BMW Sportbikes Finland

Miitingit, tapahtumat & matkailu => Muiden järjestäjien tapahtumat => Aiheen aloitti: Carbon - 12.03.11 - klo:17:25

Otsikko: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: Carbon - 12.03.11 - klo:17:25


          Moro

 Ilmoittauduin jo Hallin tapahtumaan! Tulkaahan mukaan kerrankin kokeilemaan ettei tartte arvailla....
http://www.nopeusmittaus.com/
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jiihoo - 12.03.11 - klo:20:09
Ilmoittautumismaksu maksettu. Hallissa nähdään.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: app - 13.03.11 - klo:14:28
Mukana ollaan. PAKKO saada 300 rikki,ja ainakin 1 Busa-päänahka.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jiihoo - 16.03.11 - klo:22:32
Ollaan Carbonin kanssa molemmat ekassa ryhmässä, eli ajot klo 12 - 13.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: app - 16.03.11 - klo:23:04
Sama ryhmä.
Siinä ei passaa varmaankaan missailla vaihtamisien kanssa, kun on niin lyhyt pätkä kuitenkin. Sekunninkin verran kun vedättää liian pitkälle pykäliä, on hukattu satoja metrejä suoran päässä kelata viimeiset kierrokset moottorista.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: Carbon - 17.03.11 - klo:06:20
Hieno homma kun on "veljiä" samassa porukassa. Mulla viime vuonna kävi eka kiekalla (3 yritystä) niin että suurin 6. vaihde jäi käyttämättä !?
Se kävi tosi monelle. Siinä kun sydän hakkaa suurinpiirtein samaa tahtia kuin nopeuskin, jää vain tuollaiset lapsukset huomioimatta.
Kypäräremmi, takki, saappaat auki ym, myös yleisiä. Oon sitä kovasti harjoitellut männä kesinä tuolla porin suunnalla, joka kesä ilman korttia ashamed
Siellä kentällä olo ja ajo tietty on parempaa kun se kuuluisa huono seksi...jos sitä hyvää nyt enää tässä vaiheessa innocent
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: mchuurre - 17.03.11 - klo:06:38
Sama ryhmä.
Siinä ei passaa varmaankaan missailla vaihtamisien kanssa, kun on niin lyhyt pätkä kuitenkin. Sekunninkin verran kun vedättää liian pitkälle pykäliä, on hukattu satoja metrejä suoran päässä kelata viimeiset kierrokset moottorista.


Mut onhan siellä lopussa pysäytys verkko, että ei se jarrutus mee pitkäksi  hali_peukku
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jiihoo - 17.03.11 - klo:07:41
Carbon on oikeessa, helposti unohtuu mailin mittaisella matkalla ihan perusasiatkin, kun pulssi ja jännitys kasvavat.

Insinöörilogiikalla ajateltuna tosiaan ei pitäisi loppunopeuden kannalta olla suurta haittaa, vaikka eka varttimaili menisi mahdollisimman nopeesti. Mutta viime syksyn Lappeenrannan kenttäajojen tulosten perusteella mailin loppunopeudella ja ekan varttimailin ajalla ei näyttänyt olevan suurta korrelaatiota (samalla pyörällä).

Ajettiin eukon kanssa vuorotellen samalla pyörällä, mulla oli varttimailiajat järjestetään 0,3 - 0,9 sek parempia, mutta hävisin silti perheen sisäisen kilpailun.Tulokset nähtävillä www.liy.fi/tulokset , reknrolla WS-685.
Kummankin viimeisissä vedoissa varttimailin aika on sekuntia normaalia parempi, järjestäjät lähettivät meidät parinkymmenen metrin takamatkalta liikkeelle, kun tavoittelimme vaan loppunopeutta eikä vartin ajalla ollut merkitystä.

Kellonaikojen perusteella selviää mikä tulos on mun ja mikä eukon ajama, sillä eukko aloitti ja sen jälkeen ajettiin vuorotellen.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: app - 17.03.11 - klo:08:16
Hyvä että saa koittaa kolme kertaa. Se menee varmaankin ensin sähellyksen kautta.
Lienee niin, että ykkösestä äkkiä eroon, kakkosella koittaa vaan vetää samaan tyyliin kun radalla, eli korvakuulolla ja tuntumalla, niin että keula ei nouse pientä pompotusta enemmän. Kolmosella voi jo katsella vaihtovaloa, ja nelosella ja vitosella sama.
Kun mietin nyt tuota jiihoon huomiota, niin eipä niillä pikkuvaihteilla mennä kuitenkaan kovin pitkää aikaa, ja muitaakseni Bike-lehden testissä 900 m:n kohdalla oli 287 todellinen nopeus. Kun katsoo noita youtube-videoita, niin kovin hitaasti nousee varvimittarin neula kutosella 13000:n jälkeen. Saattaapi olla että pari kilsaa kun olis vielä enemmän matkaa, sais vasta rajottimeen asti, jos sittenkään.

Sanokaas äijät (ja mahdolliset äm.. ei kun emännät), mihin kohtaan se vaihtovalo kannattais säätää. Olen ajatellut syttymiskohdaksi 13500.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: spk_1978 - 17.03.11 - klo:09:12
Carbon on oikeessa, helposti unohtuu mailin mittaisella matkalla ihan perusasiatkin, kun pulssi ja jännitys kasvavat.

Insinöörilogiikalla ajateltuna tosiaan ei pitäisi loppunopeuden kannalta olla suurta haittaa, vaikka eka varttimaili menisi mahdollisimman nopeesti. Mutta viime syksyn Lappeenrannan kenttäajojen tulosten perusteella mailin loppunopeudella ja ekan varttimailin ajalla ei näyttänyt olevan suurta korrelaatiota (samalla pyörällä).

Ajettiin eukon kanssa vuorotellen samalla pyörällä, mulla oli varttimailiajat järjestetään 0,3 - 0,9 sek parempia, mutta hävisin silti perheen sisäisen kilpailun.Tulokset nähtävillä www.liy.fi/tulokset , reknrolla WS-685.

Suuremmissa nopeuksissa aerodynamiikka alkaa näytellä isompaa roolia.
Oisko emäntä ollut pikkuisen matalmpana lättynä katteiden takana?
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jiihoo - 17.03.11 - klo:09:21
Tervetuloa samaan ryhmään app.

Olet oikeessa ton alkumatkan kiiihtyvyyden osalta. Mulla on käsitys, että tehokkaimmilla vakiopyörillä 1000 metrin loppunopeus on suuruusluokkaa 290. Saatan olla väärässäkin, viisaammat ja kokeneemmat saa oikoa.

Eli käytännössä jälkimmäinen puolisko matkasta venytellään viimeisellä vaihteella, ja loppunopeuden kannalta avainasemassa on ajoasento.

Meillä tosin tilanne muuttuu tällä kaudella, kun toisesta pyörästä on yritetty raapia vähän enemmän tehoa ulos ja samalla pidennetty välityksiä. Nelonen riittää nyt teoriassa 330 todelliseen nopeuteen, käytännössä jollain 5% vetoluistolla todellinen jää 310 pintaan. Toi lukema pitäis olla mielellään vähän ennen 1000m kohtaa, jotta ehtii vitosen ja kutosen vielä vetää loppuun.


spk, saattaa pitää paikkaansa. Monet on lohdutelleet mua tolla samalla selityksellä, kun jäin kakkoseksi. Omassa pienessä päässäni olen päätynyt siihen, että kuljettajan koko saattaa vähän vaikuttaa, mutta paino ei niinkään (meillä painoeroa 30kg). Tällainen 80 -kiloinenkin mahtuu vielä kohtuullisesti katteiden taakse, joten 10kg laihdutus ei välttämättä parantaisi mun lopputulosta.

Ja aerodynamiikkaa ei kannata väheksyä. Madallus, katteiden teippaus ja kaiken ylimääräisen roinan karsiminen pyörästä parantaa loppunopeutta selvästi, ainakin omien kokemusten perusteella.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: app - 17.03.11 - klo:15:21
Trkoittaako tämä 5% vetoluisto, että tuon verran takapyörä pyörii nopeammin, kun vauhti edellyttäisi?
Joskus juttelin kaverin kanssa, joka kertoi harrastavansa kiihdytysautoilua, ja tämä sanoi, että jonkun sortin dragsterissa auto säädetään niin, että takapyörät pyörisivät 25% nopeammin, kuin auton nopeus nopeus. Siinä kohtaa hänen mukaansa paras pito.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jiihoo - 17.03.11 - klo:20:02
Tarkoittaako tämä 5% vetoluisto, että tuon verran takapyörä pyörii nopeammin, kun vauhti edellyttäisi?

Juuri näin.

Tästäkään luistoasiasta en juuri mitään tiedä, mutta luulisin optimaalisen luiston olevan eri luokkaa vajaatehoisen prätkän pyöreässä renkaassa ja 2000-hevosvoimaisen dragsterin leveässä ja lättänässä liimarenkaassa. Uskon, että prätkän luisto olisi vaikeasti hallittavissa 25% suuruusluokassa.

Nopeammilta kuskeilta olen kuullut, että kokemusperäisesti luisto on ollut suuruusluokkaa 2-6% riippuen asfaltin laadusta, lämpötilasta, nopeudesta, myötä- tai vastatuulesta jne. Tämä tieto on oleellinen, kun valitaan sopivia välityksiä tiettyä loppunopeutta tavoitellessa.

Ja toinen ongelma suuressa luistossa olisi välitysten loppuminen kesken. Mulla on ketjuvetoisessa kikottimessa vakiovälitykset 18/43, ja nyt ajetaan 19/36 väleillä. Isompi eturatas ei mahdu eikä sellaista saa, ja taaksekin on jo teetetty 36-piikkinen. Näilläkin alkaa ykkönen olla niin pitkä, että lähtö on aikas rauhallinen. Seuraavaksi pitäisi vaihtaa vaihteistoon pidemmät vitosen ja kutosen välitykset.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: spk_1978 - 18.03.11 - klo:07:56
25% kuulostaa aika hurjalta.
Pari vuotta sitten formuloissa kun oli elektroniikkaa niin MacLaren ilmoitti 7% sutimisen olevan optimaali kun valot vaihtuu. Tietysti asia saattaa olla täysin eri kun mennään kolmeasataa.
Äkkiä funais ettei halua sutia lainkaan.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: app - 18.03.11 - klo:11:29
Mulla ei ole mitään käsitystä mitä lukemia, ja minkälaisilla vehkeillä noissa oikeasti on. Se oli Tekussa koulukaveri, joka kertoi mulle ajelevansa jonkun sortin letukalla näitä kiihdytysajoja. Jäi vaan mieleen tuo 25%, mikä tuntuu kyllä aikamoiselta suttaamiselta.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: Carbon - 16.06.11 - klo:23:16
Onkos Halliin lähdössä muita tosi miehiä oooh, kuin Jiihoo, app ja minä ? Se on muuten ens la....
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jarska - 16.06.11 - klo:23:22
Mää tulen kattomaan kun ei pää kestä kovia vauhteja.

Sää näyttää vaan aika huonolta...
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jiihoo - 17.06.11 - klo:09:35
Onkos Halliin lähdössä muita tosi miehiä oooh, kuin Jiihoo, app ja minä ?

Meidän kolmen lisäks mun eukko ilmoittautuu tosimieheksi mukaan.
Lappeenrannassa se ajoi viime la Busalla 314 vastatuuleen, ja nyt sille vaihdettiin pari piikkiä pienempi takaratas. Jos on myötätuuli, niin se aikoo omalla pyörällään päästä 330 pintaan. Jos tuuliolosuhteet on haastavammat, niin vitonenkin riittää 315-320 lukemiin. Ja varmuuden vuoksi se ilmoittautui vielä toiseen ryhmään mun pyörällä, jolla tavoite on parantaa tulosta reilusti...
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: Nasu - 17.06.11 - klo:09:42
Onkos Halliin lähdössä muita tosi miehiä oooh, kuin Jiihoo, app ja minä ?

Meidän kolmen lisäks mun eukko ilmoittautuu tosimieheksi mukaan.
Lappeenrannassa se ajoi viime la Busalla 314 vastatuuleen, ja nyt sille vaihdettiin pari piikkiä pienempi takaratas. Jos on myötätuuli, niin se aikoo omalla pyörällään päästä 330 pintaan. Jos tuuliolosuhteet on haastavammat, niin vitonenkin riittää 315-320 lukemiin. Ja varmuuden vuoksi se ilmoittautui vielä toiseen ryhmään mun pyörällä, jolla tavoite on parantaa tulosta reilusti...

Mitenkähän mahtaa tosi miesten käydä tässä kisassa? Ettei vain tosinainen menisi ohi.  hesse_biggrin
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jiihoo - 17.06.11 - klo:09:48
Onkos Halliin lähdössä muita tosi miehiä oooh, kuin Jiihoo, app ja minä ?

Meidän kolmen lisäks mun eukko ilmoittautuu tosimieheksi mukaan.
Lappeenrannassa se ajoi viime la Busalla 314 vastatuuleen, ja nyt sille vaihdettiin pari piikkiä pienempi takaratas. Jos on myötätuuli, niin se aikoo omalla pyörällään päästä 330 pintaan. Jos tuuliolosuhteet on haastavammat, niin vitonenkin riittää 315-320 lukemiin. Ja varmuuden vuoksi se ilmoittautui vielä toiseen ryhmään mun pyörällä, jolla tavoite on parantaa tulosta reilusti...

Mitenkähän mahtaa tosi miesten käydä tässä kisassa? Ettei vain tosinainen menisi ohi.  hesse_biggrin

Lappeenrannassa mä olin ainoo prätkäkuski joka ei hävinnyt tytölle hesse_blum
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: app - 17.06.11 - klo:15:33
Joo, huomanna kattotaan monelleko tytölle hävitään. Yksi varma näyttää olevan jo tiedossa. Mutta kehnosti menee, jos yksikin vakio tonninen-ei s1000RR saa kovemman lukeman  knuppel2
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: Pasi - 18.06.11 - klo:18:55
Nyt on kokeiltu Bimun kulkuja tälle kesälle. Ensimmäinen veto 302, toinen 316 ja kolmas 318km/h. Alkoi välitykset loppumaan, ehkä pari kilsaa olisi tullut lisää jos olisin vielä muutaman kerran kokeillut. Maanantaina tilaukseen piikkiä pienempi takahammasratas, jos seuraavalla kerralla saisi 200mph rikki.

Jarska ja Carbon kävivät juttelemassa, Jarskan 10R näytti hienolta.  :)
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jiihoo - 18.06.11 - klo:20:55
Tais mennä kaikki 1000RR:t hienosti yli 300, ainakin kuskit vaikuttivat tyytyväisiltä.

Ja etukäteen mainostetusta neljästä kovasta jätkästä kolme onnistui hyvin, vain allekirjoittanut sössi kunnolla. Ekassa lähdössä vaihtovirhe nelosella ja ykkösen tulppa suli, päivä oli sitten siinä. Tiedonkerjuu näytti, että 850 metrin kohdalla on yksi sylinteri pudonnut pois pelistä. Kone sinällään olisi ollut iskussa; 700m kohdalla tasan 300, kilometrin kohdalla 325 ja loppunopeus 351,7. Tais tulla kolmipyttyisten SE tehtyä. Suzukista tuli Trumppa puolimatkassa :-)

Carbon ja app vetivät hyvin, karvan yli 300 molemmille. Ilmeisesti välitykset riittivät juuri tuohon, mutta ei yhtään pidemmälle. Oli myötätuuli, joten pidemmillä välläreillä tulos olisi ehkä parantunut selvästi.

Marjut ajoi seitsemän lähtöä, kaikkien loppunopeudet haarukassa 321,8 - 326,9. Eli heikoinkin tasan 200 mailia. Vaikken olekaan aivan puolueeton, niin mielestäni kohtuullisen hyvä suoritus vakio-Busalla.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: JTK - 18.06.11 - klo:21:37
angst kumarrus Kovaa olette ajaneet, kaikki.  bowdown
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: app - 18.06.11 - klo:22:28
Meni noviisilta hyvin kaikki vedot. 300, 301 ja 301. Ekalla kertaa oli kyllä melkonen perhosparvi vatsassa, mutta toisella jo katselin varvimittarista vaihtokohdat, ja kolmannella katselin myös nopeusmittaria lähes maaliin asti samalla. Tajusin vasta varikolle tultuani, että kierroslukumittaria olis pitänyt tuijottaa siinä lopussa, niin olis selvinnyt kuinka lähellä rajottajaa oli. Jännityksen piikkin tämä moka.
Carbon Veti kaks viimestä 302 ja 302, joten jumboksi jäin foorumilaisista.

Kuulinko minä oikein puhelimessa Carbonin sanoneen, että Pena ajoi myös 1000 RR:llä??? Aika kyytiä!!! Kerroppa meille, miten sait noin paljon lisävauhtia.

Joo, 351 kolmella pytyllä on kova noteeraus. Taitaa olla vehkeessä varaa aika huimaan tulokseen, kunhan osuu kohdalleen.

Erittän tyytyväinen olen kyllä omaan tulokseen, ennen kaikkea tietysti siksi, että 300 maaginen raja tuli ensimmäistä kertaa elämässä rikottua itse ajamalla maan pintaa pitkin. Eipä ole kyllä tullut itse lennettyäkään, tahi sukellettua.
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: Carbon - 18.06.11 - klo:23:08
Jep, tulihan oltua. Tosihenkilöitä ja silleen ashamed Olen tosi tyytyväinen kun tuo kolmonen meni rikki. Ton Pasin suoritus oli aika huima!
Jiihoo ja Tosinainen oli sitten jo omassa luokassaan! Mulla on seuraava tavoite 10s alitus varttimaililla. 0,1s päässä olis sekin.
Kauhajoella olis 22.7 testi-ilta kiihdyttämiseen. Eka kertakin sopii sinne hienosti. Olisko ketään kiinnostuneita, taidan olla menossa.....
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jiihoo - 18.06.11 - klo:23:12
Ai niin, meillähän oli Carbonin kanssa skaba kotimatkalla. Volvo hävisi Toyotalle :)
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: Carbon - 18.06.11 - klo:23:47
Ai niin, meillähän oli Carbonin kanssa skaba kotimatkalla. Volvo hävisi Toyotalle :)

  1. :-X hesse_yahoo
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jarska - 19.06.11 - klo:19:42
Nyt on kokeiltu Bimun kulkuja tälle kesälle. Ensimmäinen veto 302, toinen 316 ja kolmas 318km/h. Alkoi välitykset loppumaan, ehkä pari kilsaa olisi tullut lisää jos olisin vielä muutaman kerran kokeillut. Maanantaina tilaukseen piikkiä pienempi takahammasratas, jos seuraavalla kerralla saisi 200mph rikki.

Jarska ja Carbon kävivät juttelemassa, Jarskan 10R näytti hienolta.  :)

Kiitos kiitos, komee se sunkin biimeri on ja lujaakin meni prkle. :mrgreen: bowdown

Lujaa meni kyllä muutkin, tosi kiva oli käydä kattomassa.

Jos määki uskaltaudun sitten ku kasvan isoksi, pelottaa vaan miten lujaa tuo Kawa lopulta menee. reps

Jiihoo ja emäntä on kyllä ihan omassa luokassaan. bowdown bowdown
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jiihoo - 07.07.11 - klo:18:47
Onkos muita foorumilaisia tulossa lauantaina Joensuun lentokentälle kokeilemaan huippunopeuksia?
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: Pasi - 09.07.11 - klo:23:54
Jep, tulihan oltua. Tosihenkilöitä ja silleen ashamed Olen tosi tyytyväinen kun tuo kolmonen meni rikki. Ton Pasin suoritus oli aika huima!
Jiihoo ja Tosinainen oli sitten jo omassa luokassaan! Mulla on seuraava tavoite 10s alitus varttimaililla. 0,1s päässä olis sekin.
Kauhajoella olis 22.7 testi-ilta kiihdyttämiseen. Eka kertakin sopii sinne hienosti. Olisko ketään kiinnostuneita, taidan olla menossa.....

No niin, ei ehtinyt tulla pienempi takahammasratas, joten jätin Joensuun nopeusmittauksen väliin.
Sen sijaan päätin kokeilla Pudasjärvellä kolmenkympin helteessä varttimalia. Kolme kertaa alle kympin. Paras aika 9.932s.
Joten kymppi rikottu... Varttimailin kiihdytyksessä on niin pienestä kiinni, että ajat voivat heitellä helposti 0,5 sekuntia.


Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jiihoo - 10.07.11 - klo:03:19
Joensuun lentokentällä lauantaina hienot olosuhteet ja tulosluettelo sen mukainen:
Super-Jorma/turbo-Kawa 380 km/h (uusi SE)
Janne Uskali 369
Marjut 360
... ja minäkin siellä välissä 370

Eli yhteensä neljä kuskia 100 m/s kerhoon.
Onnittelut vielä Jormalle upeasta SE-tuloksesta!
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: jarska - 10.07.11 - klo:07:04
Joensuun lentokentällä lauantaina hienot olosuhteet ja tulosluettelo sen mukainen:
Super-Jorma/turbo-Kawa 380 km/h (uusi SE)
Janne Uskali 369
Marjut 360
... ja minäkin siellä välissä 370

Eli yhteensä neljä kuskia 100 m/s kerhoon.
Onnittelut vielä Jormalle upeasta SE-tuloksesta!

Jihuuu, Kawalle uus Suamen ennätys!! hesse_yahoo

Kovaa on menneet muutkin. bowdown
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: app - 10.07.11 - klo:14:19
Kovaa on menty! Onnittelut 370 tuloksesta!!!
Otsikko: Vs: Halli nopeusmittaus
Kirjoitti: Carbon - 26.02.12 - klo:09:50

               Vähän tuota kiinnostaisi mennä tonne tänäkin vuonna. JiiHoo avuliaasti antaa kyllä vinkkejä, kiitos siitä.
Jos app iukon kanssa saadaan kalenterit synkronoitua. Jotain pientä tuunausta se sitten tarvitsee kun tod näk ne ei mene lujempaa kuin viime vuonnakaan.
Ton ilmanvastuksen voittaminen on paljon isompi mitä yhtäkkiä luulinkaan ! En halua siltikään euroja uhrata kovastikaan ko vetoon.
a, kun ei niitä ole ja b, jos keskittyis enemmän rata-ajon saloihin. Jotain pientä kuitenkin.
Ja oikein lujaa haluais mennä niin tarvitsee vissiin ostaa juna! Onkohan Halliin ketään junalla menossa ?
Worlds fastest Train: 574.8kmph. (http://www.youtube.com/watch?v=Dw4zn-qw1oM#noexternalembed)