BMW Sportbikes Finland

Ajovarusteet => Kypärät, vaatetus, puhelimet yms. => Aiheen aloitti: bin laden - 14.01.15 - klo:18:10

Otsikko: Airhawk2
Kirjoitti: bin laden - 14.01.15 - klo:18:10
Tuli sitten ostettua viime kesänä Airhawk2 ilmatyynyt takapuolen alle. Kesällä 2014 tuli ajettua n. 20000 km.
Päivämatkat jotka olivat yli 500 km, menivät kivutta kun Airhawk oli takapuolen alla. Nordkappin reissu oli 5 päivää ja melkein 4000 km oli ajoa yhteensä. Esa jousituksen säätö ja ilmatyyny oli kuin samettimatolla olisi ollut. hesse_biggrin

Lyhyille alle 500 km päivämatkoille sitä ei tarvitse laittaa, mutta kun ajelee kellon ympäri niin, tässä huru-ukko iässä alkaa kaivata mukavuuksia. Nuorena sitä tuli ajeltua parhaimmillaan 36000 km kesässä ja takapuolen puutumiset ei käynyt mielessäkään. Jos takapuoli puutuu niin seuraavaksi jämähtää selkä ja sitten jalat. Toiset ne ostelevat kalliita geelisatuloita, käyttää lampaantaljaa, puukuula-alustaa tai sitten ostaa jonkun bemarin comfort satulan.

alla vähän juttua (s.64) :

https://www.joomag.com/magazine/mag/0460423001408068588?feature=archive

http://www.airhawk.net/


Otsikko: Vs: Airhawk2
Kirjoitti: j@ck - 15.01.15 - klo:00:31
Tuollainen oli minullakin aikoinaan K 12 ässässä ja kyllähän se reissussa oli asiaa. Kuitenkin Airhawkin ulkonäkö oli mielestäni hmm.. aika  633 ja vähintäänkin huonosti pyörän tyyliin sopiva.
Miksiköhän muuten ässien vakiopenkit ovat vuodesta toiseen kuin piinapenkkejä.. Tai paremminkin, miksiköhän comfort-malli ei ole vakiopenkki, se normi lautapenkki voisi olla valinnaisvaruste masokisteille  hesse_wink2

Nykyisessä ajokissa on tuo orggissatulan comfort malli. Se ei ole lisäpehmusteita kaivannut ja on muutenkin mukava. Ainakaan minulla ole pienintäkään tarvetta tehdä siihen muutoksia.