BMW Sportbikes Finland
Sporttipyörät => K1600GT/GTL => Keskustelua pyöristä => Aiheen aloitti: jarska - 31.10.10 - klo:13:25
-
Tässäpä hieman esittelyä:
-
Video namuttelua:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bGhw7Ikq4og[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9TsVdVCX12c[/youtube]
-
Nappulamaanikon motoristin unelma, muutenkin hienon oloinen värkki matkamotoristille.
Toivottavasti tehdas innostuu tekemään hyvät ajovalot muihinkin uusiin malleihin. Ensi alkuun riittäisi pelkät xenonit, ilman automaattisia kääntymisiä ja säätymisiä.
-
Monikohan noistakin nappuloista pelaa ensi kesänä ennen ensimmäistä recallia...
-
Monikohan noistakin nappuloista pelaa ensi kesänä ennen ensimmäistä recallia...
Samaa naureskelin kun videota katselin.
Hienon näköinen peli. Jos olisi ikää, rahaa ja vapaa-aikaa niin mikä ettei tollasella eurooppaa surrais.
Autopuolelta tutut angel-eyes löytyy nyt mopostakin hali_peukku
-
Joo. Onpa bemarilla osattu tehdä heti laakista hyvät äänet uuteen 16 sataseen. Vai johtuuko se sit siitä, että tehdastoimituksena agran putkisto "ruksi ruudussa" käyhdyttää vähän yli 2000 euroo. airrev
-
Tänään ilmestyneessä Bikessa on päätoimittaja Sami Salosen koeajoraportti K 1600 GT mallista. Juttu on melkoista ylistystä alusta loppuun.
Erityisesti kehutaan ajettavuutta , ketteryyttä ja mahtavaa moottoria .
-
Erityisesti kehutaan ajettavuutta , ketteryyttä ja mahtavaa moottoria .
320kg ja kettterä kuulostaa kyllä melko hankalalta yhdistelmältä. hesse_blink
Ajettava se varmasti on, lienee muistuttaa ihan autoa. :mrgreen:
-
Kai se ketteryys tulee enempi ajogeometriasta yhdistettynä ajotekniikkaan ja on kokolailla suhteellista.
Joidenkin käsissä isotkin mopot on ketteriä, toisilla teettää vaikeeta kääntää ratapyörääkin.
-
Kyllä se vaan painoonsa nähden ketterältä tuntuu. Eniten kai vaikuttaa runko- ja ohjausgeometria. Kaivonkansia ja reikiä asfaltissa oli helppo väistellä ja mutkiin se taittuu uskomattoman kevyesti. Siis huomioiden 1618 mm akseliväli ja em. suuri paino. Eniten suuri koko tuntuu parkkipaikalla pyöritellessä ja esim. U-käännöksiä tehdessä.
-
Joidenkin käsissä isotkin mopot on ketteriä, toisilla teettää vaikeeta kääntää ratapyörääkin.
hesse_ok Muutaman tuhannen kilometriä seuranneena Huurteen LT:n käsittelyä mm. Norjan mutkateillä niin painavampi LoTjakin on ketterä ajomiehen alla.
-
Joo, ei se koko vaan miten sitä vehjettä käyttää :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=N2i9JuMlzpg
http://www.youtube.com/watch?v=-Cms0bkNj7A&NR=1&feature=fvwp
-
Kaveri pyörittti aika nätisti isohkoa mopoa.
Kun ottaa huomioon että kyseessä oli jenkki niin annetaan 9 pistettä. Eurooppalaiset olis saaneet seiskan. hesse_kalja
Tarvisko kyseinen kaveri pyytää tonne Carbonin ruosteenpoistoon?
-
Tarvisko kyseinen kaveri pyytää tonne Carbonin ruosteenpoistoon?
No tämä alkaa olla hiinä ja hiinä tarviiko enää tuota työntöväistöä opetella. Unohtakaa sana vastaohjaus! Työntöväistöä harjoitellaan kyllä! Uukkari tehdään pienemmässä
tilassa missä mopo menee pystyssä sarvet rajoittajassa?
-
Vakavasti puhuen, omalla kohdalla mietityttää, onnistuisiko tuossa edes skootterilla hesse_blushing hesse_blushing
-
Kaasun käyttö on tossa touhussa aika tarkkaa kun nopeutta ei ole ja tarvii tasapainottaa mopo tollaseen kulmaan.
Tyhjäkäynti kolmeen tonniin ja heittää koko kaasukahvan pois 0600 sit vaan tönii tai vetelee toiselta puolelta niin eikös se o siinä? idea3
Selkeesti amatöörien puuhastelua kun ei yhtään roikkunut mukana.
Jäi Ibbottin knee to knee tekniikkakin jäi käyttämättä.
Polliisit kai Suomesakin on kokolailla hyviä kuskeja?
-
Niinhän sitä väitetään, että olisivat ja varmasti ovatkin keijo keskivertomotoristia paljon parempia. Osa jopa ihan kisatasoisia.
Mopopoliisin peruskurssi taisi olla joku 16 viikkoa, että kai siinä jo aika paljon oppii, mutta jos vähällä kokemuksella tuon ajan treenaa niin ei sen jälkeen voi olla vielä mikään huippukuski. Sen jälkeen on toki erinomaiset eväät kehittyä sellaiseksi.
-
Yllättävän äkkiä siihen kääntymiseen sen rytmin ja kulmat löytää kun rupeaa ajatuksen kanssa hieromaan. airrev
Mulle on ollut aina vaikeinta uskaltaa pistää mopo tarpeeksi kallelleen. ashamed
Edellinen mopo oli 370 kilonen kustomi jolla oli pituutta 2,5 m. Keväisin kun uhrasi muutamana päivänä pari kolme tuntia parkkipaikalla pikkupyörittelyä harjoitellessa niin normaalit uukkarit ei tuntuneet enää kohtuuttomilta haasteilta eikä astinlautojen rahina säikäyttänyt.
Jostain armosta en edes onnistunut kertaakaan kippaamaan pyörää harjoitellessa. Eipä tosin ollut yleisöäkään hesse_biggrin
Tolle tasolle mitä videoissa esitettiin pääseminen tosin vaatii pikkasen useampia tunteja... :mrgreen:
-
No sitähän mä just meinasin, että kyllähän tuon radan varmasti pujottelee läpi, mutta ei ehkä ihan tolla nopeudella. Hidasajoa, U-käännöksiä yms. juttuja tulee treenattua joka ajokerralla, mutta ei ihan tuolla nopeudella.