Kirjoittaja Aihe: GT:n testausta  (Luettu 13215 kertaa)

Poissa ttdriver

  • Sport
  • *
  • Viestejä: 72
  • BMW C 650 GT -12
Vs: GT:n testausta
« Vastaus #15 : 11.04.11 - klo:19:19 »
Jatkoa...
......Kahvat ovat säädettävissä portaattomasti, (vrt. LT:n 5-asentoa.) ....

Ai onks LT:ssä säädettävät kahvat? Facelift-mallissakin?

No niin-niin, siis jos nyt puhutaan kahvojen etäisyyden säädöistä, ei siinä mitään "clíp-oneja" tietenkään ole ! smiley_hitler-t

Emmää ole tiennyt sitäkään, että näissä on etäisyyden säätö... withstupid
Mitenkäs se toimii??

Poissa Kardaani

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 28
  • BMW K 1600 GT
Vs: GT:n testausta
« Vastaus #16 : 23.09.11 - klo:20:24 »
No nii ... nyt oon sekasin ku käkikello, no meillä kaikilla on tehtävämme. Kun kukaan ei vastannut tuohon kyselyyni ajoasennosta (liekö ujous iskenyt, ei oo samankokoista kuskia tai sitten vain kysymystä pidettiin tyhmänä) menin ja ostin tuon 1600 GT:n jotta saisi selvyyden asiaan. Nyt 2000 km takan eikä kaduta hankinta pätkääkään. On tuo perhana niin hieno vehje ajaa että harmittaa kun välillä on pakko käydä töissä ja nukkuakin. Toki noista molemmista voi pikkasen nipistää mutta vääjäämättä täällä napapiirillä alkaa kohta puoliin lumihiutaleet sateleen ja ajokelit loppuu aivan liian aikaisin. Nimim. Onko kellään kokemusta kuinka kauan tallissa voi ajaa ympyrää?

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: GT:n testausta
« Vastaus #17 : 23.09.11 - klo:21:16 »
Riippunee tallista ja kuskin taidoista?
Omissa haaveissa sellainen Tony Starkin talli pippureineen päivineen.
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: GT:n testausta
« Vastaus #18 : 24.09.11 - klo:09:00 »
^^Onnittelut hyvästä valinnasta, nämä GT ja GTL mallit taitaa saavuttaa melkoisen suosion. Montakohan mahtaa olla jo Suomessa..?

Ehkä kysymyksesi ajoasennosta vaan oli hieman hmm.. sillä lieneekö tuon ergonomisempaa tourinkimopoa tehtykään. Kyllä täältä kommentteja ja vastauksia saat, rohkeasti vaan kynä käteen.

Tuossa viikko sitten Heinolla käydessäni istuskelin tovin uuden Wingin päällä. Ihmeellisen ahdas jättiläinen ja jopa luonnottoman oloinen ajoasento. Onko tuo nipponin pojan mittojen mukaan suunniteltu? Ja nappuloita riittää, voi hyvä luoja.. Jotenkin vanhanaikaisen oloinen se "ohjaamo", tuli väkisin mieleen 80-luvun japsiautot.  bmw2_smilie
« Viimeksi muokattu: 24.09.11 - klo:09:04 kirjoittanut j@ck »

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: GT:n testausta
« Vastaus #19 : 26.09.11 - klo:10:19 »
Nimim. Onko kellään kokemusta kuinka kauan tallissa voi ajaa ympyrää?

 :) Noin 0.2s meitin tallissa. Hitto että niin pienen olivat siitä tehneet.  icon_rooki

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal