BMW Sportbikes Finland
Sporttipyörät => K1200R & K1300R => Keskustelua pyöristä => Aiheen aloitti: spk_1978 - 23.01.10 - klo:12:00
-
Paikallinen Aprilia tarjoili perjantaina brunssit ja esittelio kalustoaan.
Siellä on käsittääkseni koko hörhölän ainoa Dyno ja osaava kaveri sitä käyttämässä.
Siinä grilliruualla itseäni täyttäessä katselin kun harlikkaa ja ratakyykkyä kävi sitä rullaa pyörittämässä, joten ajelin Ärrän siihen tyrkylle.
Melkoinen lauma tuli tilannetta ihmettelemään ja dynokaverikin näytti että aika vaikuttavasti työntää putki punasena.. (etelä-afrikasta kotoisin ja ratamopoja tuunaa ammatikseen)
118Nm ja 147,5hp näytti penkki.
Loppunopeutta kutosella 276km/h.
Kaverin kommentti oli että vakioks helkkarin hyvät säädöt.
-
Eikös tuo ollut aika hyvä tulos vakio ärrälle. bowdown
-
Juu, ennen vetoo sanoin että johonkin puolentoisadan korville pitäs neulan jäädä.
Dynojampan mukaan kun maileja tulee hiukan lisää niin silläkin menee yli 150.
Kiva olis tietää mitä parempi ilmansuodatin ja tehopönttö/putkisto sitten oikeesti tekis.
Power commanderilla lupaili kanssa lisähepoja vissiin sais korjattua pikku niiauksen seoksessa huippujengoilla.
-
Aika mukavat arvot,ei se kardaani taida niin paljoa hukatakaan,kun puhutaan.Tietysti mittaus on aina penkkikohtainen.Ei muuta,kun viri/säätöpalikat kiinni ja uudestaan mittaukseen samaan penkkiin. hesse_ok 03Biker
-
Hyvät on arvot vakio pyörälle. Ei muuta kuin uuttaputkea alle ja PC3.
-
Tuohon pyörään saa parin kuukauden sisällä PCV:n, joka Autotunella terästettynä säästää penkityskustannuksia.
Vähän tuumailin jo korvata oman pyörän PC III:n tuolla uudella yhdistelmällä. Juuri julkaistujen asennusohjeiden perusteella johtosarja on sama, joskin kolvihommiksi menee PC:n päässä, kun vaihtaa nykyisen johtosarjan päähän tuon PCV:n. Ei viittisi koko settiä vaihtaa, on sen verran hankala tapaus asennella.