Ihan loogisen näköinen nopeuskäyrä.
Jos X-akselia venyttäisi, niin näkisi tarkemmin esim. nopeudet 1000m kohdalla ja sen jälkeen vaikka 100m välein. Tolla mittakaavalla näyttää että kiihtyy vedon loppuun asti, mutta todennäköisesti viimeisten 100 tai 200 m matkalla nopeus kasvaa enää hyvin marginaalisesti.
Ihan rajoittajalle ei välttämättä jaksa kiertää, koska silloin ollaan jo laskevalla tehokäyrällä. Mun mielestä välitykset kannattaa valita niin, että tavoitenopeus saavutetaan (noin2% vetoluisto huomioiden) maksimitehon kierrosluvulla. Mulla on duunissa HP4:n tehomittauskäyrä, täytyy siitä huomenna vilkaista millä kierrosluvulla se antoi maksimitehon, sama konehan noissa taitaa olla.
Muoks.
Huipputeho näyttää tulevan noin 900rpm ennen kierrosluvun rajoitinta.