Kirjoittaja Aihe: K1200R Sport tuuninkia  (Luettu 89155 kertaa)

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #60 : 01.05.10 - klo:18:29 »
Naurukaasut, hmmm... idea3

Saa nähdä ehtiikö tuplaturbon saada myös iskuun. hali_rokrok

Poissa JTK

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1573
  • R 1200 GS & Tunturi SS
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #61 : 01.05.10 - klo:20:52 »
Tuplaturpot ja typpioksiduulit, sano  hesse_blink. Vaikuttaa siltä että virittäjät on siirtymässä very serious levelille, jossa lisähevoset maksaa enemmän kuin 100 € / koni (joka lienee "perusviritysten" perushinta?) reps
Atomic lisännee voorumitavaroihin kilvet, joissa on viralliset horisko kukkaismäki tai -hattu hevoset ja njuutonmetrit  :mrgreen:.
Quot homines, tot sententiae.

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #62 : 01.05.10 - klo:21:54 »

Tarjouduin kuitenkin pieksämään vain vakio K1300:t.  :drinking62:
 

No hitto,ehtisköhän sitä vielä hommaan naurukaasut pyörään,vai hymyilläänkö muuten vaan. reps


Varo vaan bem-ari, ettei kone nukahda jos naurukaasuja alat siihen työntämään. Eikös tuota naurukaasua käytetä leikkauksissa nukutusaineena...


t. repa
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #63 : 01.05.10 - klo:21:58 »
No arvailuja näkyy löytyvän. Eihän tuohon tartte vaihtaa kuin hiukat kireämmät nokat, kun snorkkeli, kartat ja putkisto on hoidossa. Ja sitten ollaan jo helposti 10%..15% vakioässän yläpuolella.

t. repa
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa Bem-Ari

  • The spirit of adventure lives.
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1017
  • exK12S-06,13S-10,ZX14R-13,TT1200XRT -18,K13GT-09
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #64 : 02.05.10 - klo:10:33 »
Juu,se oli vaan huuli se naurukaasuhomma.Olis kyllä suhteellisen helppo projekti,mutta ei viitti kyllä ajopyörään alkaa moista systeemiä väsään.
Kyllä hidas57 on näemmä saanut kaikki kohilleen,162,4 hp takapyörältä on kyllä aika kova luku,jos koneen sisällä ei oo käyty.
Eihän noista 1300 S:tä oo mitattu,kun 155-156 hp takapyörätehoja.Jännää piiskata rullaa samassa penkissä  hali_peukku
Silti katotaan,kuinka TÄYSIN VAKIO Ässä pärjää.  shakehands
Man cannot live on beer only.

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #65 : 02.05.10 - klo:11:06 »
Juu,se oli vaan huuli se naurukaasuhomma.Olis kyllä suhteellisen helppo projekti,mutta ei viitti kyllä ajopyörään alkaa moista systeemiä väsään.
Kyllä hidas57 on näemmä saanut kaikki kohilleen,162,4 hp takapyörältä on kyllä aika kova luku,jos koneen sisällä ei oo käyty.
Eihän noista 1300 S:tä oo mitattu,kun 155-156 hp takapyörätehoja.Jännää piiskata rullaa samassa penkissä  hali_peukku
Silti katotaan,kuinka TÄYSIN VAKIO Ässä pärjää.  shakehands

Leikki leikkinä. Naurukaasulla saisi helposti toimintaa koneeseen lisää mutta olisiko siinä mitään järkeä?

Mennäänpäs noihin hitaan viisseiskan virityksiin.
Konehan on sama ässässä ja ärrässä. Samoin nokat. Eli tuo muutaman hepan tehoero syntyy ahtaasta snorkkelista ja polttoainekartasta ässän eduksi. Avaamalla hengityksen ja säätämällä kartan, teho nousee jo yli ässän vakiokartan. Ja kun putkisto on vaihdettu, niin hommahan on selvä hyvin säädetyssä koneessa. Hepoja on saatu lisää. Jos ässäään pannaan sama putkisto ja säädetään polttoaineensyöttä asiallisesti, tehot pitäiosi olla aikalailla samat molemmissa.

Se mikä panee mietityttämään on vaihteiston vaikutus mittaustehoihin. Jos tehoja mitataan eri vaihteilla, saadaan hiukan toisistaan poikkeavia lukemia. Noita mitä olen nähnyt, niin niissä on tainnut pienemmällä vaihteella tulla hitusen suurempi teholukema. No, ärrässähän on tiheämpi perävälitys. Vaikuttaako tämä mitatun tehon lukemaan sitä hiukan nostavana verrattuna harvempi välityksiseen ässään?

t. repa
 
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa mototollo

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #66 : 02.05.10 - klo:11:06 »
Miksi haaste on vain vakio mopoille eihän haastajan härpätinkään ole vakio  innocent

Poissa Bem-Ari

  • The spirit of adventure lives.
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1017
  • exK12S-06,13S-10,ZX14R-13,TT1200XRT -18,K13GT-09
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #67 : 02.05.10 - klo:11:15 »
Miksi haaste on vain vakio mopoille eihän haastajan härpätinkään ole vakio  innocent


Varmaan jäänyt joskus Ässän kanssa hopeelle. hesse_biggrin
Man cannot live on beer only.

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #68 : 02.05.10 - klo:11:17 »
Siksipä tuo haaste, kun haasteen kohteessa on 150 kuutiota enemmän. Jotkut kun pähkäilee juuri sen tuoman lisätehon suhteen, että vaihtaisko. Jos vaihtoehtona on K12, niin siihen saa saman tehon halutessaan. Tietysti samoilla virikilkkeillä K13 on taas sen 10-15hp edellä. Itsekin laittaisin ne K13:een. Se on sitten noin 176hp takapyörältä.

Ja eikös elämässä pidä olla haasteita! hesse_blum  hesse_hellou

Poissa Bem-Ari

  • The spirit of adventure lives.
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1017
  • exK12S-06,13S-10,ZX14R-13,TT1200XRT -18,K13GT-09
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #69 : 02.05.10 - klo:11:47 »
Juu,haasteita pitää olla.Hidas 57:lla asenteet kohdallaan.Tulee mielenkiintoinen vertailu. hali_peukku
Man cannot live on beer only.

Poissa atomic

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1021
  • R1200GS LC Triple Black
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #70 : 02.05.10 - klo:12:17 »
Pistäsköhän minunkin käydä tuolla museomalli K:lla jossain etelän pajalla ennen Kukkaismäkeen tuloa......  ashamed
"Vain eksymällä voi löytää jotain uutta"

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #71 : 02.05.10 - klo:12:34 »
Hidas57 laittoi kyllä kivasti liikettä viri rintamalle. bowdown :mrgreen:

Mä taidan kuitenkin vähän aikaa ajella vaan vakiokuntosena ennen mitään kilkkeitä. innocent innocent

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #72 : 02.05.10 - klo:12:42 »
Hidas57 laittoi kyllä kivasti liikettä viri rintamalle. bowdown :mrgreen:

Mä taidan kuitenkin vähän aikaa ajella vaan vakiokuntosena ennen mitään kilkkeitä. innocent innocent

Ihan oikea asenne. Tuommoisella vajaatehoisella vakiomopollakin pääsee ihan yhtälailla pisteestä A pisteeseen B Suomen rajoituksilla. Eikö vain Jarska?


t. Repa
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #73 : 02.05.10 - klo:22:15 »
Hidas57 laittoi kyllä kivasti liikettä viri rintamalle. bowdown :mrgreen:

Mä taidan kuitenkin vähän aikaa ajella vaan vakiokuntosena ennen mitään kilkkeitä. innocent innocent

Ihan oikea asenne. Tuommoisella vajaatehoisella vakiomopollakin pääsee ihan yhtälailla pisteestä A pisteeseen B Suomen rajoituksilla. Eikö vain Jarska?


t. Repa

Juu, jos vain perille kestää niin vauhtia on ainakin enemmän kuin riittävästi. ajelu

Poissa BMWille

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 24
  • K1200R Sport
Vs: K1200R Sport tuuninkia
« Vastaus #74 : 13.07.10 - klo:16:22 »
Perskuta en ollut lukennutkaan tätä pätkää. Hidas57 alkaa päästä lähelle meikän K1200R Sportin tehoja (käppyrä löytyy kuva galleriasta) pitäsköhän teherä jotain  hesse_biggrin. Meikällä on muuten suunilleen sama setti kuin hidas57:lla mutta SR-racingin kokoputkisto jonka ainoana hanikitasyynä oli se että sillä sai hiukan tehoja lisää. Tosin putken lyhentäminen n.7cm taisi viedä hiukan vääntöä. No kun viimeksi olin radalla niin ei sieltä tullut ohi kuin yksi Ducatin desmosedici  ajelu. Nyt olen tulossa Suomeen mutta pyörän joudun loman ajaksi lainaamaan joten velopojan R1:llä mennään kemoraan. Joka tapuksessa  bowdown entiseltä Jyväskylälaiseltä ilmoittele kun tuo minun tehoraja rikkoutuu...  PS: ensi vuonna muutan varmaan takaisin Suomeen joten pääsee paremmin osallistumaan foorumin järjestämiin tapahtumiin.

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal