No niin, projekti etenee ( jollain tavalla )Tapahtunut : Otin katteet pois jne, katselin mittarilla virran tulot, releeltä ei tule virtaa pumpulle.Tankkia en ruvennut irroittamaan, vaan laitoin pyörän valtuutettuun huoltoon. Se on nyt ollut siellä pari viikkoa, eilen sitten ilmoittivivat, että vika ei ole releessäkään. Jota veikkasin. eikä boxissa, se toimii toisessa pyörässä ok.Ovat kuulemma tehneet kovasti töitä. Maksaakohan " tutkiminen " jotain ?? huoh. Virtaa vaan ei edelleenkään tule pumpulle, niinkuin pitäisi. Pumppu siis kyllä toimii, jos akulta ottaa suoraan virran.Ovat tarjoamassa 1.500 € maksavaa johtaosarjaa. Eli piuhasetti uusiksi.Ehdotin, että ohittavat sen releelle menevän johdon ja syöttävät ohitusjohdolla virran suoraan siihen. Saapa nähdä, toimiiko.. En ymmärrä, mikä v.. tuossa voi olla.
Olin tuossa pari viikkoa reissussa..ja sinä aikan asiat etenivtä suotuisasti. Eli piuhasetti vaihdettu, ja tadaa.. toimii. Ostin sarjan Ebayn kautta. vm - 2004 ja ihan uutta vastaava. uusi piuhasarja olis maksanut marmorilla 1400 € :-)) Asentaja tuumasi vian olevan jossain johtojen uumenissa, epäili murtumaa. No, pääasia on, että pelaa.Tuossa uudessa johtosarjassa muuten on valmiina liitäntä vakionopeus säätimille. Mielenkiintoista, josko ostais sellaisen, ja kokeilis.. Ei kai sen kytkentä mahdoton juttu ole.
MoiThx, eipä ole kallis palikka. Mielenkiintoista, jos vakionopussäätimen saa noin näppärästi asennettua. Sähköllähän se tietty toimii, ja varmaan noissa on valmiina boxissa setup cruise controllerille. Ois se kyllä hyvä, kun ajaa pitkää siivua.
Youtubesta löytyi aika hyvä kuvaus koko setistä. http://m.youtube.com/watch?v=2ov3-jdII6AItsessään tuo katkaisija / kytkin ei vielä riitä. Lisäksi tarvitaan cruise controll unit, pari mikrokytkintä ja kaapelit ruiskulle. Meno-paluu. Olishan se ollutkin muuten helppoa !