Kiristin oli tosiaan asennettu väärinpäin!!! Mutta kääntäminen oikeinpäin ei poistanut vikaa!! Tutkimukset jatkuvat... moottoria availlaan Biketeamissa.
Lainaus käyttäjältä: gozamite - 20.04.13 - klo:07:07Kiristin oli tosiaan asennettu väärinpäin!!! Mutta kääntäminen oikeinpäin ei poistanut vikaa!! Tutkimukset jatkuvat... moottoria availlaan Biketeamissa.Ei siitä tarvii kuin avata se kylki, että saa sen uuden ketjun rattaineen ja laahaimineen sinne paikalleen. Ketju ei pääse pomppaamaan rattaalla väärään asentoon, koska siellä on siihen liian vähän tilaa eli tuskin on muuta rikki. Kannattaa kinata BMW kanssa hinnasta, monet, itse mukaanlukien ovat saaneet hinnassa vastaantuloa.
Tarkistin huollosta että ylihyppäysestin oli vaihdettu samalla kun kiristinkin. Kertoivat että ylihyppäys on vielä mahdollinen mutta epätoden näköinen. Sitä nyt vaan pelästyy pientä eroa äänessä että leviikö kone kesken matkan.
Onko kiristin vaihettu, onko alaketjupyörälle asennettu ylihyppäämisen estin, itsetehtynäkin ei tämä vaihto ole mitään rakettitiedettä, mutta bemussa on oheistyötä jonninverran, mm. syylärin joutuu irrottamaan, sitten kun jäähdytysjärjestelmän täyttää, saattaa sen ilmauksessa tulla ongelmia, jos ei ole oikeita välineitä sen tekemiseen
Lainaus käyttäjältä: riviural - 12.06.14 - klo:20:52Tarkistin huollosta että ylihyppäysestin oli vaihdettu samalla kun kiristinkin. Kertoivat että ylihyppäys on vielä mahdollinen mutta epätoden näköinen. Sitä nyt vaan pelästyy pientä eroa äänessä että leviikö kone kesken matkan.Moi. Mielestäni, jos sinun mopossa tapahtuu ylihyppäys, On suurin mahdollisuus käynnistäessä. Hyvin hyvin pieni mahdollisuus ajossa.