Nykyinen K1200R sport ja kytkin pitää ääntä ja nokkaketjun kiristin vaihdettu takalinkku vaihdettu...Käy v....n huonosti ja rykii kaupunki ajossa... ja ajettu 26530km ite siitä n.4000kmAivan hermo loppu.
Älä vaan hukkaa sitä VFR.rää.Niin on joku peli millä ajella kun BMW on pajalla.Terveisin Bandit 1200s ajettu 174320 ja siitä itse 116900km(ns.varapyörä)
Älä vaan hukkaa sitä VFR.rää.Niin on joku peli millä ajella kun BMW on pajalla.Terveisin Bandit 1200s ajettu 174320 ja siitä itse 116900km(ns.varapyörä)Nykyinen K1200R sport ja kytkin pitää ääntä ja nokkaketjun kiristin vaihdettu takalinkku vaihdettu...Käy v....n huonosti ja rykii kaupunki ajossa... ja ajettu 26530km ite siitä n.4000kmAivan hermo loppu.EX. kx80 x3, kx125 x3, cr125 x2, yamaha yz 250, cr250 x3, cr500af, suzuki bandit 1200(tallissa), 11vuotta taukoa, service honda cr500af, honda crf450, husky tc449(tallissa) bmw k1200r sport(tallissa)
..Tuliko hankittua joku vanhempi tuontilintta ilman koeajoa, vai miten aktiiviharrastaja on tollaisesta yksilöstä kaupat tehnyt?
Lainaus käyttäjältä: veetee - 16.01.12 - klo:21:30..Tuliko hankittua joku vanhempi tuontilintta ilman koeajoa, vai miten aktiiviharrastaja on tollaisesta yksilöstä kaupat tehnyt? Kertokaa nyt tyhmälle, mitä te sillä "tuontilintalla" tarkoitatte?Näitä samoja "ominaisuuksia" näyttää ny löytyvän ihan uutena ostetusta "Suomi-pyörästäkin".
Lainaus käyttäjältä: Ekku - 17.01.12 - klo:21:33Lainaus käyttäjältä: veetee - 16.01.12 - klo:21:30..Tuliko hankittua joku vanhempi tuontilintta ilman koeajoa, vai miten aktiiviharrastaja on tollaisesta yksilöstä kaupat tehnyt? Kertokaa nyt tyhmälle, mitä te sillä "tuontilintalla" tarkoitatte?Näitä samoja "ominaisuuksia" näyttää ny löytyvän ihan uutena ostetusta "Suomi-pyörästäkin".Sama se minustakin on missä se pyörä on ensirekisteröity. Saksassa, Ruotsissa tai Suomessa, ei kai sen pitäis laatuun vaikuttaa?
Lainaus käyttäjältä: Jami-75 - 18.01.12 - klo:16:19Lainaus käyttäjältä: Ekku - 17.01.12 - klo:21:33Lainaus käyttäjältä: veetee - 16.01.12 - klo:21:30..Tuliko hankittua joku vanhempi tuontilintta ilman koeajoa, vai miten aktiiviharrastaja on tollaisesta yksilöstä kaupat tehnyt? Kertokaa nyt tyhmälle, mitä te sillä "tuontilintalla" tarkoitatte?Näitä samoja "ominaisuuksia" näyttää ny löytyvän ihan uutena ostetusta "Suomi-pyörästäkin".Sama se minustakin on missä se pyörä on ensirekisteröity. Saksassa, Ruotsissa tai Suomessa, ei kai sen pitäis laatuun vaikuttaa?Meikäläisen 06 mallinen natsisaha rekisteröitiin uutena Latviassa. Kun hain mopon kilsat oli 26000. Nyt on mittarissa jotain 48000 kilsaa ja hyvin kukkuu. Modauksia on tehty Repan poljinsetti ja ketjun kiristin. Pari vuotta sitten ongelmia oli jarrujen kanssa eli ABS:it lakkas välillä toimimasta. Ohjelmapäivityksen jälkeen ei ongelmia. Takalinkku vaihdettiin takuuna ja toissakesänä vaihdoin perän tiivisteen. Kytkintä, laatikkoa ja konetta olen yrittänyt kiusata sen minkä taidot antaa myöten.Nyt talvella vaihtuu kaikki litkut pl. iskarien liemet. Ja keväällä taas
Äläs nyt.. yleensähän sitä puhutaan että laatu maksaa, ja kun esim. K16GT parilla varustepaketilla maksaa 10 000 euroa enemmän täällä kun saksanmaaalla niin pakkohan "Suomi-pyörän" on oltava laadukkaampi
Lainaus käyttäjältä: veetee - 16.01.12 - klo:21:30..Tuliko hankittua joku vanhempi tuontilintta ilman koeajoa, vai miten aktiiviharrastaja on tollaisesta yksilöstä kaupat tehnyt? Kertokaa nyt tyhmälle, mitä te sillä "tuontilintalla" tarkoitatte?