Kirjoittaja Aihe: S1000R  (Luettu 85199 kertaa)

Carbon

  • Vieras
Vs: S1000R
« Vastaus #60 : 27.12.13 - klo:10:50 »

no duke se piti laittaa.... hesse_wink2
Miten piiiitkä on odotusaika? Koska saat mopon talliin?

Toivottavasti keväällä pääsen kuuntelemaan mimmonen pauke kottaraisesta kuuluu.

Edit: Ja onnea uudelle

Thanks. Viime la tein kaupat ja meinasin käydä noutaa sitten vasta keväällä.
Tokihan vaihdetaan taas pyöriä hetkeksi, nyt kun kummallakin on uudet.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
          Ottakaa yksi reppana mukaan Yyteristä. Mulla kun nyt on se kuuluisa K13S, niin tulisin sillä ? Tehdään niinkuin pikkupoikana naapurilikalle. " Jos sää näytät, ni määki näytän "...

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: S1000R
« Vastaus #61 : 27.12.13 - klo:10:52 »

no duke se piti laittaa.... hesse_wink2
Miten piiiitkä on odotusaika? Koska saat mopon talliin?

Toivottavasti keväällä pääsen kuuntelemaan mimmonen pauke kottaraisesta kuuluu.

Edit: Ja onnea uudelle

Thanks. Viime la tein kaupat ja meinasin käydä noutaa sitten vasta keväällä.
Tokihan vaihdetaan taas pyöriä hetkeksi, nyt kun kummallakin on uudet.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
         Ottakaa yksi reppana mukaan Yyteristä. Mulla kun nyt on se kuuluisa K13S, niin tulisin sillä ? Tehdään niinkuin pikkupoikana naapurilikalle. " Jos sää näytät, ni määki näytän "...

Menee jo pahasti offtopiciksi, mutta mukaan otetaan vain siinä tapauksessa, että tulet sillä oikeella ratapyörällä. hesse_wink2

Carbon

  • Vieras
Vs: S1000R
« Vastaus #62 : 27.12.13 - klo:11:22 »

no duke se piti laittaa.... hesse_wink2
Miten piiiitkä on odotusaika? Koska saat mopon talliin?

Toivottavasti keväällä pääsen kuuntelemaan mimmonen pauke kottaraisesta kuuluu.

Edit: Ja onnea uudelle

Thanks. Viime la tein kaupat ja meinasin käydä noutaa sitten vasta keväällä.
Tokihan vaihdetaan taas pyöriä hetkeksi, nyt kun kummallakin on uudet.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
        Ottakaa yksi reppana mukaan Yyteristä. Mulla kun nyt on se kuuluisa K13S, niin tulisin sillä ? Tehdään niinkuin pikkupoikana naapurilikalle. " Jos sää näytät, ni määki näytän "...

Menee jo pahasti offtopiciksi, mutta mukaan otetaan vain siinä tapauksessa, että tulet sillä oikeella ratapyörällä. hesse_wink2
Tulisin mää silläkin, mutku JP on sellasella jo ajanut, ja sitten se lähtee sillä karkuun ja sitten se ei anna sitä enää pois kun se haluu semmosen ja sitten mää olen murheellinen. Ja sitten kun JTK ajaa RRäällä, niin sekin 
haluu semmosen....ja milläs mää sitten meen kotiin...?

Poissa JiiPee66

  • HP
  • *
  • Viestejä: 371
  • BMW HP4 ja TV4 1100 Factory
Vs: S1000R
« Vastaus #63 : 27.12.13 - klo:11:48 »

no duke se piti laittaa.... hesse_wink2
Miten piiiitkä on odotusaika? Koska saat mopon talliin?

Toivottavasti keväällä pääsen kuuntelemaan mimmonen pauke kottaraisesta kuuluu.

Edit: Ja onnea uudelle

Thanks. Viime la tein kaupat ja meinasin käydä noutaa sitten vasta keväällä.
Tokihan vaihdetaan taas pyöriä hetkeksi, nyt kun kummallakin on uudet.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
        Ottakaa yksi reppana mukaan Yyteristä. Mulla kun nyt on se kuuluisa K13S, niin tulisin sillä ? Tehdään niinkuin pikkupoikana naapurilikalle. " Jos sää näytät, ni määki näytän "...

Menee jo pahasti offtopiciksi, mutta mukaan otetaan vain siinä tapauksessa, että tulet sillä oikeella ratapyörällä. hesse_wink2
Tulisin mää silläkin, mutku JP on sellasella jo ajanut, ja sitten se lähtee sillä karkuun ja sitten se ei anna sitä enää pois kun se haluu semmosen ja sitten mää olen murheellinen. Ja sitten kun JTK ajaa RRäällä, niin sekin
haluu semmosen....ja milläs mää sitten meen kotiin...?

Tuut rääräällä etkä anna mun kokeilla vaikka kuinka mankuisin...JTK saattaa tosin palauttaakin

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk


Poissa JTK

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1573
  • R 1200 GS & Tunturi SS
Vs: S1000R
« Vastaus #64 : 28.12.13 - klo:18:23 »

no duke se piti laittaa.... hesse_wink2
Miten piiiitkä on odotusaika? Koska saat mopon talliin?

Toivottavasti keväällä pääsen kuuntelemaan mimmonen pauke kottaraisesta kuuluu.

Edit: Ja onnea uudelle

Thanks. Viime la tein kaupat ja meinasin käydä noutaa sitten vasta keväällä.
Tokihan vaihdetaan taas pyöriä hetkeksi, nyt kun kummallakin on uudet.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
      Ottakaa yksi reppana mukaan Yyteristä. Mulla kun nyt on se kuuluisa K13S, niin tulisin sillä ? Tehdään niinkuin pikkupoikana naapurilikalle. " Jos sää näytät, ni määki näytän "...

Menee jo pahasti offtopiciksi, mutta mukaan otetaan vain siinä tapauksessa, että tulet sillä oikeella ratapyörällä. hesse_wink2
Tulisin mää silläkin, mutku JP on sellasella jo ajanut, ja sitten se lähtee sillä karkuun ja sitten se ei anna sitä enää pois kun se haluu semmosen ja sitten mää olen murheellinen. Ja sitten kun JTK ajaa RRäällä, niin sekin
haluu semmosen....ja milläs mää sitten meen kotiin...?

Tuut rääräällä etkä anna mun kokeilla vaikka kuinka mankuisin...JTK saattaa tosin palauttaakin

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
Niin noh, rääräällä oon körötellyt, kun olin nuorempi. Hieno peli, lähes haluttava. Mutta koska meidän mielestä mulle riittää yks mopo, niin noi monisylinteriset erikoislaitteet on "no can do"-sarjassa. Ainoa mopo on oltava jokapoikamallinen yleiskone.

Kooteeämmän adven koeajo ei onnistunut kesällä, loppuunmyyty eli liian vähän pyöriä maassa. Toivottavasti JiiPeen pommittajaa pääsee kokeilemaan.

Tietty lentävä porilainen (25 vee) on tervetullut testiryhmään, vaikka trollaattorilla. Tosin semmostakin, mustaa vihreillä raidoilla (tsetsteär?), sain kokeilla syksyllä. Etevä peli sekin oli, joskin on ilmeisesti tarkoitettu minuakin vanhemmille.

Ja juu, tässäkään kirjoituksessa ei oo tolkkua mutta kun kevät tuntuu olevan kovin kaukana.
« Viimeksi muokattu: 28.12.13 - klo:18:24 kirjoittanut JTK »
Quot homines, tot sententiae.

Poissa zetor6

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 30
  • K1600GT, F650GS, R1200GS, K1300R, S1000R, R1200RT
Vs: S1000R
« Vastaus #65 : 12.01.14 - klo:11:23 »
MCN -lehden (8.1.2014) testissä olivat KTM 1290 DukeR, Aprilia Tuono ja Triumph Speed Triple.
Pyörät mitattiin myös dynossa.

Aikaisemmin Bmw-sivustoilla on ollut esillä 1000R:n dynokäyrät.

Liitin nämä dyno-kuvat ja sovittelin mittayksiköitä toisiinsa.


Tulos on lähinnä viikonloppuviihdettä, mutta voitaneen olettaa, että 1000R:n moottorin teho ja vääntö asettuu todellisuudessakin melko tarkkaan kahden muun väliin melkein koko kierroslukualueella.
Vuodesta 1971...

Poissa zetor6

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 30
  • K1600GT, F650GS, R1200GS, K1300R, S1000R, R1200RT
Vs: S1000R
« Vastaus #66 : 07.02.14 - klo:06:55 »

MP14-messuilla istuttuna ajoasento oli aika tiivis, mutta menettelee.

Pieni, vaatimattoman ja samalla laadukkaan oloinen laite.
Vaimo ei taida istua takana pitkiä (>20 km) matkoja, ja eihän siinä ole mitään mistä pitää kiinni.



Kevättä (15.3.) odotellessa.. hali_peukku  BMWsmile
Vuodesta 1971...

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: S1000R
« Vastaus #67 : 07.02.14 - klo:11:13 »
Kyytiläiselle melko onneton, mutta kuskin pyörä. Ottaisin heti kakkospyöräksi jos saisin...

Poissa Jetwave

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 87
  • S1000RR
Vs: S1000R
« Vastaus #68 : 07.02.14 - klo:15:09 »
Miten tuo eroaa RR:n?
Ollaan vedetty +10tkm/kesä 2-päällä ja hyvin on mennyt.
Ei kyydissä istujan tarvii pitää mistään kiinni, varsinkaan kuskista. Eihän tuo nyt ole 2-päällä ajoon tehtaalla suunniteltu, mutta on ne Germaanit ennenkin erehtyneet. ;)

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: S1000R
« Vastaus #69 : 07.02.14 - klo:15:46 »
Onhan tuo parempi kyydittää kuin RR, koska tapitkin on alempana. Oletko itse matkannut RR:n takapenkillä pitempää matkaa? Itseä ei kiinnostaisi eikä sinne istu rouvakaan. Tiedän kyllä ja olen nähnytkin joidenkin sillä matkaavan ja siitä vaan jos hyvältä tuntuu.

Carbon voisi varmaan kommentoida tuota kiinnipitoa ei mistään...

Poissa TommoKe

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 123
Vs: S1000R
« Vastaus #70 : 07.02.14 - klo:17:03 »
Onhan RR:ssäkin bensatankki, josta kyytiläisen hyvä pitää kiinni. Kihdyttäessä vain käsien käätö ja kuskista sit ote.
-Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän-

Carbon

  • Vieras
Vs: S1000R
« Vastaus #71 : 07.02.14 - klo:22:56 »
Onhan tuo parempi kyydittää kuin RR, koska tapitkin on alempana. Oletko itse matkannut RR:n takapenkillä pitempää matkaa? Itseä ei kiinnostaisi eikä sinne istu rouvakaan. Tiedän kyllä ja olen nähnytkin joidenkin sillä matkaavan ja siitä vaan jos hyvältä tuntuu.

Carbon voisi varmaan kommentoida tuota kiinnipitoa ei mistään...

Tuota tuota. On noita oikein harjoiteltu, mistä pitää kiinni kun jarrutetaan, kiihdytetään yms. Muutenkin kakspäällä ajon saloja, myyttejä ja " sääntöjä " on pariskunnan aihetta opiskella
Ennenkuin mennään baanalle. Meillä on Tuijan kanssa omat manööverit, niin kakspäällä kuin kahdella pyörällä ajossa.
On tietty erilaisia moottoripyöriä ja säännöt ovat sekalaisia.
Jos nyt kuitenkin pysytään tuon yhden ärrän Bemussa niin ehdottomasti pitäisi olla varautunut jarrutukseen siten että ottaa tankista kiinni, kuskin kädet ei riitä pidättelemään
" elefantti "-ilmiötä. Kiihdyttäessä rintojen alta kiinni. Kiihdytys tilanteissa itse asiassa tapahtuu enemmän vahinkoja kuin jarruissa. 30-40 takapenkkiläistä putoaa joka vuosi.
Tuossa varo-asennossa ei kyllä monikaan halua matkustaa mutta se on sitten taas eri juttu. Ei ole kyllä kahden pyörä, minun mielestä. Omasta RR:stä otin takatapit heti pois.
Työkaverin Wingissä on takapenkillä 500 mm selkänoja ja käsinojat. Jaloillekin on A4 kokoiset lepotilat. Kuskilla on oma selkänoja, tottakai. Huh huh.

Onko jollakin tai löytääkö viime vuoden Joutsasta Kouluttajien Seppo ja Timppa tuplaX kakspäällä ajon ? Oli tod vaikuttava ! Laittakaa tähän alle, please.

Olin tänään porin mp messuilla. Siellä oli Vantaan Bike teamin edustaja joka on aika hyvä kuski itekin. HP nelosella vetää rataa kohtalaisesti.
Hän sanoi että S 1000 R pesee RR:n varttimaililla ? Siinä on HP4 alusta ja tekniikka. Uutta oli myös keulan muotoilu joka pitäisi olla vähemmän tuulinen paikka kuin RR ja HP4.
Kovasti sitä kehui. Eikä mielestäni siksi että hän oli myyjä. Hän ajaa työkseen Bemareita. Kyllä se taitaa olla seuraava mun pyörä. Olihan se jo lähellä tässä pari kk sitten.

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: S1000R
« Vastaus #72 : 08.02.14 - klo:13:32 »
Uskon myös, että on kovin kelpo laitos tuo S1000R. Kyydityspuoli vaan ei itseä miellytä, senkin jakkaran kokeilin kyllä messuilla tapani mukaan. Siihen kohtaan on jokunen pyörä tökännyt ennenkin.

Poissa HaK77

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 99
  • K1300S -09
Vs: S1000R
« Vastaus #73 : 24.02.14 - klo:21:00 »
Vertailua Kottaraiseen

http://youtu.be/WKd_6DGdFj4

Poissa JTK

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1573
  • R 1200 GS & Tunturi SS
Vs: S1000R
« Vastaus #74 : 25.02.14 - klo:09:18 »
OT.
Eikös tämä/nämä S 1000 R jutut sopis paremmin tonne S 1000 RR-osioon? Että jotta kun ovat enempi samaa plaatua. Niinku hieno  hesse_wub R nineT olis kans paremmin esillä tuolla oikeinden sporttien joukossa.
Pysyis tämä skootteri- & Joe Doe -osasto rauhallisempana.


nimim. Ordnung muß sein

 
Quot homines, tot sententiae.

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal