no joo ,en nyt tiedä, josko tämä tulee ihan oikeaan kohtaan, kun kännyllä surffaan, mutta mulle tulee mieleen vanha sanonta; jos et pärjää asentajana, luet teknikoksi. Jos et pärjää teknikkona, niin luet insinööriksi. Eli tää pitää suhteuttaa noihin pyörien tehoihin. On mukava katsella ratapäivillä, kun Kalle hakkaa jos jonkinmoista tehopakkausta vanhalla gs tonnisella!
Hyvä, että ymmärsit. En pidä itseäni nopeana kuskina, joten mielestäni pystyn heittämään mielipiteitä "nopeista kuskeista". Se on niin helppoa- lisätä pyörään tehoa, sen sijaan, että yrittäisi kehittää omia taitojaan.
Lainaus käyttäjältä: "Kartsa"Hyvä, että ymmärsit. En pidä itseäni nopeana kuskina, joten mielestäni pystyn heittämään mielipiteitä "nopeista kuskeista". Se on niin helppoa- lisätä pyörään tehoa, sen sijaan, että yrittäisi kehittää omia taitojaan.Tehoahan ei voi korvata kuin...
Kiitos hidas57 noista PC:n toiminnan selvennyksistä, mulle tuo virimaailma on täyttä utopiaa.
Lainaus käyttäjältä: jarskaKiitos hidas57 noista PC:n toiminnan selvennyksistä, mulle tuo virimaailma on täyttä utopiaa. Kirjoitat vähän tänne vuurumille mutta asiaa
Toi on kyllä ihme homma että moiseen ratatykkiin ei saada seoksia kohdalleen, lienee ihan direktiivien syytä?On alkanut poltteleen toi PCV K13R:ään.. *edittiä*Mites toi nyt menee?Muistelen että 13,1 oli optimaalinen seos jolloin lähtee eniten ruutia motista ja sitä kohti povercommanderilla koitetaan päästä?"Automaatioinssi asialla, kyl mä sen säädän mutten tiedä miksi.."Miten tätä kuvaa pitäis lukee:(MTecin sivuilta S1000RR)