Mitään lisälokaria ei ole joten virtausten syylärille pitäs olla kunnossa.
Tuo Repan mainitsema anturivika vois olla hyvinkin mahdollinen...
Nonniin, sen verran väliaikatietoa jotta vesipumppu "räjähtänyt" ja ovat tilanneet uudetosat ja saanevat loppuviikosta mopon kasaan.Alunperin sanoivat jotta koko kone avataan ja käydään kaikki läpi ja vioittuneet osat vaihdetaan;nyt kuitenkin kuulosti jotta vaihtavat vain pumpun osat ja katsovat jotta pelaako...Kun ei nyt tiedä paljonko todellakin on ajettu vesi-öljyseoksella niin mitenkähän mahtaa olla tuonkonehuoneen kanssa; siellähän voi olla laakerivaurioita yms.Jos tietäs tarkasti ettei ole ajettu kuin muutama kymmenen kilometriä niin tuon konehuoneen/ kanavienhuuhtelu parilla öljynvaihdolla taitaisi riittää mutta mites tässä tapauksessa kun ei ole tarkkaa tietoaajetusita kilometreistä?Onko kellään kokemuksia?
Öljyn seassa oli siis jäähdytysnestettä - oliko paljonkin? Eipä sitä tosiaan purkamatta taida nähdä miten kävi. Toki nuo vierintälaakerit kestää paremmin nestettä kuin raskaan kaluston liukulaakerit, mutta eipä se ainakaan paranna kestoa. Jos tosiaan takuun alainen peli niin luulis sen huoltofirmankin saavan rahat Bemarilta kohtuu sujuvasti purkuhommista.Toivon mukaan takuu hoitaa kuntoon.EDIT: Miten se vesipumppu oli muuten menny hajalle? Oliko korkannu tiisteet, laakerit tai juoksupyörä irti/halki tms? Uteliaana kyselen, ku noita kilsoja jo jonkun verran takana omassa. Tiivisteethän voi korkata jo kun kiehahtaa, jos vaikka se syyläri on tukkentunu ulkopuolelta tai flekti ei toimi kunnolla.