Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Viat & Huollot / Vs: 1200gt ja bensamittari
« Uusin viesti kirjoittanut tentai 29.06.23 - klo:23:33 »
12
Viat & Huollot / Vs: 1200gt ja bensamittari
« Uusin viesti kirjoittanut tentai 29.06.23 - klo:23:10 »
Jos oikein ymmärsin niin Jenkkifoorumilla olivat vaihtaneet K1300GT anturin ?
https://www.bmwautoparts.net/en/catalog/parts/16_0750/0/51589/0/0/0/0
13
Viat & Huollot / Vs: 1200gt ja bensamittari
« Uusin viesti kirjoittanut mp71 27.06.23 - klo:09:40 »
Samaa oli tarjolla vielä ainakin pari vuotta sitten.
14
Viat & Huollot / 1200gt ja bensamittari
« Uusin viesti kirjoittanut tentai 18.06.23 - klo:07:21 »
Tervehdys
Joku vuosi takaperin vaihdettiin bensatankkiin uusi "mittaliuska" vaan taas oikuttelee.
Joko on BMW keksinyt kestävän version bensatankin pinnanmittaukseen vai pitääkö vaihdattaa vikaherkkä taas tilalle ?
15
K1200S & K1300S / Vs: Keulan pallonivelet
« Uusin viesti kirjoittanut hopeanuoli59 25.05.23 - klo:11:24 »
Mopon luikerteluun hiljaisilla nopeuksilla ei syynä välttämättä olekaan pallonivelissä.Mulla syyksi osoittautuivat ylätukivarren laakerit.Osano:07119904949.Ei kannata etsiä laakerikaupasta,löytyy ainoastaan alkuperäisenä varaosana.Hinta n.50 kpl.Ja 2 niitä tarvitaan.Alatukivarren laakerit löytyy kyllä laakerikaupasta,mutta niitä tuskin tarvii vaihtaa.Ovat normaalit kartiorullalaakerit 17x40x13,25.

Tämä voisi olla sopiva siihen ylätukivarren laakerointiin. Vaihdoin alkuperäiset.
3203-2RS-C3 kaksirivinen viistokuulalaakeri kumitiivistetty FAG, NSK, SKF
[17x40x17,5]
16
Viat & Huollot / Jarrunestesäiliö vuotaa
« Uusin viesti kirjoittanut KapteeniMahtava 24.05.23 - klo:08:27 »
Elikkä K1300r:n jarrunestesäiliö vuotaa säiliön ja työsylinterin välistä. Tilasin uuden O-renkaan tähän vuotavaan väliin.
Lähinnä mietin miten tuon systeemin ilmaa, ilmeisesti siitä työsylinterin ilmausnipasta?
Pelko on saada ilmaa ABS-systeemiin..
17
Modaukset / Vs: Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi
« Uusin viesti kirjoittanut jukkis14 23.05.23 - klo:15:58 »
Vieläkö näitä saa? Yv nakkattu Repalle
18
K1200S & K1300S / Vs: Tulppien momentti k1300s
« Uusin viesti kirjoittanut Bemujammu 22.05.23 - klo:19:47 »
Kiitos hp,näillä mennään hali_peukku
19
K1200S & K1300S / Vs: Tulppien momentti k1300s
« Uusin viesti kirjoittanut mp71 22.05.23 - klo:15:34 »
Korjaamokäsikirjan mukaan sytytystulppien kiristysmomentti K1300GT:ssä on 20 Nm. Pitäisi olla sama K1300S. Vaihtelin itselle huhtikuun lopussa ja etsin nuo momentit. Pitää muuten olla tosi ohutseinämäinen tulppahylsy käytössä, jotta kiristys onnistuu. Moni hylsy ei sovi sinne reikään.
20
K1200S & K1300S / Tulppien momentti k1300s
« Uusin viesti kirjoittanut Bemujammu 21.05.23 - klo:19:14 »
Ei löytynyt ohjekirjasta tulppien momenttia k1300s :ään .jos en kuvittele,olisin jostain saanut päähäni että olis 8nm,onko kellään parempaa tietoa asiasta?
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10