Mä laitoin K13R:ään alle Dunlopin Qualifier RR:t.(Sport Smartit oli mielessä, mutta täällä hiekkalaatikolla mopon rengastus tuntuu oleban varsin hankalaa)Ensivaikutelma on hyvä. Radalla toimi hienosti ja kovemmilla paineilla tielläkin varsin luotettavan tuntuinen kumi. Radalla oli asennuksen jälkeen paineet 1,8 ja 2,0 bar. M3 meni varsin hankalaksi moisilla paineilla mutta nää tuntuu lämpenevän aika nopeasti ja sikäli kivat ajella radalla kun lämmöt (paineet) nousee ekalla kierroksella huomattavasti paremmin.Vanhat M3:t oli aika kuluneessa kunnossa, on varsin hieno tunne herättää mopon ajo-ominaisuudet taas henkiin pyöreillä renkailla.
" Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 120 päivään.Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista. "No niin, taitaa olla talven jälkeen aika nostaa tämä aihe tapetille. Alla tällä hetkellä alkuperäiset Bridgestone 021:set (muistaakseni sportvanteilla, pyörä on rekattu 4/08 ja renkaat ovat varmaan ´07 paistoja. Pintaa kyllä riittäisi vielä, pyörän hankin myöhään viime kesänä erittäin vähän ajettuna. Kylmillä ja sateisilla säillä alkoi tuntuma kuitenkin olemaan vähän liukas ja epämääräinen.Kaipailisin siis rengasvinkkiä vahvasti maantie/mutkapainotteiseen 1-2 -päällä ajeluun... Ratakäyttöön ei välttämättä tarvitse nyt antaa painoarvoa. Kokemusta M3 Sportecista edellisessä pyörässä, minusta käytös oli loogista ja varmaa, mutta kuluminenkin oli yllättävän kovaa jopa kevyessä ja vähätehoisessa F800R:ssa.Mites M5 tai jopa Z8 Roadtec? Vai Conti Sport A:t, vai Pirelli Rosso II:set, tai Angelit? Prkl kun on liikaa vaihtoehtoja.
Kaipailisin siis rengasvinkkiä vahvasti maantie/mutkapainotteiseen 1-2 -päällä ajeluun... Ratakäyttöön ei välttämättä tarvitse nyt antaa painoarvoa. Prkl kun on liikaa vaihtoehtoja.