Minäkin ihmettelin että mikä asc. Logger, kerroppa mielipiteesi, onko abs:stä hyötyä radalla, vai pikemminkin haittaa, kun aiheuttaa kuulemma enemmän riskitilanteita. Itse olen pähkäillyt, että ei ehdi hitu-ukko mukaan, kun mutkaan tullessa kallistuksen aikana etupyörän pito irtoaa. Eikös se ole silloin menoa joka tapauksessa.
Tehdaslisävarusteet: * Sport ABS-jarrut vakiona * Sport ABS + ASC luistonesto, autoverollinen hinta 430,65 € * Vaihdeavustin, autoverollinen hinta 570,28 € * Varashälytin, autoverollinen hinta 324,94 €
Tuo vaihdeavustin on toteutettu aika metkasti. Se katkoo polttoaineen suihkutusta eikä sytytystä, kuten yleensä paremmissa shiftereissä on totuttu näkemään.
Lainaus käyttäjältä: Random - 10.04.11 - klo:06:48Tehdaslisävarusteet: * Sport ABS-jarrut vakiona * Sport ABS + ASC luistonesto, autoverollinen hinta 430,65 € * Vaihdeavustin, autoverollinen hinta 570,28 € * Varashälytin, autoverollinen hinta 324,94 €Itse olen törmännyt termeihin: Race-ABS ja DTC (esim. mallistoesite 2011)Asian vierestä hieman. Tuo vaihdeavustin on toteutettu aika metkasti. Se katkoo polttoaineen suihkutusta eikä sytytystä, kuten yleensä paremmissa shiftereissä on totuttu näkemään.Tällä ratkaisulla tuo vaihdeavustin ilmeisesti saadaan toimimaan myös normi katukäyttäjillä paremmin. (pienillä kierroksilla ja pintakaasulla)
No katti kans kärähtää, jos semmonen löytyy jos pätkii sytytystä (muttei bensaa) eli sytytyksen pätkiminen ei toimi katin kans. Voi olla yks syy.
Mielenkiintoista, että bemarin systeemi polttaa vaihtaessa bensaa pakoputkessa, jopa näkyvällä liekillä.
Sytytystä pätkivät toimivat sen sijaan hyvinkin eleettömästi. Pitänee kysellä tietävämmiltä noiden toteutustapojen eroista. Tuskin siihen on arpomalla päädytty.
Kiva olis kuulla kommentteja.Lehdistö kommentoi bemarin "assistenttia" kyllä erilailla toteutetuksi kuin normi quickshifteriä.Tosi saksalaisinsinööri olis suunnitellut vasempaan kahvaan 6 tai seitsemän eri asentoa joista valita pätkitäänkö bensaa, sytytystä, naapurin sytytystä yms.