Onnea, mutta kerro nyt heti ne vinkit. Siis ajon nopeuttamiseksi.
Jaa ettäkö KTM:llä ei pärjännyt, tuliko paljonkin eroa? Kokeilitko itse kotaria?
Vesan aika oli Kotarilla n. 1.34-35, mulla sitten vain 5-6 s kovempaa. No en kokeillut kun oli se ainut koko ajan ajossa. Kovasti porukka siitä tykkäsi.
Vinkki minulle oli malttaa avausta!? Ensin että hä? Selitys oli se kun avaan liian aikaisin kun pyörä on vielä kovasti kallellaan, niin kaasun käyttö on aika rajattua ja linja seuraavaan mutkaan on aika pyöreä mutta kun odotan että nokka näyttää enemmän menosuuntaan niin voin avata rajummin, pyörä pystyssä, voitan sen ajan takaisin helposti ja huippunop seur mutkaan on kovempi. Ymmärsin asian ja se oikeasti toimii!! Se toimi jopa niin että kun availin uudella teorialla niin meinas mennä aina seur mutka pitkäksi kun vauhtia oli enemmän mihin olin jo tottunut...toinen oli enemmän rookie mistake eli mun väli sisäkanttariin oli aina liikaa, 0,5-1m. Vesa sanoi että max 10 cm ! Ajolinjat ovat suoremmat ja pyörä taas enemmän pystyssä. Aika harvoin pyörä kaatuu pystyasennossa. Yleisesti joka palautteessa kaikille oli se että pyörää niin paljon pystyssä kuin voi, roiku enemmän, silloin jarrut ja kiihdytykset ovat rajumpia.