Kirjoittaja Aihe: Jälkiasennus xenon  (Luettu 14603 kertaa)

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
Jälkiasennus xenon
« : 09.01.10 - klo:17:45 »
Onkos porukoilla kokemuksia tarvike xenoneista? GT:n umpio on hyväksytty myös xenonille, joten voisi vaikka miettiä
asentamista, jos kunnon satsin löytäisi.

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Re: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #1 : 09.01.10 - klo:18:35 »
Ulkomaalaisilla sivustoilla on paljon näitä HID-modauksen tehneitä.
Ärräänkin on monet laittaneet xenonit.

Mitä tuo umpion xenon hyväksyntä käytännössä tarkoittaa..  mikä on syy ettei joihinkin saisi moisia laittaa.

Virtaahan noi haukkaa syttyessään kohtuullisen paljon, mutta se on hetkellistä joten piuhoissa riittänee varat kaikissa bemuissa.
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
Re: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #2 : 09.01.10 - klo:19:31 »
Umpiosta löytyy merkintä DC, joka tarkoittaa lähivaloxenonia. Automaattista korkeudensäätöä ei prätkissä vaadita.

Poissa atomic

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1021
  • R1200GS LC Triple Black
Re: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #3 : 09.01.10 - klo:19:32 »
Olisko umpionlasissa tai heijastin pinnassa erinlainen kuvio mikä tekee xenonin hyväksytyksi ?
"Vain eksymällä voi löytää jotain uutta"

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
Re: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #4 : 09.01.10 - klo:19:39 »
Xenonissa umpiolasin pitää olla sileä. Tuo DC-merkintä vaaditaan, jotta umpio olisi hyväksytty lähivaloxenoneille, DR=xenon pitkät ja DCR=xenon lyhyet ja pitkät.

Poissa sysija

  • Sport
  • *
  • Viestejä: 85
  • R 1250 RT
Vs: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #5 : 02.08.10 - klo:16:52 »
Nyt on Xenon valo paikalla k 1200 gt :ssä ei pala ylimääräisiä valoja mittaritaulussa.
Pientä askartelua asennus vaati mutta valoteho on nyt aivan toinen .

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
Vs: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #6 : 16.08.10 - klo:09:05 »
Minkä satsin asensit? Onko E-hyväksytty? Asennuksesta olisi kiva saada lisää matskua.

Poissa Entelodontti

  • HP
  • *
  • Viestejä: 309
  • K 1200 R
Vs: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #7 : 16.08.10 - klo:15:23 »
Xenonissa umpiolasin pitää olla sileä. Tuo DC-merkintä vaaditaan, jotta umpio olisi hyväksytty lähivaloxenoneille, DR=xenon pitkät ja DCR=xenon lyhyet ja pitkät.

Mites kun mulla lukee R:n pimeydenpoistajissa HCR ja sekin vaan kaukovalon lasissa?
Lähivalossa ei lue mitään, lasi on kyllä sileä.
-Ei tässä iässä enää jaksa aikuistua...-
-BMW K1200R hybridi, polttaa bensaa ja kumia-

Poissa sysija

  • Sport
  • *
  • Viestejä: 85
  • R 1250 RT
Vs: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #8 : 16.08.10 - klo:19:28 »
Kauppa on tämä
http://www.euro1supply.com/xenon-valot-xenon-muutossarjat-c-2654_2710_2843.html?language=fi

Asennus ei ollut vaikea tuulilasi ja yläsuoja pois ja  mittaristo pois paikaltaan ei tarvi edes johtoja irroittaa.
Tilauksessa ohut Ballast: ultra-slim.Paikka löyty hyvin. Lampun muovisuojaan pieni reikä johtojen
läpivientiin..

Poissa Kunkku

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 53
Vs: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #9 : 16.08.10 - klo:20:21 »
   Minun tietääkseni ei ole yhtään moottoripyörän umpiota, mihin tuollainen jälkiasennusxenon olisi laillinen. Ei se Xenon-sarjan E-hyväksyntäkään välttämättä mitään merkitse, jos sitä ei ole hyväksytty tähän ko. ajoneuvoluokkaan. Varmasti laillisia Xenon-valaisimia ovat vain ne, joissa on valmiiksi Xenon-poltin. Ja harvoin näyttää noilla muutossarjoilla saatavan kelvollista valokuviota. Usein hajavaloa ylöspäin tulee niin paljon, että heijastavat liikennemerkit hehkuvat kaukana pyörän edessä. Sitten noissa muutossarjoissa on aika usein vielä se ongelma, että syttyvät mokomat kovin hitaasti. Viime vuonna tuli puuhattua niiden kanssa niin paljon, että ei tarvitse puhua vain muiden kokemuksista. Parhaimmillaan omassa Gessussa surisi kuusi ballastia.
   Tänä kesänä valoa on PALJON enemmän, vaikkei niitä ballasteja ole kuin kaksi.
Tunnetusti vanha pieru ja muutenkin ikävä ihminen.

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
Vs: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #10 : 17.08.10 - klo:08:14 »
k13gt:n umpio on laillinen, siitä löytyy
asianmukaiset hyväsynnät. hajavalo on
varmasti ongelma, mutta juuri siksi pitäisi
olla kaikki palikat hyväksyttyjä.

Poissa Ottopoika

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 19
Vs: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #11 : 17.08.10 - klo:13:11 »
   Minun tietääkseni ei ole yhtään moottoripyörän umpiota, mihin tuollainen jälkiasennusxenon olisi laillinen. Ei se Xenon-sarjan E-hyväksyntäkään välttämättä mitään merkitse, jos sitä ei ole hyväksytty tähän ko. ajoneuvoluokkaan. Varmasti laillisia Xenon-valaisimia ovat vain ne, joissa on valmiiksi Xenon-poltin. Ja harvoin näyttää noilla muutossarjoilla saatavan kelvollista valokuviota. Usein hajavaloa ylöspäin tulee niin paljon, että heijastavat liikennemerkit hehkuvat kaukana pyörän edessä. Sitten noissa muutossarjoissa on aika usein vielä se ongelma, että syttyvät mokomat kovin hitaasti. Viime vuonna tuli puuhattua niiden kanssa niin paljon, että ei tarvitse puhua vain muiden kokemuksista. Parhaimmillaan omassa Gessussa surisi kuusi ballastia.
   Tänä kesänä valoa on PALJON enemmän, vaikkei niitä ballasteja ole kuin kaksi.

Olisiko sulla jäänyt H7-korvaussarjaa ja haluaisitko lupua siitä? Kenen valmistama sarja on?

Poissa map

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 43
  • suzuki Hayabusa
Vs: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #12 : 18.12.11 - klo:06:33 »
onko kukaan yrittänyt laittaa/ laittanut normaaleja isoja pallasteja K12GT:hen.Vois talvi-iltojen kuluksi asennella pitkiin valoihin. Itsellä jäänyt autosta neljä kipaletta tarvike xenoneja hyllyyn.

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Jälkiasennus xenon
« Vastaus #13 : 20.12.11 - klo:10:10 »
Xenon syttyy aika hitaasti, liekö hyvä pitkissä?

Poissa map

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 43
  • suzuki Hayabusa
Vs: Jälkiasennus xenon
« Vastaus #14 : 21.12.11 - klo:16:28 »
Xenon syttyy aika hitaasti, liekö hyvä pitkissä?
Autossa oli lyhyissä ja pitkissä tarvike xenonit, eka sytytys oli hidas. seuraavilla kerroilla syttyi saman tien niin kauan kun polttimot olivat lämpöiset. Jos joutui ajamaan lyhyillä useita minuutteja niin taas eka sytytys oli hidas.

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal