Itse v1998 ostin uutena samanlaisen laitteen ja kurvailtiin pitkin eurooppaa 0-38tkm..
Öljyinä käytettiin castrolin tuotteita, koneeseen ns "auto öljyt" eli ei niitä joissa on märkäkytkimen vaatimaa kitka lisäaineita.
Öljyt + suodatin tuupattiin silloin 5000km välein ulos. (eka 1000km kohdalla, sitten 5000km jne..)
Syy oli se kun silloin oli myös noilla "omaisilla" virkapyörinä sama laite ja kyseltiin niiden huolloista.
Ajoneuvo vastaavat sanoivat että välillä mopot saa oikeesti kovaa kättä ja välillä pitkiä mateluita ruuhka-ajossa jolloin koneet käy oikeesti kuumana.
Jolloin 5000km välein uutta öljyä koneeseen jotta saadaa pidempi elämä.. Samaa aloin noudattaa omassakin kun välillä mentiin euroopassa lujempaa mitä taidot edellytti..