Lainaus käyttäjältä: hidas57 - 09.04.10 - klo:11:34Itse menen taas kohta tuhlaamaan rahaa uuteen dynotukseen, kun tuli 'vähän' muutoksia virtauksiin. Mitä Dynotus ja mahdollinen säätö maksaa Suomessa?Onko tossa sun mopossa enää pönttöö lainkaan vai millaisia muutoksia sä laitoit?
Itse menen taas kohta tuhlaamaan rahaa uuteen dynotukseen, kun tuli 'vähän' muutoksia virtauksiin.
Olisikohan tässä kysymyksessä vain tuo lambda-anturi ja päästörajoitukset? Päästömittaukset tehdään kait jossakin 5000...5500 kieroksen välillä. Ja silloin seoksen pitää olla laihalla, että menee testeistä läpi. Lambda-anturi pitää tästä huolen. Reilun viiden tonnin jälkeen sitten ruutataan koneeseen reippaammin bensaa ja sehän tuntuu menohaluna.Eli voipi olla kyse vain sittenkin perstuntumasta kytkimen asemasta.Selviää vedätystestauksella.t. Repa
Taitaapi mennä juuri tuohon katekoriaan, enpä saanut sitä enään "luistamaan" Kivaa oli taas ajella ja anteeksi, että vaivaan turhilla kysymyksilläni... Nyt
Joka pojallahan noin nyt on sanomattakin.t. Repa
Heh, tahvoJos se ei luistanut mun ajossa, tuskin sunkaan Hyvin hengittävä karstaton peli se on Pikku kevennys näille elämää suuremmille ongelmavyyhdeille lyhenteellä BMW ja paljon .gif
Nestekytkimellisessä Apriliassa on ollu sitä vikaa, että ainakin kovemmassa rata-ajossa (kuumuus?) kytkinnesteeseen tulee/voi tulla kuplia. Liekö sama tuossaki? Epäilen, että kuplat ei kyllä poisu siieltä itsestään - ainakaan helposti.