BMW Sportbikes Finland
Sporttipyörät => K1200GT & K1300GT/K1200RS & K1100RS => Keskustelua pyöristä => Aiheen aloitti: jussita - 18.02.10 - klo:13:05
-
Tulinpa eilen ostaneeksi Motorrad-lehden numeron 4/2010, jossa oli K 1300 GT:n kestotestin väliraportti. Sellaisethan ovat tyypillisesti vikalistoja, mutta silti -vaikka se vähän arveluttavaa onkin tällä meidän BMW-uskoon tulleiden foorumilla julkaista- skannasin sen tähän ainakin jutun juureksi.
Lisäsin tuohon pdf:ään etusivulla olevaan yhteenvetoon testitapahtumat suomeksi, samoin viimeisellä sivulla olevan BMW:n kommentin.
-
Hitto, siinähän on vikoja, olkaamme silti uskossamme vahvat. BMWsmile bowdown
Kiitos artikkelista Jussita.
-
Hitto, siinähän on vikoja, olkaamme silti uskossamme vahvat. BMWsmile bowdown
Kiitos artikkelista Jussita.
Viimekesä kysyi kyllä hiukan uskoa..... angry hedari Ollan vahvoja! horisko (K1200GT-06)
Takaperä rikki, n.44500km. kustannusarvio n.2000e, n. 49000km:n kohdalla vikacoodi 617D, korjauskustannusarvio, n.2000e + työt. hesse_blushing Hiukan halvemmalla selvisi, kun korjasin itse, takaperä, tiivisteet ja laakerit n.250e + työt, integral ABS -tehostin ebay:sta n. 600e, tietysti piti hankkia ohjelmointi/vikacoodit -lukulaite, sille saattaa tosin olla käyttöä myöhemminkin. hali_peukku
Suurin harmi takaperä "vaivoista" oli IBA NG72-ajosuorituksen keskeytyminen...mutta... ehkä joskus ,myöhemmin uusiksi. :mrgreen: