Lomareissulla huomattua: Ajeltiin 2-päällä ja laukut täynnä tuommoiset 50-70km pätkä motarilla, ja kun oltiin pysähdytty kaffetauolle Saloon päästi KR miehekkäät (hieman öljyiset) savut ilmaan (putken päästä onneksi) kun rykaisin koneen käymään! Savutus loppui kyllä kun lähdettiin ajelemaan...
Sama ilmiö ilmaantui aina kun oli ajettu 30-120km pätkä , ja pyshydyin vaikkapa tankkaamaan. Takana ajellut kaveri on kommentoinut "käryn hajusta"...Leo Vincen vaihdon yhteydessähän kaiketi katti on poistunut, johtuuko siitä? Kelihän oli joka kerta n. 28-30C, eli lämmintä oli!
Samalla olen huomannut, että öljyä on alkanut kulumaan: Viimeisen 1500km matkalla piti lisätä 2dl, että sain taas öljypinnan tarkastusputkessa puoleenväliin. Ulkoisia vuotoja ei ole löytynyt kuin pieni pisarointi vesipumpun reunan tietämiltä.
Änkkärihän on siis tähän vaihdettu Leo Vinceen, onko sillä merkitystä ko. asiaan....ei kait pitäisi olla?
Kilometrit mittarissa on nyt 26900, ja 20tkm huolto tehtiin pari kuukautta sitten, ja samalla koneeseen tehtiin takuuseen nokkakiristäjä-remontti...Voisiko olla käynyt korjauksessa joku käpy? Tiedoksi myös saatettakoon, että 20tkm huollossa koneeseen laitettiin ELF:in öljyt... angry