BMW Sportbikes Finland
Sporttipyörät => Muut mallit => Keskustelua pyöristä => Aiheen aloitti: ttdriver - 05.10.10 - klo:13:31
-
Paljon kuvia löytyy täältä. (http://clubmototuristi.forumfree.it/?t=48776530)
Teknisiä tietoja löytyy täältä. (http://www.kog.it/sito2/index.php?option=com_content&view=article&id=168:k1600gtl-specifiche-tecniche&catid=64:bmw-k1600gtl-foto-e-caratteristiche)
-
Englanninkieliset (US) lehdistösivut ja 124 kuvaa:
LINKKI (https://www.press.bmwgroup.com/pressclub/p/us/pressDetail.html?outputChannelId=9&id=T0086033EN_US&left_menu_item=node__5857#phototab1)
-
Liian Matkapyörä! horisko ;D
-
No tuo GT näyttää tuossa videossa ihan hyvältä vähän reippaampaankin matkailuun:
https://www.press.bmwgroup.com/pressclub/p/pcgl/tvFootageDetail.html?docNo=PF0002989 (https://www.press.bmwgroup.com/pressclub/p/pcgl/tvFootageDetail.html?docNo=PF0002989)
-
No jo on sohva (ainakin sillä hienolla takalukulla selkäpehmustein) :mrgreen: ja melkoinen lahna, oliko 348kg, kai tässä jo on pakki? Siihen ei tuo italian taito riittänyt.
-
Liika painoa.
-
Kyllä tuosta vielä hyvä ratapyörä tulee. Hiilaria kehiin! hesse_yahoo
-
Pressitidote englanniksi spekseineen (http://bmwsuperbikes.com/BMWSB_K1600GT_GTL_EN_US.pdf)
-
Tosi pieneltä näyttää GT:n ja GTL:n erot, mutta jos vertaa suoraan sivusta otettuja kuvia niin - totta! - GTL on hieman pidempi (takalaukku), stonga tulee lähemmäs kuskia ja kuskin tapit on alempana. "Helppo" tapa tehdä luxury touring hesse_biggrin.
-Anssi
-
Jos tuo GTL on tarkoitettu LT:n korvaajaksi niin sehän on lähes 40 kg kevyempi joten ei se nyt siinä mielessä painava ole.
Toki jos K 13 GT -> K 16 GT vaihto mielessä niin silloinhan tuota eroa elopainoon tulee lähes saman verran toiseen suuntaan.
-
BaijerilainenMaatalousWekotin laittaa hihnalta ulos oikeasti uusia asioita moottoripyöriin: ajovalot, kosketusnäyttö,..
Ja sitten offtopic osastolle:
Onko japanilaiset jääneet kehityksessä jälkeen? hesse_blink
- S 1000 RR vei tehon ja elektroniikan uudelle tasolle, myös käytännössä eikä vain tehtaan mainoksissa.
- Honda hypetti VFR:ää kovasti tyyliin "kaikki muuttuu" mutta perinteinen moottoripyörähän VFR loppujen lopuksi on, etenkin verrattuna tulevaan GT/GTL:ään. Uuden matkapyrän rakenteetkin on on melko kehittyneitä, niin moottorissa kuin rungossa. Toivottavasti ratkaisujen kestävyyskin on saatu varmistettua.
- Jammun uuden Super Teneren moottori on, huolimatta 2000 luvun tekniikasta, suorituskyvyltaan kehnompi GS:n moottoria (joka oli jo rippikouluikäinen toisen maailmansodan aikana).
Euroopassa tehdään japanilaisille uutta kopioitavaa ja miettimistä miten kuroa europyörien kuten BMW, Ducati etumatkaa kiinni. Tuntuu että japsien ainut etu on luotettava tekniikka. reps
Oman merkin kehuako, miten niin muka? hesse_blum
-
BaijerilainenMaatalousWekotin laittaa hihnalta ulos oikeasti uusia asioita moottoripyöriin: ajovalot, kosketusnäyttö,..
Katoin samaa TFT näyttö, aika vanhaa tenologiaa, mistäköhän ne tollasia enää edes löytää, varmaan siitä naapurimaan Philipsin teoksia. Huh huh.... icon_rolleyes Ois nyt edes virransäästömielessä OLED näytön siihen tempasseet. :mrgreen:
-
No jos ei Bemut kelpaa, niin miten olisi tämmoinen? Terveisiä Kölnistä muuten.
-
Hienoja pyöriä. Pakoputken aukot (3 pystyä/putki) ei minusta sovi pyörään. GT olisi räyhäkkäämpään ajoon. Kuin GS...maailman ympäri helposti ja mukavasti...mutta asfalttia pitkin. Viimeistely viimeisen päälle ja NAVI valmiina. Hieno juttu. HInta on varmasti omaa luokkaansa, mutta tuommonen maksaa. Ajelen ässällä, ilman esaa mutta pärjään kyllä. Ei ole tullut vielä kokeiltua, niin ei osaa vaatiakaan.
-
Koskahan ne väsää tuosta 1600 S:n.Siitähän tulis kunnon sporttourinkipeli. hesse_ok