kärsimättä. Tollaset vois heti laittaa, jos mukana tulis ärärrä.  idea3
Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: Veppe - 25.11.10 - klo:11:13
on ihan asialliset. mukana näyttää tulevan pleksille myös korotus ja 1mm stopparit
Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: spk_1978 - 26.11.10 - klo:17:40
Mää nyt vaan ihmettelen että minkä takia RR-on tallissa jos siihen tarvii korotussarjaa kahvoihin?
Jos haluaa selkä suorempana ajaa niin osta K1300S taikka R.
Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: Nasu - 26.11.10 - klo:17:47
Mää nyt vaan ihmettelen että minkä takia RR-on tallissa jos siihen tarvii korotussarjaa kahvoihin?
Jos haluaa selkä suorempana ajaa niin osta K1300S taikka R.

Jos on lyhyet kädet niinkun mulla on jalat.  :mrgreen:
No ei vaan....samaa mietin, mutta tuunataan mitä tuunataan, aina se mukavaa puuhaa on.  BMWsmile
Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: Carbon - 26.11.10 - klo:18:18
Laittaa ne vissiin noita navigaattoreitakin noihin pyöriin? Eikös sitä rataa löydä perille ilman sitä?
Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: app - 26.11.10 - klo:18:50
Jos olisi tilaisuus koittaa ratapersettä, hankkisin ilman muuta nämä korotetut, mutta ajoasento tahtoo mulla olla vielä liian pysty radalla näillä vakiokahvoillakin. Pitää keskittyä ens kesänä alusta lähtien liikkumaan enemmän siinä pyörän päällä, ja pysymään matalana mutkissakin. Muuten ei aikatavotteita lähennellä.
Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: TommoKe - 27.11.10 - klo:01:36
Tota...Onhan nää huumoria, onhan...? Nostosarvet...?
Otsikko: Vs: Nostosarvet?
Kirjoitti: Veppe - 27.11.10 - klo:02:43
pakko olla...;-)
ja joillakin on vielä kahvalämppäreitä ja virran ulosotttoja lisätty...