BMW Sportbikes Finland
Miitingit, tapahtumat & matkailu => Muiden järjestäjien tapahtumat => Aiheen aloitti: Carbon - 25.08.12 - klo:20:22
-
Moottoripyöräkouluttajat olivat Jurvassa testailemassa uusia tulevia kouluttajia. Rata-ajoahan se on mutta siellä ei ole muuta kun ihanneaika joka pitää alittaa ja sen jälkeen katsotaan enemmänkin maantie ajatusten mukaisia ajolinjoja, katsetta, jarrutusta ym. Siellä hyvin nähtiin että testit läpäisseet kouluttajat, kuten tulokkaatkin, eivät ole kovastikaan ratakuskeja, eikä tietenkään tarvikaan. Ratakouluttajat ovat sitten erikseen, he eivät välttämättä tiedä eivätkä ole kiinnostuneetkaan ajokorttiasoista. Sain siellä ajella kameran kanssa toisten perässä ja jopa pysyinkin kaikkien vauhdissa.
Illalla leirinnässä yötä, leirinuotio, keskustelua mitä on ollut, mitä on nyt ja mitä tulevaisuudelta odotetaan.
Puolen yön jälkeen kevyttä mantalk jutustelua, lähinnä tisseistä ja muuta tärkeää. Todella hieno vkl !
Minun osalta tais olla viimeinen tämän kesän ratakeikka. 28.8 olis vielä Alastarossa Heinon ratapäivä. Keskellä työpäivää, ei oikein voi mennä.
Rikoin vielä kypärän muovirimpuloita, eikä mulla köyhällä ole kuin yksi kypärä tällä hetkellä. Pitää vielä vara-osia odotella....
-
Tuanoinnii:
Nyt kun on ajettu hitaasti ja nopeempaa kuin akat niin:
Kiinnnostaisi tietää mitä oikeesti on saavutettu:
Hidasajo on miesten hommaa mutta airrev
Mistä lähdettiin?
Onko vatsaohjattu, kierrosajat tippuen vai tiputettu kierrosaikaa eukkoa paeten?
Missä mennään ajoasennon & tekniikan kanssa? Onko aerodynamiikassa voitettu vai keskipainopisteessä hävitty?
Tämä nyt ihan puhtaasti vailla v*****tuilua, rivikoneelle kunnioitusta luoden.
JA Helvetillinen hatun nosto reenimäärälle. bowdown(omat kilsat = O )
Oma kausi jäi torsoksi. (kovin kapeaksi) niin kiinnostaa kuulla oikeasti analyyttisiä arvioita omasta kehityksestä.
Tämä tui tui viesti ei koske vain Carbonia, muutkin saa arvoida omaa kehitystä.
Itsellä uskoisin isoimman askeleen olevan ohjausliikkeen nopeudessa ja takajarrun käytössä.
Bokserit raapii maata, mites rivikoneet? MIssä on ne perusmiehen kehityskohteet?
-
Tuanoinnii:
Nyt kun on ajettu hitaasti ja nopeempaa kuin akat niin:
Kiinnnostaisi tietää mitä oikeesti on saavutettu:
Hidasajo on miesten hommaa mutta airrev
Mistä lähdettiin?
Onko vatsaohjattu, kierrosajat tippuen vai tiputettu kierrosaikaa eukkoa paeten?
Missä mennään ajoasennon & tekniikan kanssa? Onko aerodynamiikassa voitettu vai keskipainopisteessä hävitty?
Tämä nyt ihan puhtaasti vailla v*****tuilua, rivikoneelle kunnioitusta luoden.
JA Helvetillinen hatun nosto reenimäärälle. bowdown(omat kilsat = O )
Oma kausi jäi torsoksi. (kovin kapeaksi) niin kiinnostaa kuulla oikeasti analyyttisiä arvioita omasta kehityksestä.
Tämä tui tui viesti ei koske vain Carbonia, muutkin saa arvoida omaa kehitystä.
Itsellä uskoisin isoimman askeleen olevan ohjausliikkeen nopeudessa ja takajarrun käytössä.
Bokserit raapii maata, mites rivikoneet? MIssä on ne perusmiehen kehityskohteet?
hesse_blink
Rivikoneelle ...???
Tähän topikkiin palataan, parin päivän pohdinnan ja anaalilyysin jälkeen.
I´ll be back - olen selkä
-
Tuanoinnii:
Nyt kun on ajettu hitaasti ja nopeempaa kuin akat niin:
Kiinnnostaisi tietää mitä oikeesti on saavutettu:
Hidasajo on miesten hommaa mutta airrev
Mistä lähdettiin?
Onko vatsaohjattu, kierrosajat tippuen vai tiputettu kierrosaikaa eukkoa paeten?
Missä mennään ajoasennon & tekniikan kanssa? Onko aerodynamiikassa voitettu vai keskipainopisteessä hävitty?
Tämä nyt ihan puhtaasti vailla v*****tuilua, rivikoneelle kunnioitusta luoden.
JA Helvetillinen hatun nosto reenimäärälle. bowdown(omat kilsat = O )
Oma kausi jäi torsoksi. (kovin kapeaksi) niin kiinnostaa kuulla oikeasti analyyttisiä arvioita omasta kehityksestä.
Tämä tui tui viesti ei koske vain Carbonia, muutkin saa arvoida omaa kehitystä.
Itsellä uskoisin isoimman askeleen olevan ohjausliikkeen nopeudessa ja takajarrun käytössä.
Bokserit raapii maata, mites rivikoneet? MIssä on ne perusmiehen kehityskohteet?
Vähän samoilla linjoilla kuin JTK. Nyt ehkä hyvin nukutun yön jälkeen sama kannattaa laittaa suomeksi.....
-
On synkkä ja myrskyinen ilta.
Keväällä oli intoa ja ajatuksia mutta jäi meinaamiseksi. Täti Carbonin ja kaverinsa specialista Sepon keväisen kurssin jälkeen tuntui että kurssin oppeja pitää treenata, vaikka omin päin (Ominpäin treenit on vaikeita, joku pitäis olla vieressä sanomassa mikä meni pieleen.) Aikas vähiin on treenit jääneet, joten myöskään kehitystä ei päässyt tapahtumaan. ashamed
Radalla piti käydä, muuallakin kuin Motoparkissa. Käymättä jäi, niin monena viikonloppuna satoi. Plussan puolelle jäi ne 4-5 päivää kun Motoparkissa kävin vaappumassa.
Pokserin molemmat sylinterisuojat tavanneet maahan, vauhdin puolesta ei pitäis osua. => Ajoasento edelleen style a ´la kirvesniemi. Positiivisena puolena se että parantamisvaraa on, runsaasti.
Yhtään oikeeta tourinkireissua en ajanut. Kesällä ajot jäi muutenkin kovin vähiin. Positiivisena se, että kesän hiilijalanjälki jää pieneksi.
No, onhan ajokautta vielä vajaa pari kuukautta jäljellä, toivottavasti olis kuiva syksy.
Tästäkään mitään syväanalyysiä saanut aikaiseksi, jätän ne rektaaliexperteille horisko. Kohta sataa taas.