Moi. Olen kanssasi samaa mieltä että päätarkoitus on että mopot on kunnossa. Monia varmaa harmittaa kun ovat hankkineet BMW K12 siinä uskossa että siinä olisi sitä aiemmin kuulua kestävyyttä ja luotettavuutta. Itsekin olen luottanut Saksalaiseen osaamiseen. Tässä mallissa olen pettynyt hyvin yksinkertaisiin suunnittelu virheisiin.On kirjoitettu. Vanha kiristin toimii aikansa ja saattaa toimia pitkään. Minä uskon että, vanha ja uusi kiristin toimii ainakin 200tkm. Enkä usko että yhtäkään kiristintä olisi vaihdettu rikkoutumisen vuoksi.Tässä BMW ohjekirjan välistä otettu piirustus. Jos joku voisi kertoa mihin kohtaan ja suuntaa pitäisi piirtää se säiliössä oleva takaiskuventtiili, olisin kovin kiitollinen.
mikähän tässä taas on se pointti
Moi. Loppu kommenttini. Voihan Ihminen erehtyä, mutta ei sen tarvitse väärässä olla.
Joku toinen kommentoikoon takaiskuventtiilejä. Mutta kiristimistä vielä sen verran, että vanhakin hoitanee hommiaan muuten paitsi sen käynnistysäänen osalta. Se oli minulla pysyvä ongelma, joka poistui uudella hardwarella, sehr gut.
Lainaus käyttäjältä: hidas57 - 07.01.13 - klo:16:14Joku toinen kommentoikoon takaiskuventtiilejä. Mutta kiristimistä vielä sen verran, että vanhakin hoitanee hommiaan muuten paitsi sen käynnistysäänen osalta. Se oli minulla pysyvä ongelma, joka poistui uudella hardwarella, sehr gut.Yritin lukea tätä ketjua läpi, muttan huomannut sitä että oletko vaihtanut pelkän kiristimen ja sillä korjannut ketjun rallatuksen?Vanha ketju ja rattaat jäivät siis koneeseen...?