No niin nyt sitten ajokausi varmaan muillakin alkanut niin heman fiilistelyitä miltä pärrä tuntuu.
No muutama asia enisn.
Ilmeisesti se sisäänajo-softa rajoittaa aika oleellisen paljon pyörän luonnetta joten koitan tässä kuvailla muita asioita.
Rehellisesti sanottuna tuo elektroniikka jota pyörässä hehkutettu on mielestäni aika paskaa.
Jopa tolla Rain modella tuo laite kampeaa pystyyn suht herkästi, mutta se keulimisen esto tekee varsinaisen kengurun koko pelistä ja pyörä kampee ylös alas aikas valtoimenaan ja tekee kyllä mielestäni enemmän hallaa kun hyvää kun tuollalailla katkoo, (siis tilanteessa jossa ei tieten tahtoen ala keventää vaan täyskaasukiihdytyksessä).
Toki tuossa on tottumattomutta ja tuollainen rajoitus onkin itselleni aikas uutta.
Plussaa elektroniikasta varmasti on pidemmässä juoksussa enemmän kuin miinuksia mutta nyt muutaman ajokerran jälkeen tuo jäi oikeastaan päällimmäisenä mieleen ja varmaankin ainoaksi miinukseksi.
Plussia onkin sitten aikas paljon, siinä missä se elektroniikka rajoittaa tiettyjä "ajajavirheitä" se voi tarpeen tullen myös pelastaa huonolta tilanteelta ja todistettavasti ainakin tuo sutimisenesto toimii kun oikein yritti saada rengasta lyömään tyhjää niin se ei onnistu
Ajossa pyörä on aivan loistava ja luottamusta herättävä. Hyvin jaksaa vetää +4000rpm ja muutenkin ajettaessa vakaan oloinen mutkissa.
Tehoista ei tässä vaiheessa voi vielä puhua kun on se gimp-moodi päällä ja leikki loppuu jo 9000 kierroksen kohdalla. Quickshifteri on aikas hauska lisävaruste vaikka tuskinpa se ratapäivien lisäksi mitään iloa tuo, hasuka kuitenkin ja toimii nätisti ja saa pyörän kuullostamaan aika hauskalta.Mitaristo on aika monipuolinen ja oikeastaan kaikki tarvittava löytyykin helposti, kunhan jaksaa ensin opsikella manuaalia.
Jarrut ovat aivan mahtavat, ei ole _missään_ pelissä ollut tälläistä luottamusta herättävät jarrut...ei mene lukkoon, puree kun synti ja tuntuma on oikein hyvä.