Kirjoittaja Aihe: Miksi K16?  (Luettu 13282 kertaa)

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
Miksi K16?
« : 05.10.13 - klo:21:10 »
Oli gessukuume, kun tuli tuo vesives, eiku gs. Kävin kahdella ajelemassa, toinen oli 7 tkm ajettu ja toinen alle tonnin. RT:hän mulla oli silloin itellä. Pettymys oli suuri koeajojen jälkeen. Gessua kehuttiin tärinättömäksi, mutta kumpikin täristi ohjaustankoa niin, että kädet puutui, vaikka käytin vakkaria paljon. RT ei ikinä tärissyt, tutisi moottoritienopeuksissa joskus. Toinen asia, joka häiritsi, oli se, että äänet olivat kuin ducatissa, persoonallisuus mennyt.
Kävin sitten ajamassa K16GT:n ja sehän vei mennessään, hulluus iski taas, tää on nyt seitsemästoista moppeli mulla.

Poissa mchuurre

  • Jäämerenvalkoisentienvanhempikardaanijutaaja
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1116
  • K1200LT, K100RT bis, R1100GS, XL600V AKOW
    • http://www.elisanet.fi/marja-liisa.kukkonen/
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #1 : 05.10.13 - klo:22:17 »

Kävin sitten ajamassa K16GT:n ja sehän vei mennessään, hulluus iski taas, tää on nyt seitsemästoista moppeli mulla.

Gongratulations ! shakehands

...et sitten LT:tä koskaan kokeillut?....
"Kaikki näkyvä, on vain ajallista"
"Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi"
http://www.youtube.com/user/mchuurre/videos?view=0

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #2 : 06.10.13 - klo:09:28 »
En, jotenkin ei ole iskenyt. Silloin, kun LT olisi ollut ajankohtainen,  niin oli liian kallis.

Poissa aLTa

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 46
  • K1200 LT
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #3 : 09.10.13 - klo:22:36 »
kävimpäs muuan viikko sitten kokeileen 16gt.tä, hmm, lt.n jälkeen ristiriitaisia tuntemuksia. .Toisaalta Tietysti moderni fiksu mopo mutta. .tuli vaan mieleen et liikaa muistuttaa fjr.rää ynms. odotin enemmän "arvokkuutta" ehkäpä uusista ei parempaa löydy ku 16 gtl, miten lie 18 wingi?

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #4 : 13.10.13 - klo:16:12 »
Mulla on ollut kolme fjr:ää, ja täytyy sanoa, että ei pätkääkään muistuta sitä. FJR on karkea, huono jousituksinen ja tärisee just eniten käytetyissä nopeuksissa. Tämän vuoden mallia en ole ajanut. Jos väkisin täytyy japseista vertailukohta löytää, niin gtr on lähinnä, gt vaan liikkuu sulavammin.

Poissa obelixxx

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 26
  • BMW 1600 GT
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #5 : 10.11.13 - klo:12:29 »
Mun pyörä ( 1600 GT ) oli huollossa ja sain 1200 RT sijaispyöräksi.
RT:n värinät oli sitä luokkaa en tajuu miten sillä voi edes ajaa pitempiä matkoja, mutt silti on suosittu matkapyörä?
Varsinkin pienissä nopeuksissa tärinät oli hitonmoiset.
Eukkokin oli kyydissä ja totesi että ihan kuin olis piikin kyydissä tilojen puolesta.  hesse_blink
Noh kuka tykkää mistäkin pyörästä hesse_blum

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #6 : 10.11.13 - klo:17:44 »
No onhan tuolla tien päällä kaikenlaista muutakin, joita täytyy ihmetellä. Vaatii oman huumorinsa vissiin. Ajaahan jotkut nissanillakin, yms.  :D

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #7 : 10.11.13 - klo:19:58 »
Minulle kävi vähän sillain, että luulin haluavani K 16 GT:n ja sellaisen sitten 2011 loppukaudesta hankin. Jo heti kättelyssä alkoi arveluttaa, että mitähän oikein tulikaan tehtyä.. Ajattelin kuitenkin, että jospa sen kanssa seuraavana kesänä pääsisi sinuiksi.
Vaan en päässyt  hedari ja vaihtoonhan se meni. Hieno pyörä, mutta ei vaan minulle se oikea. Sinänsä tuossa kokeilussa harmita kuin rahan meno.
« Viimeksi muokattu: 10.11.13 - klo:23:18 kirjoittanut j@ck »

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #8 : 11.11.13 - klo:12:35 »
Minulle kävi vähän sillain, että luulin haluavani K 16 GT:n ja sellaisen sitten 2011 loppukaudesta hankin. Jo heti kättelyssä alkoi arveluttaa, että mitähän oikein tulikaan tehtyä.. Ajattelin kuitenkin, että jospa sen kanssa seuraavana kesänä pääsisi sinuiksi.
Vaan en päässyt  hedari ja vaihtoonhan se meni. Hieno pyörä, mutta ei vaan minulle se oikea. Sinänsä tuossa kokeilussa harmita kuin rahan meno.

Jotenkin haistelin syysmiitissä jo et sun hapitus on aavistuksen "sporttisempi", eikä mene kauaa kun K16GT menee vaihtoon ja oikeeseen osui. hesse_wink2

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #9 : 12.11.13 - klo:11:43 »
^Niin.. Rehellisesti sanoen on useammankin kerran käynyt mielessä kysymys "Miksi K 16"  :-[
« Viimeksi muokattu: 12.11.13 - klo:11:47 kirjoittanut j@ck »

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #10 : 13.11.13 - klo:20:07 »
Mun pyörä ( 1600 GT ) oli huollossa ja sain 1200 RT sijaispyöräksi.
RT:n värinät oli sitä luokkaa en tajuu miten sillä voi edes ajaa pitempiä matkoja, mutt silti on suosittu matkapyörä?
Varsinkin pienissä nopeuksissa tärinät oli hitonmoiset.
Eukkokin oli kyydissä ja totesi että ihan kuin olis piikin kyydissä tilojen puolesta.  hesse_blink
Noh kuka tykkää mistäkin pyörästä hesse_blum

Ehjä RT ei tärise, kuudella olen ajanut ja yhdellä niistä 31tkm. Tärinän syynä voi olla eturengas, kannattaa käyttää Misukkaa.

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #11 : 13.11.13 - klo:20:10 »
^Niin.. Rehellisesti sanoen on useammankin kerran käynyt mielessä kysymys "Miksi K 16"  :-[

Piti tänään ihan käydä vielä testaamassa ja kyllähän se siinä on, se on paras. No, jollekin muulle voi olla joku muu.

Poissa mara h

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 224
  • K 1200S MV Agusta F4R
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #12 : 14.11.13 - klo:06:33 »


Ehjä RT ei tärise, kuudella olen ajanut ja yhdellä niistä 31tkm. Tärinän syynä voi olla eturengas, kannattaa käyttää Misukkaa.
[/quote]
Obelixxx tarkottaa varmaan koneen tärinää ja tutinaa,boxeri ja vtvini tärisee ja tutisee jollain kierrosluvulla aina,vaikka tekis mitä,no ehkä jos kone tanko ja tapit kumitetaan irti rungosta niinkun monessa 70-luvun vehkeessä,niin ne ei tuntuisi matkustajille,mutta se vaan ei nykysin koneen osalta ole mahdollista koska se on osa kantavaa rakennetta.Minuakin on aina vaivanneet kaikki tärinät ja vapinat (myös viikon putken jälkeen) mutta ne on myös aika yksilö kohtaisia,siis pyörissä

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #13 : 14.11.13 - klo:18:43 »
RT:llä tutinaa on, jos vedättää alle 1500 rundin ja kuormaa on päällä tai ajovastusta, ei siinä muuta ole tullut vastaan.

Poissa mara h

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 224
  • K 1200S MV Agusta F4R
Vs: Miksi K16?
« Vastaus #14 : 14.11.13 - klo:19:11 »
Ainakin kaikki boxerit millä mie olen ajanut ovat joillain kieroksilla tärisseet,mikä on tuntunut satulassa,tapeissa tai ohjaustangossa,joissain on peilit sumentunu,esim, R1100S yli neljäntonnin alko sellaset värinät ettei paremmista väliä,kun taas -90 luvun alun naku R1000 värisi huomattavasti vähemmän,niinkuin tuossa edellisessä kirjotuksessa totesin,oon huomannu että värinät on erilaisia saman mallin eri yksilöidenkin välillä 03Biker

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
eilen kello 10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal