Tuossa kun oli JTK:n viestissä että 2011 pro henkilö olis vielä avoinna. Otettaisko me tuo samainen Vehniäinen joka Joutsaankin tulee?Kysyin sitä nääs tänään ja hän sanoi olevansa erittäin kiinnostunut tulemaan. Oli käsi parantunut tai ei. Tämä nakki olis siis 6.6.Kustannuksista en kysynyt sen tarkemmin. Sinäkin joka siellä ihmettelet ja mietit tullako vaiko ei tulla, niin nyt vastaus olis nyt tullakoKommentteja, niin varmistelen asian.....!
Tuossa kun oli JTK:n viestissä että 2011 pro henkilö olis vielä avoinna. Otettaisko me tuo samainen Vehniäinen joka Joutsaankin tulee?....
ainut ongelma omalta osaltani näissä ratapäivissä on sijainti - tuolla ei päiväseltään käy mitenkään
Toinen asia..pyydän mitä kohteliaimmin että osallistuneet maksaisivat ratapäivän välittömästi, eikä vasta edellisenä päivänä.Lähettävät aina yhteislaskun kuukautta ennen ratapäivää ja osalta puuttuu vielä suoritus, kiitokset. Lainaus käyttäjältä: Carbon - 12.05.11 - klo:19:52 ... maantienopeus jarrutukset.Väitän että 98 % täältäkin foorumista EI OSAA JARRUTTAA !! Luulee osaavansa, kuten kaikki suomalaiset kunnon tavikset. ...Miettikääs sitä niin: Jos 2 mp:ää ajaa rinnakkain se 80 km/h. Huippujarruttaja pysää alle 25 metrin, tavis, ok kuski, antaa mennä täpöt mittaan 40 m.Siinä kohtaa kun huippu pysähtyy nollaan, mikä on taviksen vauhti kun se vielä jatkaa matkaa?Sellainenkin asia radalta tulee kun ennakoiva ajo, joka lyhyesti tarkoittaa kykyä tunnistaa liikenteessä olevat vaaratekijät, lapset, eläimet, muut risteävät ja poikkeavat ajoneuvot, kykyä tunnistaa oman pyörän käyttäytyminen, oman pyörän kääntyvyys, pysähtyvyys, kiihtyvyys ym. Ennakoiva ajo tarkoittaa myös kykyä tunnistaa ja erityisesti tunnustaa omat tiedot ja varsinkin taidot ohjata moottoripyörää.... löydät itselle sopivat ajolinjat, jarrupaikat, kokeilet erilaisia ajoasentoja, katseen käyttöä, näät kun muut ajaa, opit niistäkin.Rata-ajon jälkeen kun menet normaaliin liikenteeseen, kasikympin mutkatie tuntuu muuten aikas helpolta. Ennen niin tiukka mutka ei olekaan enää niin tiukka!Eikä sen pyörän tarvitse olla ärrä pyörä. Se on juuri se pyörä mistä pidät, millä ajat normaalistikin. ...Minä olen siellä oppimassa ja nauttimassa turvallisesta vauhdista ja saa olla pois kotoota.
... maantienopeus jarrutukset.Väitän että 98 % täältäkin foorumista EI OSAA JARRUTTAA !! Luulee osaavansa, kuten kaikki suomalaiset kunnon tavikset. ...Miettikääs sitä niin: Jos 2 mp:ää ajaa rinnakkain se 80 km/h. Huippujarruttaja pysää alle 25 metrin, tavis, ok kuski, antaa mennä täpöt mittaan 40 m.Siinä kohtaa kun huippu pysähtyy nollaan, mikä on taviksen vauhti kun se vielä jatkaa matkaa?Sellainenkin asia radalta tulee kun ennakoiva ajo, joka lyhyesti tarkoittaa kykyä tunnistaa liikenteessä olevat vaaratekijät, lapset, eläimet, muut risteävät ja poikkeavat ajoneuvot, kykyä tunnistaa oman pyörän käyttäytyminen, oman pyörän kääntyvyys, pysähtyvyys, kiihtyvyys ym. Ennakoiva ajo tarkoittaa myös kykyä tunnistaa ja erityisesti tunnustaa omat tiedot ja varsinkin taidot ohjata moottoripyörää.... löydät itselle sopivat ajolinjat, jarrupaikat, kokeilet erilaisia ajoasentoja, katseen käyttöä, näät kun muut ajaa, opit niistäkin.Rata-ajon jälkeen kun menet normaaliin liikenteeseen, kasikympin mutkatie tuntuu muuten aikas helpolta. Ennen niin tiukka mutka ei olekaan enää niin tiukka!Eikä sen pyörän tarvitse olla ärrä pyörä. Se on juuri se pyörä mistä pidät, millä ajat normaalistikin. ...Minä olen siellä oppimassa ja nauttimassa turvallisesta vauhdista ja saa olla pois kotoota.