BMW Sportbikes Finland
Sporttipyörät => K1200S & K1300S => Viat & Huollot => Aiheen aloitti: mi16 - 28.07.14 - klo:12:43
-
Itse vein juuri pyörän 30tkm huoltoon ja ajattelin jos aloitettaisiin ketju missä ilmoitettiin huoltoliikkeessä teetetyn huollon hinta. Mikäli on tettetty jotain huoltoohjelman ulkopuolisia hommia tulisi ne eritellä, jotta voimme verrata puhtaasti huoltojen hintoja.
-
Huolto olisi tehty.Paikka R.M.Heino espoo
30tkm huolto jäähdytin-ja jarrunesteen vaihtoineen 689.70, noiden nesteiden osuus oli 77.35.
Onneksi kaksi seuraavaa huoltoa ovat pikkuhuoltoja hesse_biggrin
-
K1300S, 10 tkm:n huolto Heinolla Lahdessa.
Öljyt, suodatin ja jarrunesteet vaihdettiin, tyhjäkäyntimoottori kalibroitu. Hinta yhteensä 232,00 josta työt 107,50.
-
Mulla oli Heinolla 60tkm huolto, siis K12S
1700€
Renkaat etu+taka 380,- (Metzeler Z8 vahvistettu)
Ketju 150,-
Jarrupalat, nesteet, kaikkien venttiilien säädöt yms 1170,-
Boosterplug asennus
Hälyttimen uudelleenkoodaus
Työtä oli paljon, hälyttimen koodaus 1h ja ketjun vaihto lisäsi työtä melkein 2h
Ps. Kilpailutin perushuollon hinnan ja ehdottomasti edullisin oli täällä. Lisäksi asiantunteva ja erittäin neuvova ja mukava palvelu.
Erinomaista palvelua Heinolta Espoosta!
-
Se olis meikäläisellä konkurssi jos tuollasia hintoja pitäs maksaa, onneks pystyy ite tekemään
-
^ ei pysty enkä osaa....
-
40tkm huolto jossa lisätyönä takarenkaan venttiilirungon tiivisteen vaihto ja ilmanpaine anturin tarkistus 24.12 euroa, kokonaishinta 330.34 euroa. Öljyt+suodatin+propun tiiviste, ilmansuodattimet, peräöljyt, tyhjäkäyntimoottorin kalibrointi ja testeriveloitus.
-
Huolto 30 000 km kustansi 667,63€. Paikka Heino Espoo.
Normihuolto (isohuolto) ilman mitään ylimääräistä huoltoon kuulumatonta.
-
^ eikös toi 30tkm huolto ole ns isompi huolto?
-
30tkm välein on isommat huollot. Itsellä kohta 90tkm ja täytyy varmaan liimata hattu päähän ettei lennä kun kuulee hinnan. Venttiilien tsekkausta ja ties mitä. Etupäässä saattaa olla jo pientä klappia yms.
-
30tkm välein on isommat huollot. Itsellä kohta 90tkm ja täytyy varmaan liimata hattu päähän ettei lennä kun kuulee hinnan. Venttiilien tsekkausta ja ties mitä. Etupäässä saattaa olla jo pientä klappia yms.
90000 km huolto oli Nurmella 630 euroo. Vaihtoivat vielä peräöljyt vaikkei tarviisi. Minusta jees ja palvelu oli huippua.
-
Huolto Espoo Heino
40 000 km
533 €
Tehty: öljynvaihto suodattimineen,ilmansuodattimien vaihto,jäähdytysnesteen lisäys,taakse jarrupalat, renkaiden vaihto ja tasapainotus eteen ja taakse,etupallojen voitelu. Omat renkaat.
-
Pienemmät huollot teen itse, isommat (30, 60 tkm jne.) liikkeessä. Liikkeessä huollattassani olen joskus vienyt omat öljyt, eikä siihen ainakaan Heinolla olla mitenkään negatiivisesti suhtauduttu.
Ilmansuodattimet huollan aina itse (K&N). Koska ajokauden päätteeksi on ollut tapana vaihtaa öljyt ja putsari, niin enpä niitä koskaan ole toiseen kertaan merkkihuollossa vaihdattanut.
Ai niin se huollon hinta. 20 tkm huolto maksoi tonkan moottoriöljyä + putsarin sekä 1,8 dl peräöljyä. Jotain reilut 50 € yhteensä + omaa askartelua.
Mielestäni huollon hintaan ei voi laskea renkaita, eikä edes niiden vaihtoa.
Pari euroa meni jarrunesteisiin, se unohtui..
-
60tkm huolto 700 euroa. R.M. Heino espoo
Lisänä peräöljyt, ilman erillistä pyyntöä pesivät jäähdyttimen samaan hintaan.