Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Viat & Huollot / Vs: Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ?
« Uusin viesti kirjoittanut hidas57 23.01.23 - klo:12:39 »
Valmiina tehtaalta. Jokainen voi tunnustella tai peräti katsoa onko tunnelin loppupäässä alapuolella sellainen noin 3cm pitkä kolmiomainen reikä, joka omassani on. Ihmettelen jos ei löydy jokaisesta K12/K13 pyörästä.
22
Viat & Huollot / Vs: Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ?
« Uusin viesti kirjoittanut Jussipolo 23.01.23 - klo:08:10 »
Mulla ainakin K1200R sportissa (-07) on jo se reikä, eikä todellakaan ruosteongelmia. Veikkaisin S-mallista myös löytyvän.
Jaa. Onko se niin kuin tehtaalla tehty jo valmiiksi? Mutta hyvin on toiminut systeemi vaikka 17 vuotta pyörällä ikää.
23
Viat & Huollot / Vs: Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ?
« Uusin viesti kirjoittanut hidas57 18.01.23 - klo:15:15 »
Mulla ainakin K1200R sportissa (-07) on jo se reikä, eikä todellakaan ruosteongelmia. Veikkaisin S-mallista myös löytyvän.
24
Viat & Huollot / Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ?
« Uusin viesti kirjoittanut Sytky 14.01.23 - klo:17:59 »
Gessun kardaanitunneli saa vesireiän. Miten Ässän tunneli eroaa Gessun vastaavasta ? Onko kutsua odotettavissa ?
25
K1200S & K1300S / Vs: K1300S kokemuksia ja korjausopasta
« Uusin viesti kirjoittanut Jussipolo 13.08.22 - klo:22:01 »
Mulla kaksikin vakiopleksiä. Ei ole kokemusta muista plekseistä. Kuljettajan korkeus pleksin jättöviimaan aiheuttaa melun. Itse kun nousen hieman ylemmäs, noin 10 cm niin melu lakkaa. Pyörteet tulee korviin vakiopleksillä. Korvatulppia käytän, joten ei ongelmaa.
26
K1200S & K1300S / Vs: K1300S kokemuksia ja korjausopasta
« Uusin viesti kirjoittanut petehak 12.08.22 - klo:15:29 »
kiitos vinkeistä ja linkistä, tuoltahan manuaalin saikin ladattua.
hyvin on pelannut tähän saakka.
Pleksi tuntuu vähän matalalta maantienopeuksissa, tuuli iskee melko lailla. Mahtaisiko tuollainen MRA Vario Touring auttaa asiaa...
 
27
K1200S & K1300S / Vs: K1300S kokemuksia ja korjausopasta
« Uusin viesti kirjoittanut Jussipolo 02.08.22 - klo:09:14 »
Minulla on kokemusta K1200S pyörästä. 2005 vuosimalli. Omallani olen itse ajanut sen 138000 km itse 12 vuoden aikana. Uusittu on vaikka mitä, mutta kuluvaa osaa. Se mitä 1300s mallista ei yleensä mene, on polttoainetankin anturi. 1200S mallista ja samanvuotisista gs, gt, rt malleista se nk. filmianturi menee. Mulla mennyt 6 kpl. Viimeisin vaihdettu 2019 ja toimii hyvin edelleen, koska käytän 98E5 bensaa, etanoli sen tappaa. 1300S mallissa on se kohomalli niinkuin autoissakin. Muuten on vaihdettu laakeria, jarrupaloja, perushuoltoa. Kytkin uusittiin kokonaan 120000 km kohdalla. Kytkinkori äänteli, tyyppivika kun jouset helisee, kaikki uusiksi. Ei luistanut mutta samalla uusittiin. Vesipumppu vaihdettiin 150000 km:n kohdalla, halusin, vaikka ei vikaa. Sitä kun ei halua jäädä välille.
Kardaaniin vaihdettiin laakerit ja stefat 120000 km:n kohdalla. Muutoin peräöljyn vaihtoa 20000 km:n välein. Iskarit on orkkikset, samoin jarrulevyt. Matka jatkuu... Kohti 200000 km. R1250RT on jo mielessä... Josko semmonen sitten seuraavana...
28
K1200S & K1300S / Vs: K1300S kokemuksia ja korjausopasta
« Uusin viesti kirjoittanut Bem-Ari 30.06.22 - klo:20:18 »
Tuosta linkin vasemmasta reunasta valitset BMW:n mallin ja sitten scrollaat inforuutua alas,niin sieltä löytyy korjaamokirja ladattavaksi. https://bmwwiki.org/models/bmw-k1200gt.html
29
K1200S & K1300S / Vs: K1300S kokemuksia ja korjausopasta
« Uusin viesti kirjoittanut mp71 30.06.22 - klo:12:09 »
K1200Ssän löysin korjaamomanuaalin Ebaysta. Sieltä etsisin. Pääosin K1200S manuska käy myös K1300seen.

Kohtuu varmatoimisia nuo on minusta olleet. Jollain aikavälillä varmaan voi tulla vastaan jotain pientä. Esim. keulan pallonivelet, joissain ollu sähkökatkaisimissa vikaa jne. Kytkin, jos alkaa kovasti ravistaan tai röklättään voi se tarvia remonttia - Saksan Ebayn kautta löytyy aika hyvin minusta osia.
30
K1200S & K1300S / K1300S kokemuksia ja korjausopasta
« Uusin viesti kirjoittanut petehak 27.06.22 - klo:13:30 »
Hei,

Uusi kulkija tällä foorumilla, tuli hommattua vm-09 50tkm mittarissa oleva kulkupeli.
Mitähän tämän kanssa on odotettavissa? Onko jotain erityistä seurattavaa?

Löytyyköhän tähän korjausopasta jostain?



Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10